|
|
Els
|
|
|
Het zou prachtig zijn als we morgen winnen. Ik heb namelijk wel veel vertrouwen in Fräser. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, 't moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 punt morgen en dan minimaal derde. winst betekend zo goed als zeker CL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zoiets vermoedde ik al. Kreeg een uiterst vriendelijke pb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dan had hij dat toch ook gewoon hier kunnen posten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij stuurde me nu niets, hij was de gelukkige |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh wacht...
ericht van: jonass Verzonden op: 2014-04-12 21:51 Onderwerp: hi Bericht: een kleuter met een hele grote leuter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2014 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:Oh wacht... ericht van: jonass Verzonden op: 2014-04-12 21:51 Onderwerp: hi Bericht: een kleuter met een hele grote leuter Tja, vervelend voor hem, zo'n grote leuter. Korte beentjes nog, kleuters, dus tegen de tijd dat hij wat aan die grote leuter heeft, is 'ie afgesleten en vol met eelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t doelsaldo van de tukkers is weer beter. We moeten echt aan de bak! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boudewijf, los t eens op. Ik voel me net op de kleuterschool zo. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Twente heeft de leukste ploeg, maar dat lekkere Mokhtarretje gaat kansen missen in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente. Feyenoord 2e denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2014 - 23:11 schreef Uwe Warstein het volgende:Twente heeft de leukste ploeg, maar dat lekkere Mokhtarretje gaat kansen missen in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente. Feyenoord 2e denk ik. Ja joh.. laat t lekker van NEK afhangen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Suárez haalt t einde niet |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Castelen lijkt wel kreupel. wat was die slecht zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Bert van Oostveen zat met een sip gezichtje in de arena omdat hij de schaal niet mocht uitreiken, triest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:02 schreef MMM het volgende:Die Bert van Oostveen zat met een sip gezichtje in de arena omdat hij de schaal niet mocht uitreiken, triest.. Nee joh, z'n kroketje was lauw |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die zit over 2 weken op datzelfde stoeltje, met een harde plassert omdat ie weet dat het dan niet meer mis kan gaan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Pinto kan er echt niks van hé.. Houdbare bal hoor die 0-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Inderdaad, en ik vraag me af of het net niet buitenspel was. Camerabeeld stond niet goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pinto, de Mulder van Barca. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ook een mooi doelpunt overigens, die van Bale. seizoen over en uit voor Barcelona |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie goal van Bale inderdaad. Wedstrijd was verder eigenlijk vrij matig - de standaard van Real - Barca in ogenschouw nemend. Weinig tempo, Barca vrij onmachtig, Real eigenlijk niet veel beter, maar wel gevaarlijk op de counter. En maar weigeren die bal af te leggen. Zonder tempo in de wedstrijd en Ronaldo en Messi (die weliswaar opgesteld stond, maar afwezig was) zie je het er niet aan af dat dit de beste spelers ter wereld zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je de astronomische bedragen vam daar in ogenschouw neemt. En het feit dat daar een gedeelte van de absolute wereldtop bij elkaar verzameld is, en zet dat af tegen afgelopen weekend in de eredivisie dan zeg ik dat het bij ons veel vermakelijker was. PSV-Feyenoord, of zelfs Cambuur-Fietstas vond ik stukken boeiender dan deze pot... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Barcahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo kun je het ook omschrijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat online, moeten jullie niet werken? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zegt dat nog wat tegenwoordig, in een 24 uurs economie ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Wat is Di Maria toch goed he? OH man wat een heerlijke voetballer <3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heel Real Madrid is naar FEYENOORD GOED |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pec-020 tussenstand: 2-0. Na 5 minuten al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerste aanval van Zwolle word verstiert door die grafjoden. Ze verneuken heel ons veld verdomme.. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Tering joden, die de grasmat verpesten. Achterbakse ventjes |
|
|
|