|
|
Gerard_FR
|
|
|
Neymar breekt rugwervel, Zuñiga had natuurlijk met dieprood van het veld gemoeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 12:12 schreef Gerard_FR het volgende:Neymar breekt rugwervel, Zuñiga had natuurlijk met dieprood van het veld gemoeten. Pffff schei uit zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En die missen T.Silva ook dus misschien toch Duitsland naar de finale.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 12:12 schreef Gerard_FR het volgende:Neymar breekt rugwervel, Zuñiga had natuurlijk met dieprood van het veld gemoeten. Dieprood? Er zijn wel ergere overtredingen begaan. Dit is helaas ongelukkig ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die hadden dan paars moeten krijgen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 12:12 schreef Gerard_FR het volgende:Neymar breekt rugwervel, Zuñiga had natuurlijk met dieprood van het veld gemoeten. De enige die met rood het veld af moest was Julio Cesar! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ook, allemaal eraf! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 10:42 schreef MMM het volgende:Frankrijk - Duitsland viel tegen zeg, beste kansen waren nog voor Frankrijk.. Brazilië - Colombia vond ik iets beter. Maar, dit Brazilië kan er echt helemaal niks van Wat een kansloos elftal zeg. Uiteraard de scheids weer lekker mee dus dan kunnen ze het nog wel redden. Nu zonder Thiago Silva en Neymar tegen Duitsland, ben benieuwd.. Ik hoop dat die Brazilianen eruit vliegen. Zonder hulp van de scheidsrechter waren ze niet tot de halve finale geraakt. Oplichtersbende!!! FIFA = corruptie!!! Wantoestanden op ONS WK voetbal... kappen met die bobo's... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben benieuwd met die Belgen....
Zal wel doorgaan tot en met penalty's vermoed ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 13:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dieprood? Er zijn wel ergere overtredingen begaan. Dit is helaas ongelukkig ... Ik ben er zelf niet zo verdrietig van. Neymar.. niks aan geweest tot dusverre. Alleen maar de hele tijd vallen. Maare... Het was inderdaad ongelukkig van die Colombiaan. Dat de FIFA nu een onderzoek instelt naar deze vermeende overtreding geeft alleen nog maar eens aan hoezeer die corrupte boevenbende op de hand van de Brazilianen is. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik schakel net pas in, was het een goede goal voor Argentinie? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker, Higuain, snel uit de draai op de kop van de 16 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Messi komt er nog niet echt aan te pas. Wordt goed verdedigd zeg... Die Kompany is echt f***ing goed zeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 18:29 schreef Barabas het volgende:Messi komt er nog niet echt aan te pas. Wordt goed verdedigd zeg... Die Kompany is echt f***ing goed zeg. Door zijn 'fout' staat Argentinïe met 1-0 voor, ja fucking goed die Kompany ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 18:13 schreef Barabas het volgende:[..] Ik ben er zelf niet zo verdrietig van. Neymar.. niks aan geweest tot dusverre. Alleen maar de hele tijd vallen. Maare... Het was inderdaad ongelukkig van die Colombiaan. Dat de FIFA nu een onderzoek instelt naar deze vermeende overtreding geeft alleen nog maar eens aan hoezeer die corrupte boevenbende op de hand van de Brazilianen is. Met die boevenbende ben ik het wel eens ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 18:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Door zijn 'fout' staat Argentinïe met 1-0 voor, ja fucking goed die Kompany ... Was geen fout, deed Higuain gewoon goed. Zit je dezelfde wedstrijd te kijken? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit er niet in, Argentinië gaat gewoon naar de 2-0 counteren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie die Belgen nog gelijkmaken. Argentina speelt verre van overtuigend dit toernooi. Ze zijn wel erg gevaarlijk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dat is t precies, die Belgen hebben geen dodelijke aanval. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De Bruyne en Hazard... Lukaku en Dembele nog goed invallen... biedt perspectief. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is goed, maar niet dodelijk goed. Hebben wat kansjes nodig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zullen zien... Argentina is er nog niet... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen overtuigend begin van het tweede bedrijf van de kant van de Belgen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Klopt, de wil om te winnen is er bij de Belgen niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2014 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb je ze gesproken in de rust? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Gaan we bijdehand doen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Beetje vreemde uitspraak... de wil om te winnen ontbreekt...
Geloof je het zelf; haal je de kwartfinale en dan heb je er geen zin meer in? Vandaar. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 19:26 schreef Barabas het volgende:[..] Beetje vreemde uitspraak... de wil om te winnen ontbreekt... Geloof je het zelf; haal je de kwartfinale en dan heb je er geen zin meer in? Vandaar. Ik zie het niet terug in het spel, jij wel? Ze laten Argentinie steeds komen, terwijl ze niet op de counter kunnen spelen omdat ze daar geen spelers voor hebben voorin.
Ze hebben nog kans als ze druk gaan zetten en de buitenspelers tegen de achterlijn laten voorzetten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De Belgen willen geen tweede goal tegen krijgen, waardoor ze op twee gedachten hinken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 19:32 schreef sportverteller het volgende:De Belgen willen geen tweede goal tegen krijgen, waardoor ze op twee gedachten hinken. Dat is niet bepaald een goede strategie als je al achter staat. En ze zouden veel vaker moeten schieten op de keeper want Romero is maar een zwakke keeper die telkens de bal los laat.
Gelukkig zetten ze nu wel meer druk, maar ik denk dat het te laat komt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Argentina staat alleen maar te verdedigen, op de gebruikelijke achterbakse manier. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Oranje zo speelt dan spreekt de hele voetbalwereld er schande van ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Argentinië doet ook geen enkele moeite. Messi loopt geen stap te veel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Messi doet het hele jaar al geen stap teveel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t is nu wel heel opvallend hoor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat klopt, maarja, Messi fetisjisten he... Dan is alles geoorloofd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Nu lijkt het wel gedaan... Teleurstellend hoor die Belgen...
Had meer van ze verwacht na de vorige wedstrijd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Zou ik ook niet doen met zulke medespelers. Bij Barcelona krijgt hij de bal weer terug, hier wordt de bal verspeeld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Amai! Die gast heeft niets... Perez... Klojo... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een deceptie voor onze zuiderburen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou ja, of we nu van België of Argentina moeten winnen om de finale te halen... Mij is het om het even... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
België kan oranje echt pijn doen, Argentinië speelt hetzelfde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
België stelt dus weinig voor als een tegenstander weinig ruimte geeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gelijke wedstrijd, maar Argentinië had snel voordeel vanwege die knappe goal. België is eigenlijk nooit echt dicht bij de gelijkmaker geweest. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Het zal wel flauw wezen maar die kop van janneman Vertongen na afloop heerlijk |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Krul//Held en Van Gaal//Held |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mee eens. ik vond oranje prima spelen. 5-0 was logischer geweest. alleen v Persie en bmi waren zeer matig. GEWELDIG! |
|
|
|