|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mee eens, vind het wel een aardig plan om dat hele limboland te ruilen met de Belgen voor dat stukje tot aan Antwerpen.. ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Antwerpen is wel een mooie middeleeuwse stad, en die weg eromheen is ook een drama. Je zou er alleen met paard en wagen moeten komen, dan gaat het nog.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gent en Brugge zou ik liever inlijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:59 schreef Gerard_FR het volgende:Antwerpen is wel een mooie middeleeuwse stad, en die weg eromheen is ook een drama. Je zou er alleen met paard en wagen moeten komen, dan gaat het nog.. geeft gelijk ook weer wat werkgelegenheid voor ons nederlanders, toch? en, niet onbelangrijk, het havengebied hè |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: trekken we dat er ook bij, .. no problem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Limburg teruggeven aan de Romeinen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:40 schreef moa het volgende:[..] Tis mijn club idd ook absoluut niet, maar Tomasson vind ik 1 van de meest sympathieke personen in het betaald voetbal, die man zou ik graag bij Feyenoord zien trainen in de toekomst. Geweldige trainer ja !!! pfff, wat een lompe suggestie ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 05:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geweldige trainer ja !!! pfff, wat een lompe paardenlul ben ik ... Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou? Hou eens op! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Altijd lachen met jou |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis inderdaad nog geen geweldige trainer. Jupiler-competitie is voor hem een goede startbasis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dramatisch, maar wat stelt dat bijtkonijn zich aan zeg ... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: En toen Martins Indi huilde na de uitschakeling in de Europa League was het allemaal mooi en goed en had hij een geweldige mentaliteit? Kom op, zeg. Ik weet niet of jij het ook was, meer velen vonden het toen mooi van Martins Indi. Dat Suàrez dan tranen heeft om het verspelen van het kampioenschap moet dan ook kunnen. Dat is dan ook de mentaliteit. Ondanks dat ik van veel dingen van Suàrez absoluut geen fan ben, moet dit toch kunnen. Kan me voorstellen dat zoiets hard aankomt, zeker als je een kwartier voor tijd nog met 0-3 voorstaat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is hem van harte gegund |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dramaqueen! Janken OK, maar dan zo theatraal met het shirt ervoor en je als een blinde laten geleiden naar de tunnel? Ik gun(de) heel Liverpool de titel, maar deze aansteller NIX! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Emotie, snap het wel. Vind het ook heel jammer dat ze het niet redden, ongelooflijk dat je een 0-3 voorsprong weggeeft.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2014 - 13:38 schreef MMM het volgende:Emotie, snap het wel. Vind het ook heel jammer dat ze het niet redden, ongelooflijk dat je een 0-3 voorsprong weggeeft.. Hadden net als Feyenoord kampioen kunnen (moeten?) worden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeker, nu hopen dat City verliest maar dat zie ik niet gebeuren met nog 2 thuiswedstrijden te gaan.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Groningen toch op 1-0, vlak voor het einde. Verder is het een beetje een zoutpot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel mooi doelpunt met buitenkantje links.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Misschien dat AZ - heereveen wat leuker word. Vast wel een garantie voor 2/3 doelpunten hehe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Havenaar kan er NIETS van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik word gek als ze die zouden halen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Maar Man City - Villa opgezet, die zijn met 1 been kampioen als ze deze wedstrijd winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ voor, maar saaie wedstrijd inderdaad.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beetje switchen tussen AZ - Heerenveen en Manchester City - Aston Villa |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Laatstgenoemde wedstrijd wel leuk om naar te kijken, Aston Villa word omsingeld maar staat sterk te verdedigen. Hier en daar een countertje. City zal denk ik nog wel scoren zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Balbezit 71% voor City, dan weet je het wel haha. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Barça nog kampioen ook dalijk haha
Real gisteren 1-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Atletico wint van Barca op de laatste dag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Excelsior achter, eerste keer dat Den Bosch bij het doel is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Den Bosch is dit voorjaar stukken beter geworden. Gevaarlijke ploeg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kun je wel zeggen ja, uitslag: 1-3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, hier word ik even goed afgestraft. Mooi werk Excelsior. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet lulle maar poetse dus :) |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Real heeft een heerlijk team maar toch hoop ik dat Atletico kampioen wordt.Zolang het Barcelona maar niet wordt.
Di Maria <3<3<3 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Atletico kampioen en Real La Décima! |
|
|