|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zie het, speelt vandaag prima |
|
|
|
|
cat
|
|
|
zooooooo had al 7-1 moeten staan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha waaaaaaar is dat vuurwerk nou.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk voor n club als Zwolle. bekroning op het seizoen.! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuk voor 'n club als Ajaks. Bekroning van hun seizoen.! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Volgens mij heeft PECZwolle er goed aan gedaan om het spelen in de EL veilig te stellen, want als je Ajax zo ziet voetballen dan kan het kampioenschap nog in gevaar komen. Ajax is vandaag vernederd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De doping was uitgewerkt door het stil leggen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En nu eens afwachten wat de KNVB gaat doen? 3 punten aftrek in de competitie of zo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:En nu eens afwachten wat de KNVB gaat doen? 3 punten aftrek in de competitie of zo? Ik zeg doen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Geweldige finale, en geweldig voor Zwolle, .. en dat allemaal in onze mooie Kuip ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Of 2 wedstrijden zonder publiek. In Almelo zullen ze zich ook nog wel ff achter de oren krabben met hun coulante kaarten beleid... Het schijnt dat kunstgras slecht groeit na vuurwerk aanslagen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twee jaar uitsluiting van de beker lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
plus n forse vergoeding aan Feyenoord! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahajax |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:En nu eens afwachten wat de KNVB gaat doen? 3 punten aftrek in de competitie of zo? Denk eerder dat ze de eerstkomende thuiswedstrijd voor de beker zonder publiek moeten spelen en een dikke foei. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:En nu eens afwachten wat de KNVB gaat doen? 3 punten aftrek in de competitie of zo? zal wel weer mee (of tegen) vallen, .. we hebben het over de KNJB hè? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 21:43 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Denk eerder dat ze de eerstkomende thuiswedstrijd voor de beker zonder publiek moeten spelen en een dikke foei. zo! jij durft.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Meer wordt het niet denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen dennenappel maar n zure appel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdomme, en zo'n kutteam moet ook nog kampioen kunnen worden.
Zolang het gras niet hersteld wordt, per dag boete van € 50.000,- en 1 punt aftrek. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:Verdomme, en zo'n kutteam moet ook nog kampioen kunnen worden. Zolang het gras niet hersteld wordt, per dag boete van € 50.000,- en 1 punt aftrek. dat zegt meer dan genoeg over de eredivisie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wekelijkse bevestiging helaas. Wat een neergang. |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
sinds 30-03-2014 , 38 posts Joosti 1908 - zondag 20 april 2014 - 21:52 edit quote deeplink En dan nog vuurwerk gooien naar je eigen keeper pfff Niet voor niks een roze shirt dit seizoen. Kippenborsten ontbloot en de hersens van een doorgesnoven tokkie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgens een woordvoerder van de politie zijn er vanavond 29 arrestaties verricht, waarvan 4 ajaxsupporters en 9 Zwollesupporters. Bijzonder. . |
|
|
|
|
fila
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 22:02 schreef Vincent1970 het volgende:Volgens een woordvoerder van de politie zijn er vanavond 29 arrestaties verricht, waarvan 4 ajaxsupporters en 9 Zwollesupporters. Bijzonder. . en de overige? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 19:29 schreef sportverteller het volgende:Trouwens, Feyenoord heeft er baat bij dat Mokotjo zich zo goed ontwikkelt. Bij verkoop krijgt Feyenoord volgens mij een behoorlijk percentage. Hup Zwolle. Ja ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2014 - 22:02 schreef Vincent1970 het volgende:Volgens een woordvoerder van de politie zijn er vanavond 29 arrestaties verricht, waarvan 4 ajaxsupporters en 9 Zwollesupporters. Bijzonder. . Die 4 stellen we aansprakelijk voor de schade aan de mat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik whatsapp me de tyfus :-) Thanks voor de begeleidende beelden Renato. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Citaat:
Ook Frons de Hoer geen goed woord over voor het vuurwerk. "Een schandalige actie." Het kwam Ajaks bovendien slecht uit. "Bij PEC konden ze daardoor even de koppen bij elkaar steken. Ik heb afschuwelijke supporters gezien en een afschuwelijk Ajaks."
Heeft die gozert een rose bril op of zo, we weten toch allemaal hoe afschuwelijk dat volk is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha geweldig, tyfus neuzen! Vergoeding voor het veld lijkt me? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen uitsupporters in de Klassieker na vanavond, lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En aftrek van 10 punten is ook een leuke. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Denk niet dat er een straf gaat volgen eerlijk gezegd, hooguit een boete en wat stadion verboden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2014 - 00:24 schreef moa het volgende:Denk niet dat er een straf gaat volgen eerlijk gezegd, hooguit een boete en wat stadion verboden. Heel aannemelijk. Mogelijk een wedstrijd zonder publiek of zo. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|