|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Was niet erg onder de indruk. Niet overtuigend zoals de Duitsers, Fransen en de Italianen.
En ook Oranje.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niet erg overtuigend.
Frankrijk, Italia, Duitsland en Nederland wel.
Brazilië en Argentinië had ik beter verwacht, maar dat kan nog komen.
Gelukkig was Portugal zeer slecht. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat was inderdaad een pareltje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wachten is op de penalty voor Brazilië |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NL kan bij n overwinning op Australie!!!!! maar zo ver komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, worden straks tweede in de poule. Vliegen wij eruit tegen een ontketend Brazilië :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:Ja, worden straks tweede in de poule. Vliegen wij eruit tegen een ontketend Brazilië :) Grappig dat Diego Costa voor Spanje kiest terwijl hij 100% zeker in de basis zou staan bij Brazilië. Fred kan er niets meer van, oude man.
Ja zit er dik in, al heeft Mexico nog niet gewonnen van Kroatië. Kroatië speelt vannacht tegen Kameroen, zie ik ze winnen.
Interessant duel dus tussen Mexico en Kroatië, volgende week maandag.
En balen dat Nederland eerder de laatste wedstrijd speelt dan Brazilië, anders had je het duel eventueel kunnen laten lopen (mocht Brazilië tweede worden). |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Succes en sterkte gewenst voor vanavond! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet nodig. Welke uitslag dan ook, zodra de wedstrijd af is, is t weer voorbij. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Denk ik wel, tot de halve finale wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gewoon een verdiende zege met drie doelpunten verschil |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dag Brazilië we komen jullie niet meer tegen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eens kijken of er een mooi vervolg komt op die overwinning op Spanje ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi resultaat. bmi en Janmaat weer de minste , samen met de kabouter. De Jong en Depay prima! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Jong is voetballend ZO slecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Jong...Paar keer anticiperen en volle lijf erin. Voor de rest niets bijgedragen. Maar goed, beter is er ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
1 Nederland 2 Chili 3
Groep B
1 Nederland 2-6 8-3 2 Chili 2-6 5-3 3 Australië 2-0 3-6 4 Spanje 2-0 7-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Maar het laatste half uur was ie nuttig. Al had ik zelf halverwege gewisseld, net als De Guzman (de blessure van BMI buiten beschouwing gelaten). |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie gewoon in de basis voor Sneider tegen Chili |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Oranje traint zonder Robben, Clasie en de Jong klopt, ze sparen Clasie voor A.S. maandag ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 16:47 schreef de bluffer het volgende:1 Nederland 2 Chili 3 Groep B 1 Nederland 2-6 8-3 2 Chili 2-6 5-3 3 Australië 2-0 3-6 4 Spanje 2-0 7-1 Spanje onderaan met zo'n fantastisch doelsaldo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: SORRY SORRY moet 1-7 zijn was helemaal van de kaart |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
2-0 voor Columbia gaat heel goed met ze |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beetje jammer het is nu 2-1 geworden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zokora van Ivoorkust geschorst voor volgende wedstrijd tweede gele kaart |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Colombia oelewapper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh, ik dacht spaceshuttles. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Krijg ineens Chriet Titulaer in beeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uruguay n lastige tegenstander. Engeland uit de zogenaamde grote competitie gewoon weer naar huis , zoals altijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 23:10 schreef van geil het volgende:Uruguay n lastige tegenstander. Engeland uit de zogenaamde grote competitie gewoon weer naar huis , zoals altijd. Engeland heeft een competitie vol buitenlanders. De teloorgang van Spanje is te meten aan het feit dat niet meer Barcelona, maar Real succesvol is, zelfde verhaal. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Engeland heeft een competitie vol buitenlanders. De teloorgang van Spanje is te meten aan het feit dat niet meer Barcelona, maar Real succesvol is, zelfde verhaal. En niet te vergeten een lang en drukke competitie overig overig programma voor vrijwel alle spelers van het Spaanse elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 07:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] En niet te vergeten een lang en drukke competitie overig overig programma voor vrijwel alle spelers van het Spaanse elftal. Heb ik altijd onzin gevonden. Wij werken ook 47 weken per jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 07:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] En niet te vergeten een lang en drukke competitie overig overig programma voor vrijwel alle spelers van het Spaanse elftal. Dat hebben bijvoorbeeld de Duitsers toch ook gehad.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk eerder dat de absolute wil om te winnen er minder is. Al die spelers hebben alles al gewonnen in hun carrière. Honger naar succes is minder. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk eerder dat de absolute wil om te winnen er minder is. Al die spelers hebben alles al gewonnen in hun carrière. Honger naar succes is minder. Dat geloof ik niet. Het zijn volgens mij over het algemeen gasten die alles willen winnen, zelfs een potje bingo met hun opa of oma. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: werk jij zoveel? de gemiddelde Nederlander komt niet boven de 30. excl de werklozen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:55 schreef van geil het volgende:[..] werk jij zoveel? de gemiddelde Nederlander komt niet boven de 30. excl de werklozen Uren omgerekend naar weken, yup. 40u in een week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 20:52 schreef sportverteller het volgende:[..] Dat geloof ik niet. Het zijn volgens mij over het algemeen gasten die alles willen winnen, zelfs een potje bingo met hun opa of oma. Tuurlijk, maar als ze dat potje bingo 5x op rij winnen, dan ga je toch anders een nieuw potje in... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 07:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] En niet te vergeten een lang en drukke competitie overig overig programma voor vrijwel alle spelers van het Spaanse elftal. Speelt zeker een rol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Contract is in afbouw, dus gelukkig nu wat minder. Kan ik eindelijk beginnen aan het afbouwen van mijn vrijedagenstuwmeer. |
|
|
|