|
|
Bilall
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goh, moeten we nu wel heel blij zijn met de verkopen van Janmaat, de Vrij en BMI ??? Het is niet veel ... Of is Hiddink nu werkelijk zo slecht ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Opa Kuyt er nog steeds erbij ??? Schandalig ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zegt genoeg toch? De spoeling is dun... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik kijk een goede film en ondertussen zit ik zoveel mogelijk aan de lekkere reet van mijn vriendin... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goedkope penalty en rode kaart hoor |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hey Boudewijn! terug van weg geweest? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, vraag me toch af of het echt veel verschil had gemaakt als het (nog) niet was gebeurd. vond het verder niet om aan te gluren, maar dat is mijn mening natuurlijk.. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: pics or did not happen :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hiddink is zo Mazda 121 |
|
|
|
|
positievebluf
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:ajaks met de hoofden naar beneden geknikt..en dat publiek wat meegereisd is! is stil..d:-) Mooie uitspraken van de commentator.. Ach Groningen uit of Willem2 thuis vind ik wel wereld van verschil. vond thuis publiek ook wel stil hoor.. Vond gister de commentator ook hele mooie uitspraken maken;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door positievebluf -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond cambuur weer leuk spelen. alle ploegen uit De Jupilerleague eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t viel mee. werd alleen gezegd dat Willem 2 goed speelde. Depay minimaal 6 weken eruit bij Psv. dat is n aardige tik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speler van de week: Lamprou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das wat overdreven. Speelde een goede pot. Oogde zeker, maar heeft op de bal van Manu na geen echte goede reddingen hoeven verrichten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Armenteros tweede blijkbaar? Heeft een goal en een assist gemaakt, maar verder niets goeds gedaan. Dan was Ondaan beter.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben al lang blij dat hij t is. mag m wel. Armenteros zat ook in de buurt daar heb ik minder sympathie voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Armenteros tweede blijkbaar? Heeft een goal en een assist gemaakt, maar verder niets goeds gedaan. Dan was Ondaan beter.. zou kunnen. miste ik. zag m wel in t elftal van de week. struik ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de reclame blijkbaar komt t hakmes op tafel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je na gaan, de VI kan je toch niet serieus nemen? Als er iemand een uitblinker was bij W2 was het die Ondaan in mijn ogen. Die hield de hele Feyenoord verdediging bezig !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nooit, kan ik niet serieus nemen . Dat gezeik ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat is met alles. dit forum ook. ik vind t wel vermakelijk. met niet eens verkeerde analyses vanavond. al ben ik t natuurlijk niet overal mee eens. maar boeien, dat kan nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vanavond Doctor Tinus. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wordt opgenomen hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt me niet uit wie, als er maar 1 stuk gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lalalalalalaaaaaaaaa bij ajaks zijn ze dom.. Lalalalalalaaaaaaaaa bij ajaks zijn ze dom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach vooruit hier ook even.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
huilie huilie tegengoal :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schakelkanaal van Sport1 aan het kijken. Al 5 goals in de eerste 10 minuten. Correctie : 6, PSG scoort net de 0-1... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AS Roma- CSKA inmiddels 3-0.. gaat hard daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk liever naar deze vernedering..whahahahaa PSG speelt slechts op halve kracht. Doen niet eens moeite.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zlatan wandelt alleen maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zeg niets: iets met Karma |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat gaat niet op in t voetbal, anders waren die jeauden niet zo vaak kampioen met hun grote bek. |
|
|
|