|
|
van geil
|
|
|
Zwolle zomerkampioen 2013 2014 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GOAL: @SouthamptonFC 0-1 @bayer04fussball (Graziano Pellè OG 57) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Doet ie expres. Kan ie in de winterstop voor weinig terug naar Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was n goede goal van Ziyech |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die scoort tenminste geregeld als middenvelder; kan ik van Clasie en Vilhena niet zeggen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die scoort tenminste geregeld als middenvelder; kan ik van Clasie en Vilhena niet zeggen ... Spijker op z'n kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die scoort tenminste geregeld als middenvelder; kan ik van Clasie en Vilhena niet zeggen ... Appels met peren vergelijken. Hij staat op de plaats van Lex , en in de beginne minder diep. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die scoort tenminste geregeld als middenvelder; kan ik van Clasie en Vilhena niet zeggen ... Laat Vilhena achter de spitsen spelen en hij scoort net zo vaak! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena en -vooral- Clasie zijn evenwel geen goalgetters. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die scoort tenminste geregeld als middenvelder; kan ik van Clasie en Vilhena niet zeggen ... Mulder ook niet. Dat is toch ook wel een post of 100 moddergooien waard? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snap jij het spel voldoende? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Welke verdedigende middenvelder is wel een goalgetter? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Vilhena scoort volgens mij regelmatig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Door de manier van voetballen van Feyenoord. Kwamen bv De Vrij en Mathijsen meer in de 16 dan Clasie. tegen Besiktas bijvoorbeeld speelde hij grote delen van de wedstrijd met 9 en soms zelfs 10 Feyenoorders voor zich. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie goal van Cambuur trouwens tegen Twente. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als je z'n kansen bekijkt en goals helemaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh zijn die ook al bezig..effe zappen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena okee, maar Clasie met 2 goals per seizoen....Mwah. En Clasie's schot is zeker niet dodelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: minimaal Els, minimaal ... ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 20:04 schreef FR-Henk het volgende:Vilhena okee, maar Clasie met 2 goals per seizoen....Mwah. En Clasie's schot is zeker niet dodelijk. niet dodelijk nee, maar weloverwogen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Leuk voor Dordt. Toch mooi dat er de nodige regioclubs in de eredivisie spelen. Zie toch liever Feyenoord - Dordt als Feyenoord - Roda o.i.d. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Leuk voor Dordt. Toch mooi dat er de nodige regioclubs in de eredivisie spelen. Zie toch liever Feyenoord - Dordt als Feyenoord - Roda o.i.d. Ik zie ze liever tegen Nec Rkc ed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat zei die de Boer ook alweer over Twente? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Leuk voor Dordt. Toch mooi dat er de nodige regioclubs in de eredivisie spelen. Zie toch liever Feyenoord - Dordt als Feyenoord - Roda o.i.d. Absoluut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je moet er misschien niet aan denken. Maar als een van de top 4 ploegen op kunstgras gaan spelen dan worden ze kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 21:26 schreef van geil het volgende:je moet er misschien niet aan denken. Maar als een van de top 4 ploegen op kunstgras gaat spelen dan worden ze kampioen. te makkelijk, Twente speelt echt armoedig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doel niet op deze wedstrijd, maar algemeen. is een groot voordeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ontzettende mazzel goal Twente. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind het wel meevallen. In principe komt kunstgras combinatiespel juist ten goede, wat in het voordeel moet zijn van de grote clubs. Daar staat tegenover dat die clubs die er vaak op spelen er wat meer aan gewend zijn. Ik heb ook liever echt gras, maar voor sommige kleinere clubs is het niet te doen. Dan ziet die mat er halverwege het seizoen niet meer uit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij trainen veel clubs al op kunstgras. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Biljarten en snookeren doe je op een 100% vlak veld ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind het wel meevallen. In principe komt kunstgras combinatiespel juist ten goede, wat in het voordeel moet zijn van de grote clubs. Daar staat tegenover dat die clubs die er vaak op spelen er wat meer aan gewend zijn. Ik heb ook liever echt gras, maar voor sommige kleinere clubs is het niet te doen. Dan ziet die mat er halverwege het seizoen niet meer uit.. Volgens mij spelen juist de clubs met kunstgras combinatievoetbal.( zeker Zwolle Heracles ) en van de top 4 nog maar 1 die dat probeert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De topploegen van de laatste jaren is achterin rondspelen , diepte zoeken ,bijsluiten.
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Vind het niets , om te trainen prima zorgt ervoor dat trainingen bijna altijd door gaan toch wel handig wanneer je een gezin hebt! Maar het spel ! Tegen 020 het gras expres niet maaien (B.H. trainer van Haarlem) . Dat maakt het verschil. Maar goed het geld word liever besteed aan salarissen dan aan een goede grasmat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Omdat er minder ruimte is. Kleine ploegen stellen zich in op de topploegen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Toch wel verrassend begin van de competitie, benieuwd hoe het gaat lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t is waar je voor kiest en van houdt het middenveld Clasie EL Bakkal speelde combinatievoetbal. toen waren we heer en meester op het middenveld. Nu al twee jaar de zwakste linie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:57 schreef van geil het volgende:[..] t is waar je voor kiest en van houdt het middenveld Clasie EL Bakkal speelde combinatievoetbal. toen waren we heer en meester op het middenveld. Nu al twee jaar de zwakste linie. Dat wel ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Leuk voor Dordt. Toch mooi dat er de nodige regioclubs in de eredivisie spelen. Zie toch liever Feyenoord - Dordt als Feyenoord - Roda o.i.d. Zo is het T.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/08/08/er-wordt-weer-gevoetbald-maar-deze-ploegen-zijn-er-eigenlijk-nog-niet-klaar-voor/
quote:FC Dordrecht is nieuw in de eredivisie en werkt met een spelersbegroting van minder dan 1 miljoen euro. De ploeg werkte in de eerste divisie met veel gehuurde spelers die na de promotie teruggingen naar hun club. Technisch directeur Marco Boogers moet dus veel nieuwe spelers halen om de selectie op niveau te krijgen. De afgelopen maanden zijn er talloze nieuwe spelers bijgekomen, maar Dordrecht is nog niet compleet. Volgens trainer Ernie Brandts heeft Dordrecht op dit moment nog te weinig spelers. Heerenveen - Dordrecht 1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom speelde Leerdam bij ons zo weinig. |
|
|
|