|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ga voor Duitsland dat Wereldkampioen gaat worden ze winnen in de finale van Argentinië |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Duitsland stelde teleur vanavond, achterin zeer kwetsbaar en voorin geen wereldklasse niveau. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
duitsland was onder de maat.echt onduits dit.niet volledig scherp aan de wedstrijd begonnen.teveel ruimte tussen de linies, teveel ruimte aan je tegenstander.pas echte kansen creeren als je achter staat.met zo een top elftal hoor je elke wedstrijd te domineren. lahm was echt slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 13:38 schreef de bluffer het volgende:Ik ga voor Duitsland dat Wereldkampioen gaat worden ze winnen in de finale van Argentinië dat sowieso! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat n geweldig WK veel spektakel. enorme strijd, ik telde al drie gebroken neuzen en twee hersenschuddingen en heb niet alles gezien. maakt de prestatie van Oranje alleen maar beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik voorspel salon remise vs en Duitsland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zit er dik in inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 21:45 schreef van geil het volgende:wat n geweldig WK veel spektakel. enorme strijd, ik telde al drie gebroken neuzen en twee hersenschuddingen en heb niet alles gezien. maakt de prestatie van Oranje alleen maar beter. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mooi voor die kut Portugezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verrassend die opstelling. gaan maar weer ns kijken wat t wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanvallend voetbal hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
de Vrij en Janmaat hebben ook niks in te brengen ... saaie pot !!! Het is maar middelmaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Catenaccio ... is terug dankzij Louis van Gaal ! Slaapverwekkend . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja, dan kan je lullen wat je wilt, de tegenstander heeft 66% de bal en je staat 2-0 voor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:de Vrij en Janmaat hebben ook niks in te brengen ... saaie pot !!! Het is maar middelmaat. Als je dan echt niets zinvols te melden hebt... Mijn broertje heeft nog wel een seizoenkaart voor je liggen. Wel in dat omgekeerde koekblik in de Bijlmer, maar dat past je stukken beter.
De Vrij was sterk, net als De Jong en Robben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb weer genoten. tactisch stond t wederom geweldig, Kuyt speelde n 8. prima wissels en niets weggegeven, heb Cilessen een keer zien ingrijpen. petje af voor Oranje en zijn coach. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoop alleen dat Sneijder meer vorm krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee hoor.
Depay en persie in de spits. Robben op tien.
Sneijder op de bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Balbezit 37% om 63% Schoten: 13 om 7 Op doel: 8 om 1
Eigenlijk zegt dat alles he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Chili had dan ook wel aardig wat dwergen rondlopen. Kwalitatief minder dan Oranje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik hoop dat ie door zijn enkel gaat dan kan hij zonder gezichtsverlies Brazilië verlaten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 19:52 schreef Barabas het volgende:[..] Als je dan echt niets zinvols te melden hebt... Mijn broertje heeft nog wel een seizoenkaart voor je liggen. Wel in dat omgekeerde koekblik in de Bijlmer, maar dat past je stukken beter. De Vrij was sterk, net als De Jong en Robben. Liefhebber van anti voetbal? Dat mag ... gefeliciteerd !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:tsja, dan kan je lullen wat je wilt, de tegenstander heeft 66% de bal en je staat 2-0 voor. Het werkt, en dat telt ... Je moet er van houden. Mijn stijl is het niet ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wie? Doet ie mee dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als die ook nog z'n vorm pakt, en de rest behoudt hem.. dan wordt t pas echt leuk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee zeiksnor... Supporter van Oranje. Negatieve zak patat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De rest van het toernooi en komende WK uitsluiten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die gast is echt getikt. Italianen eruit prima, maar dat knaagdier mag van mij 2 jaar wereldwijd geschorst worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Complete totaalmongool die Suarez joh. Belachelijk als hij dit toernooi nog mag spelen, en Liverpool doet er goed aan die gozer gewoon te verkopen. Weg met zo'n debiel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die roei van die Italiaan mocht er als reactie ook wezen. Jammer dat Suarez z'n tanden er niet bij kwijtraakte. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle landen die onze competitie en jeugd wegkopen er uit, Engeland, Italië, Spanje, dus is de Nederlandse competitie zo slecht?nu nor fair play invoeren en we krijgen de ware goede jeugdopleidingen en de clubs met veeeeeeel minder schulden in de top. Dan nog even die Blatter een rotschop verkopen en we krijgen weer een fris voetbal te zien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blatter moet achter tralies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Samen met Suarez wat mij betreft... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de kwartfinale kan op papier wel eens n "makkelijkere" tegenstander opleveren als Mexico. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Costa rica of griekenland zoals nu de standen zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 22:10 schreef van geil het volgende:de kwartfinale kan op papier wel eens n "makkelijkere" tegenstander opleveren als Mexico. Ik denk niet dat we t gaan halen, maar wie weet :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
HAP!
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Whaha zijn jullie nou niet helemaal stuk gegaan van het lachen?? Ik kwam echt niet meer bij, te hilarisch voor woorden. Wat een idioot is het toch hahah.. Hoe verzin je het, iemand bijten op het voetbalveld.. Tot 3 keer toe!! En dan al die plaatjes nu op internet ik ga echt stuk hier hehe.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eigenlijk is het zielig, hij krijgt ineens een waas voor z'n ogen. Een valse hond kan er toch ook niks aan doen, of kan je die vergelijking niet maken?
Misschien is ie hondsdol of anders een verre neef van Dracula? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hij is gewoon compleet gestoord.. Kijk dat Mike Tyson het nou doet in een gevecht waar er constant klappen worden uitgedeeld oke dat ken ik me misschien ergens nog indenken.. Maar tot 3 keer toe op het voetbalveld is gewoon psychopaat whaha.. Die kerel moeten ze schorsen voor leven.. |
|
|
|