|
|
van geil
|
|
|
en de bizarre wissel van Mertens. veruit de gevaarlijkste man. n advocaatje.(tjechie) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer verlengen. ik geloof t wel. lekker slapen, zzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt een leuke wedstrijd Argentinie - Belgie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen verassingen in de 1/8e finales. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kwart finales ook niet denk ik: Brazilië , Nederland, Belgïe en Duitsland al hoop ik dat Colombia kan verrassen. Halve finale België - Nederland zou wel gein zijn ... en dan de Duitsers die de Brazilianen eruit knikkeren. Dan hebben we in ieder geval de Brazilianen achter Nederland staan tijdens de finale !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 10:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kwart finales ook niet denk ik: Brazilië , Nederland, Belgïe en Duitsland al hoop ik dat Colombia kan verrassen. Halve finale België - Nederland zou wel gein zijn ... en dan de Duitsers die de Brazilianen eruit knikkeren. Dan hebben we in ieder geval de Brazilianen achter Nederland staan tijdens de finale !!! ik moet t nog zien tegen Costa Rica. Ik zie een deukje in dat onoverwinnelijke groepsgevoel met t uitvallen van de Jong. Terwijl dat eigenlijk degene moet zijn die t makkelijkste te vervangen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle ploegen zijn lastig. en ik zie eigenlijk Costa rica en belgie als lastigste tegenstanders voor ons. zeker als een doelpunt even uitblijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ploegen willen wel voetballen he. Dat kan in ons voordeel zijn, want hun Achilleshiel is wel de verdediging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel maar de druk is enorm. omdat iedereen verwacht dat "we" die wel even pakken. denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
keurslijf van van Gaal, geen ontkomen aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we gaan t wel zien .. heb al 4 mooie avonden gehad .. en daar mag best n 5e bij :) laat ik zeggen 3-1 voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop nu dat ze gewoon nog 1 rondje winnen. Bij de eerste vier eindigen is zo'n enorme prestatie en ik vind dat de Derksens en Gijpjes van deze wereld wel eens door het stof mogen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:Ik hoop nu dat ze gewoon nog 1 rondje winnen. Bij de eerste vier eindigen is zo'n enorme prestatie en ik vind dat de Derksens en Gijpjes van deze wereld wel eens door het stof mogen. Ik hoop op meer dan dat en acht het niet onmogelijk om zelfs wereldkampioen te worden, dat zou pas een prestatie zijn! Maar eerst zaterdag Costa Rica maar eens verslaan en dan zien of het België of Argentinië wordt ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
België kreeg horendol veel ruimte van die Amerikanen. Tegen verdedigende teams hebben ze veel meer moeite. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De kijker os voorlopig de winnaar dit WK. Veel spannende en leuke wedstrijden, en veel potjes waarin de favorieten echt tot op de bodem moeten. Jammer dat de organisatie zo rot en corrupt is, anders was het nog veel leuker geweest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Wat was er dan leuker geweest aan de wedstrijden? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Misschien 'het' als in het geheel. Niet specifiek de wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prachtig toernooi tot nu toe! Zin in morgen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lang geleden dat ik bijna elke wedstrijd zag ja ... zonder te vervelen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: +2. ik heb nog nooit zo'n mooi toernooi gezien. echt alles en iedereen gaat tot t gaatje waardoor alleen echte toppers hier iets boven uit kunnen stijgen. Oranje levert n wereldprestatie |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Drenthe terughalen. Kost bijna niets is beresterk heeft een 100% feijenoordhart |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En is overal weggestuurd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jawel! En Bruins natuurlijk ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beste keeper van het WK weggestuurd bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Europese schijtwedstrijd tot nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voc Feyenoord helemaal ruk natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu de kraker... Colombia tegen Brazilie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
spektakel al meer passie in 10 minuten gezien als bij DLD Frankrijk. 1-0 Brazilie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit Brazilie is heel wat anders dan die voorgaande partijen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bizar hoog tempo. en Columbia gaat er ook vol voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zuivere goal afgekeurd volgens mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en n niet vrije trap vliegt er schitterend in. 2-0 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Inderdaad, volgens mij ook. En deze prachtige goal uit een vrije trap die misschien ook geen vrije trap was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en weer n rare gele kaart... was rood voor de keeper. anyway 2-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tja,, t thuisland moet door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Colombia was zwak, Brazilië ook. Vrije trap (en gele kaart) overdreven. Nauwelijks verdiende overwinning en armoedig voetbal. Hooguit spannend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De thee die de Brazilianen hebben gedronken voor de wedstrijd was vast geen zuivere koffie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was absoluut geen mooi voetbal, wel een mooie wedstrijd. Scheidsrechter dramatisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Frankrijk - Duitsland viel tegen zeg, beste kansen waren nog voor Frankrijk..
Brazilië - Colombia vond ik iets beter. Maar, dit Brazilië kan er echt helemaal niks van Wat een kansloos elftal zeg. Uiteraard de scheids weer lekker mee dus dan kunnen ze het nog wel redden.
Nu zonder Thiago Silva en Neymar tegen Duitsland, ben benieuwd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 10:42 schreef MMM het volgende:Frankrijk - Duitsland viel tegen zeg, beste kansen waren nog voor Frankrijk.. Brazilië - Colombia vond ik iets beter. Maar, dit Brazilië kan er echt helemaal niks van Wat een kansloos elftal zeg. Uiteraard de scheids weer lekker mee dus dan kunnen ze het nog wel redden. Nu zonder Thiago Silva en Neymar tegen Duitsland, ben benieuwd.. De wedstrijden in de KO fase is wel tegenvallend op Belgie-USA na dan ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kwam omdat USA open huis hield |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En die Belgen idd wel heel erg lieten voetballen. In vrijheid kun je dan al snel aantrekkelijker lijken. |
|
|
|