|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Celtic kampioen van Schotland.. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
PSV wint de KNVB beker blij (miss 5e plaats europees ) of had iemand het heracles veel meer gegund. Ik zelf vind het wel wat meer ckrheid geven voor feyenoord en dus vind ik het wel prettig. (maar waarschijnlijk gaan we nog wel een paar plaatsen stijgen en halen we europees gewoon XD) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahahaha precies
konijnen zijn het.maar ja wat wil je als je een knjb schijtsrechter een cl duel laat fluiten? Ze hebben trouwens mevrouw blom woensdag aangewezen als schijtsrechter bij heerenveen.hahaha een bijlmersupporter de wedstrijd laten fluiten?hoe opzichtig kun je zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:11 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahahaha precies konijnen zijn het.maar ja wat wil je als je een knjb schijtsrechter een cl duel laat fluiten? Ze hebben trouwens mevrouw blom woensdag aangewezen als schijtsrechter bij heerenveen.hahaha een bijlmersupporter de wedstrijd laten fluiten?hoe opzichtig kun je zijn? Achterlijke gebakkies dat ze zijn bij de knjb. Dan mogen ze ook wel een Feyenoorder uitkiezen en die de wedstrijd tegen AZ laten fluiten. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:21 schreef Sensi het volgende:[..] Achterlijke gebakkies dat ze zijn bij de knjb. Dan mogen ze ook wel een Feyenoorder uitkiezen en die de wedstrijd tegen AZ laten fluiten. ja weet je wat ze bij feyenoord doen.pieter vink laten fluiten en dan zegt pieter vink dat hij feyenoorder is en zijn hele familie blablablabla maar zodra die feyenoord fluit dan fluit hij tegen....zo speelt de knjb het bij feyenoord.
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 19:53 schreef erik het volgende:PSV wint de KNVB beker blij (miss 5e plaats europees ) of had iemand het heracles veel meer gegund. Ik zelf vind het wel wat meer ckrheid geven voor feyenoord en dus vind ik het wel prettig. (maar waarschijnlijk gaan we nog wel een paar plaatsen stijgen en halen we europees gewoon XD) ik vind het al triest dat heracles in de finale staat..... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kutje na gaan,ik lachte om deze,back to the future |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: ja klopt maar je moet kijken tegen welke clubs ze hebben veel geluk gehad met de loting (buiten az) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: één van de leukste wedstrijden die ik ooit heb gezien! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Excelsior - NEC 0-1 bij rust. 45ste minuut penalty Schone. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Helaas hebben onze Rotterdamse vrienden van Excelsior verloren met 0-2. 2de doelpunten maker bij de Nijmegenaren was Vadócz. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spijkers met koppen bij AZ:1-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
2 - 2! godsamme! 6 punten in de laatste minuten door m'n neus geboord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en eindstand AZ - Twente: 2 - 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
GO FEYENOOORD GOOOOOOOOOOOOO !! Whuahahahhha geweldig, gelijkspel. Nu nog vlammen 2de helft!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gunstiger kan Feyenoord het niet hebben dus COME ON FEYNOORDdddddddddd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jeeeetje T ,nu moeten we winnen hoor.....ik kan niet meer pfffffffffffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waaat, kom op nou jongens..!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat moet PSV doen om Feyenoord gunstig te zijn? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als je punten wil inlopen, is het nu. Hopen dat RKC - PSV 0-0 blijft (niemand kijkt wss, dus of het een goede of slechte wedstrijd is?) En Ajax desnoods verliest van Heerenveen, maar gelijkspelletje is ook goed.
Nu vol erop, winnen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet 2de worden in iedergeval.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:58 schreef Bosifyable het volgende:Als je punten wil inlopen, is het nu. Hopen dat RKC - PSV 0-0 blijft (niemand kijkt wss, dus of het een goede of slechte wedstrijd is?) En Ajax desnoods verliest van Heerenveen, maar gelijkspelletje is ook goed. Nu vol erop, winnen! + 500.000 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax penalty en rode kaart voor de keeper van Heerenveen... |
|
|
|