|
|
Gerard_FR
|
|
|
Sowieso direct muilkorven.
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Opsluiten en sleutel weggooien...
Nu heeft ie ook nog verklaard dat het allemaal wel meevalt. Iedereen heeft het gezien of kunnen zien! Weet niet wie hem van advies voorziet, maar die persoon kan hij beter niet volgen. Weg met Suarez, nooit meer laten spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, tanden uit bek halen en kunstgebit aanmeten. Klaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0-0 defour rood. terecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de belgen spelen saai. nl heeft weinig balbezit maar daardoor wel ruimte en spectacel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mertens had er twee in moeten knallen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok, ik had een kans van m gezien,, heb ik er een gemist. ik wissel soms van kanaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Die belge gaan het afleggen als Ze niet uitkijke |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan tegen Amerika. kunnen ver komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kunnen er ook zomaar uitvliegen tegen US. Net als wij tegen Mex/ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja klopt. maar ja , alles kan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat de beste maar wint, en blabla. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaag weer! Mooi potje om 18.00 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
1-0 Immers. Een tweetje met Pellè! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
2-0 Schaken. Een tweetje met Pellè! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Topjournalist dat ik ben. Het staat al ff 3-0. Weer Immers. Hoe..? Geen idee. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
0-4 Sleegers. Helmond jongeh! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
0-5. Wie? Geen idee, bier. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
0-6 Karsdorp. Knappe goal! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Te Vrede met 0-7. Maar niet tevreden. Hahaha! Dus. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Grappig: Schaken als rechtsback ... geheime wapen. Hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
0-8 Achahbar. Woudenberg eerste helft als linksback, tweede helft als rechtsback. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Neymar maar kansen missen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:48 schreef Bosifyable het volgende:0-8 Achahbar. Woudenberg eerste helft als linksback, tweede helft als rechtsback. hoe speelden ze? 4-3-3? of ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, qua spelers gezien leek het een 2-4-4. Maar aangezien bijvoorbeeld Schaken als rechtsback opgesteld stond, was het 'gewoon' 4-3-3. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brazilië speelt in de tweede helft het nl spelletje, meneer vd Gijp !!!!!!!!!!!!!'mmm |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 19:44 schreef Bosifyable het volgende:Nou, qua spelers gezien leek het een 2-4-4. Maar aangezien bijvoorbeeld Schaken als rechtsback opgesteld stond, was het 'gewoon' 4-3-3. oke. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 19:52 schreef piet de paler het volgende:Brazilië speelt in de tweede helft het nl spelletje, meneer vd Gijp !!!!!!!!!!!!!'mmm met dat verschil dat Brazilie wel wilde maar niet kon. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Rood voor Jo! Belachelijke actie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
veel spelers volledig uitgeput. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die penalties zijn wel slopend zeg... ook veel erg slecht genomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tja... mag dat wel wat Neymar deed? chili maakt NL toch wel n hele serieuze kandidaat. was lange tijd de betere. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Had het er hier ook al over. Neemt de penalty in drie etappes. Tegen de regels volgens mij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:57 schreef van geil het volgende:tja... mag dat wel wat Neymar deed? chili maakt NL toch wel n hele serieuze kandidaat. was lange tijd de betere. of het mag weet ik ook niet, het is gewoon een vervelend ventje maar wel een van de weinige 'topspelers' die in vorm is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:57 schreef Bosifyable het volgende:Had het er hier ook al over. Neemt de penalty in drie etappes. Tegen de regels volgens mij. Volgens mij mag het wel. Je mag in ieder geval niet teruglopen (en ik twijfel of je stil mag staan), maar je hoeft de aanloop niet in een tempo te voltooien. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oké, ik dacht dat het in een vloeiende beweging moest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo weer n zuid amerikaanse clash. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Volgens mij mag het wel. Je mag in ieder geval niet teruglopen (en ik twijfel of je stil mag staan), maar je hoeft de aanloop niet in een tempo te voltooien. Niet om het een of ander, maar als het mag dan moeten ze er wat aan doen. Ik hoef geen flauwekul te zien, ik wil voetbal! Wat een eikel zeg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan ze schoppen of doen ze t niet? wordt er weer iemand rijk vanavond door de bookmakers? we gaan t zien. |
|
|
|