|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Verhoeven in de goal Maareltje rood, pfff ja elke keer deze tegenstand dan word je wel kampioen ja.. waarom kan Utrecht alleen maar tegen Ajax zich opladen, lachwekkend zeg... nou deze weekend krijgt geen kers op de taart maar een pizza op de taart Bedankt Verhoeven.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 15:06 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:Verhoeven in de goal Maareltje rood, pfff ja elke keer deze tegenstand dan word je wel kampioen ja.. waarom kan Utrecht alleen maar tegen Ajax zich opladen, lachwekkend zeg... nou deze weekend krijgt geen kers op de taart maar een pizza op de taart Bedankt Verhoeven.... Tegen 020? Simpel, omdat 020 een enorme kutclub is. Weet jij dat niet? |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: tis mijn club, en ik ga me club niet verdedigen heeft geen zin, beide clubs mogen elkaar niet Punt.. Ik heb die haat gelukkig niet alleen maar sportieve rivaliteit.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
vorig jaar binnen 33minuten 0-4 en nu 0-3, tsja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Ik bewonder je opportunisme, Maar ik ben er al zeker van 99,9% dat de 3 punten voor Psv is, Philips betaald teveel aan Utrecht om niet met 3 punten naar huis te gaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door geenwoordenmaarsex -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat je ook wel gelijk hebt.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Dat zou me vrouw ook vaker moeten zeggen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoezo, dat weet je toch gewoon! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Wat een actie van Sinkgraven, Me cluppie moet hem echt halen in de winterstop Maarja, V Gaal gaat ons vast weer dwarszitten, veel rancune bij hem;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeg ze anders vaak genoeg tegen me..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Buitenspelers die me het meest opvallen dit seizoen ook in de JupilerL Talenten met veel potentie..
Ondaan,Bokata,Marengo,Kuwas,Limbombe!
Vooral Limbombe!
Wellicht opties voor Feyenoord,Psv, aangezien Schaken op zijn retour is. en Psv alleen Josefzoon heeft als vervanger voor Depay en of Narsingh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door geenwoordenmaarsex -- |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Waar ken je mijn vrouw van dan? |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Nou Utrecht ga voor een stunt, tis maar Rekik en Bruma waar je tegen speelt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van de avonden dat jij niet thuis bent..d:-) |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: haha LoL
Maar dat betekent dat jij ook niet thuis was;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, alleen de papegaai is dan nog thuis, wens je veel plezier.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Affluiten daar..!!! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Ja ze riep wel heel vaak me naam, Maar om haar nu meteen een Papegaai te noemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zo kom je snel aan rood. Bas Nijhuis has given the first four cards at FC Utrecht - PSV after just six fouls. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
1-4 bah bah bah bah bah.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:09 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Ja ze riep wel heel vaak me naam, Maar om haar nu meteen een Papegaai te noemen Beetje vreemd als mijn papegaai geen woorden maar sex naar je roept.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Uitgerekend deze wedstrijd moet Verhoeven erin staan, Lucky Psv;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder Verhoeven heeft Utrecht nog geen kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht is al meerdere wedstrijden tandeloos. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Idd weinig vocabulaire Dus haar koosnaampje Papegaai snap ik niet helemaal;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:14 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Idd weinig vocabulaire Dus haar koosnaampje Papegaai snap ik niet helemaal;-) Ze krauwt zo graag over mijn 'koppie'..(?) |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Als mijn Cluppie geen Kampioen, dan A.U.B geen Psv... moet er niet aan denken gaan ze weer zeggen voetbalhoofdstad van NL, enz enz. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Psv word kampioen dit seizoen denk ik.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Papegaaien worden onderschat, het zijn top beesten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, die imploderen over een paar wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Met een subtop verdediging.....
Moet er niet aan denken, moet er echt niet aan denken! ! ! ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook goed d:-)
Maar dan worden wij kampioen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:14 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Idd weinig vocabulaire Dus haar koosnaampje Papegaai snap ik niet helemaal;-) Beide een stokkie vol met stront zal de overeenkomst zijn op dat moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is waarschijnlijk inderdaad net zo'n jaar als vorig jaar. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
1-5 bah bah bah bah net als vorig jaar, tsja... raar raar hoe kan dat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moeten we nu niet meer verzaken, dan ligt het kampioenschap nu wel een keer voor het grijpen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Get. over it..d:-))) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Op 020 na hebben ze ook nog niet echt tegenstand gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Moeilijk, but i try |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Aan je naam te zien, heb je een obsessie met alles wat uit een kont komt, dus vandaar je reactie... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zwolle Heerenveen is 2-2 gebleven..
HUP EXCELSIOR.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:24 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Aan je naam te zien, heb je een obsessie met alles wat uit een kont komt, dus vandaar je reactie... Klopt.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:24 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Aan je naam te zien, heb je een obsessie met alles wat uit een kont komt, dus vandaar je reactie... Waarom speel je mij die bal toe? Ik had mijn stokkie niet in de poepert van je vrouw. Gaf alleen de vergelijking |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, maar dat doet er niet toe |
|
|
|