|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prachtige 2-0 voor Porto. Zo lijkt het een lekker avondje te worden voor BMI. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tjezus wat een kans zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graag die poten van Zimmling breken vanavond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Manmanman dat ventje van NEC |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die EL gassie had rood moeten krijgen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joden worden geïrriteerd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
come on PSG!! als psg hier niet van wint! belchinezen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSG heeft het voor rust al compleet laten liggen. Maar daar wordt wel zelfvertrouwen getankt, dat is wel zeker. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 22:22 schreef tomson het volgende:PSG heeft het voor rust al compleet laten liggen. Maar daar wordt wel zelfvertrouwen getankt, dat is wel zeker. zlatan gaat scoren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat PSG speelde niet eens op 50%. Irritant om naar te kijken, zeker dat gekloot daar achterin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een laconiek zootje dat PSG. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wrom kijken jullie in godsnaam naar ajaks hahaha oh nee jullie kijken naar psg das waar ook!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAHA ik zag net dat doelpunt van ajaks nou wat een keeper zeg hahahahahahahahaha was die dronken?die is nog slechter dan mulder! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schakelkanaal van Sport1. Alle wedstrijden jonguh |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 22:55 schreef TheMenace het volgende:WHAHAHAHAHAHAHA ik zag net dat doelpunt van ajaks nou wat een keeper zeg hahahahahahahahaha was die dronken?die is nog slechter dan mulder! Dat besta niet !!! Slechter dan Mulder ??? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
oh ja das waar.hehe .chelsea kon niet eens van schalke winnen.ook zo triestelijk. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja ik zweer het.die wedstrijd is verkocht.moet je kijken hoe die keeper bloopert bij die vrije trap.ik heb dat doelpunt effe opgezocht.maja vergeet niet er spelen natuurlijk ook een aantal neuzen bij psg hetzelfde als dat ze toevallig wonnen van barcelona vorig jaar.toen deden hun er ook niks aan van wat ik heb gehoord.ja ik kijk er zelf niet naar namelijk.en er zaten veel belchinezen heb ik gehoord. ja tuurlijk ben ik jaloers op ajaks.op de stront en de kansenmissende tegenploegen die ze toevallig elke keer treffen maar niet op hun zgn voetbal en clubje hoor haha
FEYENOORD TILL I DIE!
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die David Luis was ook weer net zo slecht als bij Brazil. Ongelooflijk wat een geld die opgeleverd heeft. Lachwekkend zelfs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig is dat er dus clubs bestaan nog arroganter dan 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Makkelijke zege (0-5)van Feyenoord B1 bij Roda JC en een verdiende 3-1 van Feyenoord A1 tegen de Lampen A! gaat goed met de jeugd top teams |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je moet er toch niet aan denken dat t fout gaat morgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker voor ze.
AFC 0-2 Excelsior |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zet net de herhaling van Man utd te kijken, wat een dramatische verdediging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheids trouwens ook dramatisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat loopt daar ook nog niet zo best ja. Hoe kan je trouwens zo veel geld uitgeven en je verdediging vergeten, wat zou daar achter zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:47 schreef VVout het volgende:Dat loopt daar ook nog niet zo best ja. Hoe kan je trouwens zo veel geld uitgeven en je verdediging vergeten, wat zou daar achter zitten. Dat gaat in de winterstop gebeuren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer dat ie daar nu niks aan heeft en die amies hebben toch wel het een en ander geijsd daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat van Gaal 2 jaar de tijd krijgt minimaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, is te hopen want zo snel gaat ie het niet op de rails hebben, maar had hij zelf ook al gelijk aangegeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu ben ik echt weg! Later! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat United zit ook niet lekker hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Celtic doet het prima met Guidetti, heeft weer twee keer gescoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben ik sowieso benieuwd naar het niveau van die Schotse clubjes waar Celtic tegen voetbalt. Vraag me af of Guidetti bijvoorbeeld mee had kunnen doen in het tempo tegen Ajax. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Southampton 1-0 voor. Koeman doet het goed. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
2-1 sensational goal volgens Gary Lineker van Pelle! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 17:01 schreef Bosifyable het volgende:Ben ik sowieso benieuwd naar het niveau van die Schotse clubjes waar Celtic tegen voetbalt. Vraag me af of Guidetti bijvoorbeeld mee had kunnen doen in het tempo tegen Ajax. Ik heb Celtic hier in Veere wel eens zien spelen jaren geleden maar dat is echt geen niveau.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo ff op Fox kijken united heeft t lastig |
|
|
|