|
|
Stylzz
|
|
|
Hier ook niet, wel een van de beteren op t veld. Maar is algehele armoede |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hoezo lol?? .. is gewoon 2 klassen beter dan Immers en Vormer bij elkaar. Elke afvallende bal is voor hem. Elke slijding is op de bal en hij heeft hem... en nog ff een assist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vind ik ook. en ziet alles. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hij was niets.. inderdaad een jaar geleden. Heeft zich goed ontwikkeld bij Zwolle. Tis net Lasse Schone vehaal. Die vonden wij allemaal niets. Goosens dat was het.zucht! Had het liever andersom gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 19:32 schreef koekie het volgende:[..] Hij was niets.. inderdaad een jaar geleden. Heeft zich goed ontwikkeld bij Zwolle. Tis net Lasse Schone vehaal. Die vonden wij allemaal niets. Goosens dat was het.zucht! Had het liever andersom gehad. Bij Zwolle zie ik hem ook beter spelen als bij ons, vreemd, maar zou hij het weer kunnen bij ons vraag ik me dan af.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nu gaan jullie echt allemaal te ver,immers en vormer zijn teamspelers en spelen altijd in dienst van het elftal.mokotjo aardige speler maar kan het niveau en de druk van feyenoord niet aan. en immers vind ik sowieso beter dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha dat jullie je tijd verdoen aan dat afwaswater
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tijd verdoen??? Als die joden achter staan kijk ik maar al te graag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Bij Zwolle zie ik hem ook beter spelen als bij ons, vreemd, maar zou hij het weer kunnen bij ons vraag ik me dan af.. Dat is inderdaad altijd de vraag. Hij is wel een dragende speler bij Zwolle. Maar zolas hij nu speelt is het smullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja en dat met maar 9 vingers.. haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: das waar haha maar zelfs dan kijk ik niet lol
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-0 zou genieten zijn..COME ON Zwolle.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Jaa wat een kans. .. zag je die scheve neuzen sip kijken in vakkie 410... heerlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jalalalalalalaaaaaaa bij ajaks zijn ze dom.. Jalalalalalalaaaaaaa bij ajaks zijn ze dom.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Wtff... wat een kans. KOMP OP ZWOLLE...HAHAHAHAHAH |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh , jij heb je tijd verspild aan dat afwasmiddel ... boeien ! Ik verdoe mijn tijd maar aan 1 cluppie. Leedvermaak en zielig doen is voor kinderen ;-) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff nergens om. Zou KNJB nu ook iets zeggen over dat de Amsterdammers niet het fatsoen hebben om te blijven zitten bij de huldiging. . Ah Who cares |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden kunnen wel een echt starten met achtereenvolgens Vitesse, AZ en PSV. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zeer mooie zege van de Makaay jongens op Everton in Dubai 2-1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hadden wij ook kunnen zijn |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Brewster wat een voetballer bij Everton |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In Dubai? Ben je van je stokje gevallen of zo? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar stond toen ook een ander team, maar wat weer een goed A1 selectie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En een goeie B en C selectie ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar die kleine linksback vorige jaar nog rechtsback in de A2 en nu tegen Zuid Afrika uitgeroepen tot beste speler van de wedstrijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Alle 3 komen ze met de nieuwe opzet bij de eerste 8 plaatsen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Natuurlijk moet het Durban zijn in Zuid Afrika hoe kom ik toch bij Dubai SORRY Lijdensweg foutje bedankt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
och , als je daar je derde huis hebt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:27 schreef de bluffer het volgende:Natuurlijk moet het Durban zijn in Zuid Afrika hoe kom ik toch bij Dubai SORRY Lijdensweg foutje bedankt Die wedstrijd tegen Santos zal een interessante gaan worden vermoed ik . Een goeie ploeg hoor Santos ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:18 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar die kleine linksback vorige jaar nog rechtsback in de A2 en nu tegen Zuid Afrika uitgeroepen tot beste speler van de wedstrijd Jeffrey Poort toch? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die wedstrijd tegen Santos zal een interessante gaan worden vermoed ik . Een goeie ploeg hoor Santos ... A.S. Dinsdagmiddag 15.00uur live op Fox Sports 2 of 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja 1.45 groot geloof ik zeer handige speler |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oh , jij heb je tijd verspild aan dat afwasmiddel ... boeien ! Ik verdoe mijn tijd maar aan 1 cluppie. Leedvermaak en zielig doen is voor kinderen ;-) Kribbigheid en impotentie voor bejaarden, ouwe.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord A1 tegen Santos A1 begint nu. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Oh werkt niet helemaal flexibel merk ik.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook op Fox. Lekkere actie van Nieuwkoop trouwens. Leidde bijna tot een goal voor Feyenoord. |
|
|
|