|
|
sevillana
|
|
|
quote: I'm not worried at all |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:27 schreef TheMenace het volgende:[..] chelsea!chelsea!chelsea!chelseaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!nou morgen real winnen en Feyenoord winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah babyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En niet te vergeten natuurlijk
Celtic v Dinamo Zagreb
UEFA Europa League
2nd October 2014
Kick Off 20:05
Come on Celtic - Guidetti |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
+1..
Maaruh dan spelen we zelf he.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan hoop ik dat ik een snelle verbinding heb die al die streams an kan. Ik ben zelf helaas aan het werk tot 21:00, had al gekeken voor de trein er naar toe maar helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was zuur voor Pisvee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht al dat niemand het had gezien, maar dan moet je je kansen ook benutten die je krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik heb t niet gezien. zag alleen de blessuretijd, Psv kreeg n kans en Dynamo scoorde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dynamo was niet echt veel slechter maar het had gekund voor Pisvee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewonnen. hoe lang is dat wel niet geleden? YEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Celtic 1-0 voor tegen Zagreb. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat gekke Krasnodar 1-1 tegen Everton, kan me nog het ongezouten commentaar herinneren dat we daar tegen speelden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 22:28 schreef VVout het volgende:Dat gekke Krasnodar 1-1 tegen Everton, kan me nog het ongezouten commentaar herinneren dat we daar tegen speelden. Das niet hetzelfde Krasnodar als waar wij tegen speelden (Kuban), maar de plaatsgenoot (FK). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 22:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Das niet hetzelfde Krasnodar als waar wij tegen speelden (Kuban), maar de plaatsgenoot (FK). Duidelijk, luiheid bestraft, had ik niet gecheckt dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op zich scheelt dat nauwelijks wat hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse al op 2-0 na n kwartier. Twee keer leerdam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6-1. Die zijn over ons heen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sleegers trouwens ook weer gescoord voor FC Eindhoven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee, volgens mij wel..? Op de site van FC eindhoven staat dat 'ie er eentje heeft gemaakt, maar zal wss nog niet geüpdatet zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we kunnen niet veel stijgen dit weekend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 3 tot plaatsen zou toch mogelijk kunnen zijn, moet je eerst wel zelf winnen natuurlijk.
Willem II - Heerenveen FC Utrecht - Go Ahead Eagels PSV - Excelsior
De bovenstaande onderstreepte ploegen staan 1 tot 2 punten boven ons en verlies is goed mogelijk. Ik hoop alleen voor Excelsior natuurlijk dat ze Pisvee pijnigen dus worden het 2 plaatsen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 14:44 schreef VVout het volgende:[..] 3 tot plaatsen zou toch mogelijk kunnen zijn, moet je eerst wel zelf winnen natuurlijk. Willem II - Heerenveen FC Utrecht - Go Ahead Eagels PSV - ExcelsiorDe bovenstaande onderstreepte ploegen staan 1 tot 2 punten boven ons en verlies is goed mogelijk. Ik hoop alleen voor Excelsior natuurlijk dat ze Pisvee pijnigen dus worden het 2 plaatsen :) twee max. we waren er gisteren 1 gezakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijven winnen. Komt t vanzelf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das natuurlijk weer relatief, ligt er aan wat je uitgangspunt is ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Winnen met goed spel is pas echt omhoog kijken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar als je mindere / slechte wedstrijden ook / blijft winnen kun je nog meedoen voor de titel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door JanM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waanzin Dortmund met 0-1 verloren van HSV, das een tickie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de eerste vanavond is gunstig. Heracles gaat winnen van Nac. staat 4-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cambuur stoomt ook door 4-0 al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Willem II dan weer minder toch nog terug gekomen, jammers had beter gelijk gebleven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met de MINST gepasseerde verdediging. staan we gewoon op plaats 13. Zorgwekkend. We wonnen twee potjes van ploegen die nog lager staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lamprou pakte weer veel. |
|
|
|