|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk daar kijk je wer wel naar he, Neppert, jij bent gewoon een jood.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk daar kijk je wer wel naar he, Neppert, jij bent gewoon een jood.. Haha betrapt |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou affluiten in die beerput.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Jammer van de afgelopen weken dat we zoveel punten hebben laten liggen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk daar kijk je wer wel naar he, Neppert, jij bent gewoon een jood.. Gewoon op de radio mafketel ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Balen. Zo enorm onnodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja tuurlijk.. (@L)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dit idd zwaar klote. Win je de laatste drie wedstijden dan sta je gewoon gelijk met 020...echt zonde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een enorme pro Barcelona commentator hebben we toch weer. Zuivere goal voor Manchester City en toch zeuren voor buitenspel en als tijdens de herhaling anders blijkt zeuren over een speler voor de neus van de keeper wat totaal niet het geval is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 22:37 schreef Boudewijn het volgende:Wat een enorme pro Barcelona commentator hebben we toch weer. Zuivere goal voor Manchester City en toch zeuren voor buitenspel en als tijdens de herhaling anders blijkt zeuren over een speler voor de neus van de keeper wat totaal niet het geval is. Nogal irritant commentator ja. Overigens vond ik die goal van City ook een twijfelgeval. Die scheids was vrij slecht... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 22:37 schreef Boudewijn het volgende:Wat een enorme pro Barcelona commentator hebben we toch weer. Zuivere goal voor Manchester City en toch zeuren voor buitenspel en als tijdens de herhaling anders blijkt zeuren over een speler voor de neus van de keeper wat totaal niet het geval is. Ach, Barça had een penalty moeten hebben en de goal werd onterecht afgekeurd.
Goal van City was inderdaad geen buitenspel.
Vervelend hé als een omroep een voorkeur heeft voor een bepaalde club. Wij weten er alles van.
NOS & FOX = 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hinderlijk buitenspel voor de keeper. Nóg hinderlijker dan Castaignos toen bij Twente-Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat kaarten vragen word ik ook niet goed van. Kan je zo goed voetballen en dan nog telkens met je handje staan te wapperen na elk tikkie. Matennaaierij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ELVIS LEEFT. Manu scoort weer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik verwacht eigenlijk dat Vitesse dit wel gaat winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop dat ze gelijk spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop dat alle wedstrijden vanaf deze ronde gelijk eindigen. En Feyenoord blijft winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppa affluiten nu maar 1-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deed ie netjes ja..
Een JP-tje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Alleen als die joden hopeloos uit vorm raken doet het er allemaal nog wat toe, normaal gesproken zijn de prijzen wel verdeeld. Plaats 2 tot 7 is slechts voor de eer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door moa -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das toch geen strafschop.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vitesse scoort nog wel, PSV blijft een zwakke ploeg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wordt een geel/rode regen zo deze wedstrijd, niet verkeerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is die Depay een onechtelijke zoon van cockU(?), ze hebben dezelfde neus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou dat het geweest zijn Philp///feestbeest.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hehe, en weer 1, 4e kaart al voor Vitesse. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen, aan deze kant van het land vieren we dat niet dus geen idee wanneer dat begint of eindigt. Maar dat het iets met neuzen (geen amsterdamse) te maken heeft weet ik zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:19 schreef moa het volgende:[..] Zou zomaar kunnen, aan deze kant van het land vieren we dat niet dus geen idee wanneer dat begint of eindigt. Maar dat het iets met neuzen (geen amsterdamse) te maken heeft weet ik zeker. Misschien weet van. Geil meer!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zie m wel n's in Den Bosch, maar ken geen geruchten van hem. ook geen feitjes, in tegenstelling tot onze trainer.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:28 schreef van geil het volgende:[..] ik zie m wel n's in Den Bosch, maar ken geen geruchten van hem. ook geen feitjes, in tegenstelling tot onze trainer.:) d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos