|
|
Stylzz
|
|
|
had ook al 1-2 kunnen zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Armenteros doet ondertussen ook alleen maar wat tegen zijn oude clubs.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Dat kan altijd gebeuren, Ajax heeft gewoon overwicht, toenet Klaassen weer 2x 1 goal tegen jammer, maar ik doe niet aan scorebordjournalistiek en ben zeer tevreden over het spel en de nieuwe basis spelers, Winnen gaan we sowiezo doen maak ik me geen zorgen over... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:27 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dat kan altijd gebeuren, Ajax heeft gewoon overwicht, toenet Klaassen weer 2x 1 goal tegen jammer, maar ik doe niet aan scorebordjournalistiek en ben zeer tevreden over het spel en de nieuwe basis spelers, Winnen gaan we sowiezo doen maak ik me geen zorgen over... Jij kijkt via een flutstream zeker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:27 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dat kan altijd gebeuren, Ajax heeft gewoon overwicht, toenet Klaassen weer 2x 1 goal tegen jammer, maar ik doe niet aan scorebordjournalistiek en ben zeer tevreden over het spel en de nieuwe basis spelers, Winnen gaan we sowiezo doen maak ik me geen zorgen over... had overwicht, omdat Eagles geïmponeerd waren. Ik denk dat t eerder 1-2 wordt dan 2-1, ondanks de 'kansjes'. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Die arena stroomt nu al leeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: met 10 minuten vertraging. Wijnaldum moet nog gewisseld worden |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Als je de goal zelf niet maakt, (veel kansen gehad) dan krijg je hem altijd wel een keertje tegen, eigen schuld dikke bult, gister ook Jong Ajax tegen Jong Psv 74% balbezit 16 kansen veel beter zijn dominant maarja als je zelf niet de goal maakt dan krijg je hem altijd tegen!!
Feyenoord was ook beter tegen Rijeka speelde gewoon goed, maarja als je de kansen niet afmaakt.... enz enz enz |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Verklap het nou niet :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:31 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:Als je de goal zelf niet maakt, (veel kansen gehad) dan krijg je hem altijd wel een keertje tegen, eigen schuld dikke bult, gister ook Jong Ajax tegen Jong Psv 74% balbezit 16 kansen veel beter zijn dominant maarja als je zelf niet de goal maakt dan krijg je hem altijd tegen!! Feyenoord was ook beter tegen Rijeka speelde gewoon goed, maarja als je de kansen niet afmaakt.... enz enz enz zo veel beter spelen ze niet hoor, sinds gae mee is gaan voetballen. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: haha lol ow jij ook he, och wat grappig, ja jij bent zo lollig haha lol lol
uhmz...
ff kleine parodie op je overdrevenheid;-) kon het niet laten, en dan doe ik dat ook niet |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: laatste gedeelte niet, maar Ajax meer kansen, eerste gedeelte was weer ouderwets goed 2de helft gewoon weer met die zelfde intenties gaan spelen, en Milik gaat vast nog wel een x scoren... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:34 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] laatste gedeelte niet, maar Ajax meer kansen, eerste gedeelte was weer ouderwets goed 2de helft gewoon weer met die zelfde intenties gaan spelen, en Milik gaat vast nog wel een x scoren... misschien, moest net even lachen om Kees. Aanval ajax, Klaassen maat volledig over de bal heen. Ongelukkig, zegt Kees.
LOL. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:36 schreef Stylzz het volgende:[..] misschien, moest net even lachen om Kees. Aanval ajax, Klaassen maat volledig over de bal heen. Ongelukkig, zegt Kees. LOL. Ja en die kans tegen Barca was nog belachelijker om die zo over te schieten, Maarja die mot ff over een dood punt heen, hebben tegenwoordig alle talenten na een goed seizoen, om gek van te worden als supporter zijnde, maarja wat doe je eraan? bier dringen!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:33 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] haha lol ow jij ook he, och wat grappig, ja jij bent zo lollig haha lol lol uhmz... ff kleine parodie op je overdrevenheid;-) kon het niet laten, en dan doe ik dat ook niet De parodie komt nog? |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Is al geweest, Ik een trage stream? dan jij een trage internetverbinding... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:38 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Ja en die kans tegen Barca was nog belachelijker om die zo over te schieten, Maarja die mot ff over een dood punt heen, hebben tegenwoordig alle talenten na een goed seizoen, om gek van te worden als supporter zijnde, maarja wat doe je eraan? bier dringen!!! ik drink het persoonlijk liever. Maar, soit, ajax speelde aardig de eerste 20mins. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Dat is wel heel persoonlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse is ook een pietitie gestart tegen Piet in t stadion. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Piet is net als Erwin, gewoon niet goed genoeg voor die ene paar stapjes die je nodig hebt in je ontwikkeling om bij een topclub of bij een subtop met ambities, om daar echt van waarde te zijn... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Az Groningen gelijk. dus die blijven onder ons. willem twee stijgt wel. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Willem2 is de leukste club van Brabant ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:48 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Piet is net als Erwin, gewoon niet goed genoeg voor die ene paar stapjes die je nodig hebt in je ontwikkeling om bij een topclub of bij een subtop met ambities, om daar echt van waarde te zijn... Dat zie je vrij aardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
langzaam zet t gefluit in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In Tilburg zijn ze voor WillemII en Ajaks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gefluit wordt steeds luider. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoorde net dat er supporters bij de ticketservice staan om hun entreegeld terug te vragen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zitten ook weer een hoop fans verkleed als klapstoeltje in het stadion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Dat probleem heeft Rekik en Bruma ook, let maar op.. V Beek en Kongolo daar zie ik wel toekomst in, Alleen bij Kongolo ff kijken wat het beste is Centraal of op de Back positie. Op de back positie heb ik hem goede wedstrijden zien spelen. Nelom word geen topper, Cabral wel !!! V Steenvoorden moet en gaat dezelfde ontwikkelingen meemaken als De Vrij. V Steenvoorden vind ik een talent met potentie, maar oog en speelt nog tevaak als een jongen en niet als een man.. Karsdorp ben ik van onder de indruk, iedereen heeft het over zijn foutjes uit in Kroatië, Maar mij viel iets anders op, snelle aanval in zijn ooghoek had hij de vrije speler al gezien, met 1 voetbeweging maakt hij ruimte voor de voorzet zeer gracieus! (kans werd wel gemist weet ff niet meer door wie) maar het was een hele snelle aanval zoals de eerste goal van Barca tegen Ajax... Daarin zag ik wat ik al een beetje wist van Karsdorp. Top talent..
Ja ik heb geen moeite hoor om door een voetbalbril naar voetbal te kijken, helaas veel Ajacieden,Feyenoorders,Psvers wel.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:56 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dat probleem heeft Rekik en Bruma ook, let maar op.. V Beek en Kongolo daar zie ik wel toekomst in, Alleen bij Kongolo ff kijken wat het beste is Centraal of op de Back positie. Op de back positie heb ik hem goede wedstrijden zien spelen. Nelom word geen topper, Cabral wel !!! V Steenvoorden moet en gaat dezelfde ontwikkelingen meemaken als De Vrij. V Steenvoorden vind ik een talent met potentie, maar oog en speelt nog tevaak als een jongen en niet als een man.. Karsdorp ben ik van onder de indruk, iedereen heeft het over zijn foutjes uit in Kroatië, Maar mij viel iets anders op, snelle aanval in zijn ooghoek had hij de vrije speler al gezien, met 1 voetbeweging maakt hij ruimte voor de voorzet zeer gracieus! (kans werd wel gemist weet ff niet meer door wie) maar het was een hele snelle aanval zoals de eerste goal van Barca tegen Ajax... Daarin zag ik wat ik al een beetje wist van Karsdorp. Top talent.. Ja ik heb geen moeite hoor om door een voetbalbril naar voetbal te kijken, helaas veel Ajacieden,Feyenoorders,Psvers wel.... klopt Karsdorp is ook een middenvelder. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Dat hij een middenvelder is weet ik natuurlijk, ik nam niet de verdediging onder de loep maar de talenten van Feyenoord,, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind het maar rare lelijke mensen.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Mijn 2de club is ook W2, heb daar ook gewerkt, long time ago |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:56 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dat probleem heeft Rekik en Bruma ook, let maar op.. V Beek en Kongolo daar zie ik wel toekomst in, Alleen bij Kongolo ff kijken wat het beste is Centraal of op de Back positie. Op de back positie heb ik hem goede wedstrijden zien spelen. Nelom word geen topper, Cabral wel !!! V Steenvoorden moet en gaat dezelfde ontwikkelingen meemaken als De Vrij. V Steenvoorden vind ik een talent met potentie, maar oog en speelt nog tevaak als een jongen en niet als een man.. Karsdorp ben ik van onder de indruk, iedereen heeft het over zijn foutjes uit in Kroatië, Maar mij viel iets anders op, snelle aanval in zijn ooghoek had hij de vrije speler al gezien, met 1 voetbeweging maakt hij ruimte voor de voorzet zeer gracieus! (kans werd wel gemist weet ff niet meer door wie) maar het was een hele snelle aanval zoals de eerste goal van Barca tegen Ajax... Daarin zag ik wat ik al een beetje wist van Karsdorp. Top talent.. Ja ik heb geen moeite hoor om door een voetbalbril naar voetbal te kijken, helaas veel Ajacieden,Feyenoorders,Psvers wel.... Jij neukt niet meer he, ik weet het wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:58 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dat hij een middenvelder is weet ik natuurlijk, ik nam niet de verdediging onder de loep maar de talenten van Feyenoord,, Dat snap ik, maar dat verklaart zijn kunde. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
paar berichten terug zei ik al, Milik gaat scoren;-) weg met die Siggy! misschien wil Grozny hem, of Urk |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Nou niet elke talent kan wat hij deed, overzicht goede bal behandeling en dat allemaal tegelijk in een paar seconde... |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Fijne avond verders mensen... |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
3-1 of 2-2 word het, mark me words..
laters.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet iedereen heeft het geluk met voetbalverstand geboren te worden, moet je je niet aantrekken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe maar 2-2 kruukenzeikert.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Niet iedereen heeft het geluk met voetbalverstand geboren te worden, moet je je niet aantrekken.. Ach verstand zit hem niet in de passie voor welke club je bent,, Iedereen word door je vader,opa of door wie dan ook besmet met een club als je kind bent. En zo moet dat ook, Verstand moet niemand pretenderen over voetbal,
Laturzz.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:04 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Ach verstand zit hem niet in de passie voor welke club je bent,, Iedereen word door je vader,opa of door wie dan ook besmet met een club als je kind bent. En zo moet dat ook, Verstand moet niemand pretenderen over voetbal, Laturzz.... Feyenoorders niet, die worden met roodwit bloed geboren..
Fijne avond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
die van Rhijn kreeg twee keer geen geel, waar je m normaal gesproken wel krijgt, btw. |
|
|
|