|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben nu toch voor een nieuw stadion, die lucht krijgen we dr nooit meer uit.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoef het verder niet meer te zien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 18:05 schreef hotjumper het volgende:Ik ben nu toch voor een nieuw stadion, die lucht krijgen we dr nooit meer uit.... Eens, en verdomme doen ze het weer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veld ziet er niet meer uit,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jammer dat Vermeer niet geraakt werd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer ziet er ook best verbrand uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Raar volk die snavels om je eigen spelers in de fik te willen steken.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
De joden uitsluiten van Europees voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Reglementair verlies, Zwolle wint dus met 5-0.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als het nog een keer gebeurd, verliest Ajax reglementair de wedstrijd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze willen natuurlijk dat het veld op hun eigen kutveld lijkt. Hoop dat ze allemaal afsterven net onder dr nek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: had al moeten gebeuren . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa hup Zwolle.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij stond t aanvallen van Esteban ook nog op de rol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha zag je die vent met die hark lachen langs het veld bij die 2-1..d:-))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
yessssssssssssss...........lekker kutneuze |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa GUYON///NEUSENDODERT... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed bezig die Zwollenaren..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
lol jumper, Fernandez en Zwolle spelen de wedstrijd van hun leven, maar hij zal nooit het voor ons gewenste niveau een seizoen lang kunnen vasthouden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Is echt een misser van feyenoord |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Die Klich is trouwens ook ontzettend lekker bezig, |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Had eigenlijk gehoopt dat Ajax de beker zou pakken zodat wij ze konden afslachten voor de JC-schaal, maar helaas,. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Achteraf wel, aan de andere kant wil je Vilhena of Clasie ook niet voor hem op de bank zetten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 19:15 schreef Omekees het volgende:Had eigenlijk gehoopt dat Ajax de beker zou pakken zodat wij ze konden afslachten voor de JC-schaal, maar helaas,. Dan mag Zwolle gewoon dit kunstje herhalen, kan hier prima naar kijken :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 19:15 schreef Omekees het volgende:Had eigenlijk gehoopt dat Ajax de beker zou pakken zodat wij ze konden afslachten voor de JC-schaal, maar helaas,. Dit is toch ook lekker..d:-) |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 19:16 schreef moa het volgende:[..] Achteraf wel, aan de andere kant wil je Vilhena of Clasie ook niet voor hem op de bank zetten. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 19:16 schreef moa het volgende:[..] Achteraf wel, aan de andere kant wil je Vilhena of Clasie ook niet voor hem op de bank zetten. En verdedigend is t echt een ramp |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Trouwens, Feyenoord heeft er baat bij dat Mokotjo zich zo goed ontwikkelt. Bij verkoop krijgt Feyenoord volgens mij een behoorlijk percentage.
Hup Zwolle. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zat er effe op te letten. maar pakte al 5 ballen af in 5 minuten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaa 5-1 GEWELDIG.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eén zwaluw... Heb m een beetje t hele seizoen in de gaten gehouden .. passend sterk. Verdedigend zwak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok, neem ik zo van je aan ik zie m weinig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: aangever bij 2 doelpunten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik weet nu ook hoe het voelt als Ajax supporter; alleen kijken als het goed gaat. |
|
|
|