|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:26 schreef Fart het volgende:[..] Waarom speel je mij die bal toe? Ik had mijn stokkie niet in de poepert van je vrouw. Gaf alleen de vergelijking Voor ons was het een grap,
Stront,stokkie,farts dat is voor jou serious business |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:28 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Voor ons was het een grap, Stront,stokkie,farts dat is voor jou serious business Ow shit en je dacht dat ik serieus was? Hahah Maar ga door, ik word er geil van als je vieze woordjes in m'n oor fluistert. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:30 schreef Fart het volgende:[..] Ow shit en je dacht dat ik serieus was? Hahah Maar ga door, ik word er geil van als je vieze woordjes in m'n oor fluistert. I know you do;-) Maar huur daarvoor maar een papegaai voor in... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zie de vergelijking niet zo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Daar begon het allemaal mee, en met de Papegaai eindig ik dit onderwerp ermee |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 16:39 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Daar begon het allemaal mee, en met de Papegaai eindig ik dit onderwerp ermee Welnee, begon met je vrouw. Maar ben het er mee eens dat je er mee mag eindigen :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou lekker gelijk 0-1 voor die moffen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Schoot ie aardig binnen die Luc |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hard in de bovenhoek..mooi doelpunt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu Chelsea nog ff winnen en mijn weekend kan niet meer kapot.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Is Chel$ea jouw favoriete club in Engeland dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Ah vandaar, Die van mij Wimbledon en Liverpool paar wedstrijden gezien daar 1 woord geweldig !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een beleving he daar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Nu nog niet affluiten, Botaka gaat de winnende scoren Mark me words.... |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Het is wachten op de goal voor United.. Wel een aardige pot voetbal! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Hazard is goed! Januzaj speelt ook niet onaardig.. De scheids is irritant hij praat veelste veel met de spelers, ook bij die vrije trap overtreding van Ivanovic, die scheids wil altijd en altijd maar in de spotlight staan...
Kan een mooie 2de helft worden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat heb ik eerder gelezen: mark my words. En dat kwam ook alweer niet uit ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een KUT club is dat zeg! En dat is alleen maar omdat Mourinho er de trainer is ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik dacht dat Twente zo'n geweldig middenveld had. Waar dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat blijkt, speelt niet echt goed in Rotterdam :) |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Gister kwam het wel uit;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Als Chelsea wint, dan neemt het nu al een hele grote stap naar de titel...
Southampton 2de Geweldig ! ! ! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Die Mokthar daar hebben we ook niks van gezien sinds hij bij Twente is.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hoe is dat zo gekomen? Voor het Geldski werd wonnen ze bijna nooit iets. 1x de titel en 1x de FA-cup..... Toch? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Everton!!!! Mooiste club van Liverpool... Pride of Merseyside! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 18:30 schreef Barabas het volgende:[..] Hoe is dat zo gekomen? Voor het Geldski werd wonnen ze bijna nooit iets. 1x de titel en 1x de FA-cup..... Toch? Het eerste wat je aanspreekt bij een club, is meestal niet de prijzen, maar de sfeer,speelstijl,en hoe de club is etc... Mijn 2de club in Engeland is Wimbledon, die staan ook niet bekend om hun prijzen;-) en ze zijn inmiddels heel ver weggezakt, maar toch blijf ik er naartoe gaan eens per jaar.. En naar Liverpool geweldige sfeer die thuiswedstrijden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door geenwoordenmaarsex -- |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
United kan aanvallend niks meer doen, ik zie ze geen goal meer maken.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Tussenstand EA Guingamp - Olympic Nice 2-7 Carlos Eduardo 5x |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Twente verliest voor het eerst, En dat tegen Excelsior Excelsior maakt indruk dit seizoen, niemand had dat verwacht.. Goede trainer en leuk spel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De subtoppers laten t al twee weken liggen :) |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
haha die Chelsea supporters zongen naar wat vertrekkende United supporters Is there a Fire Drill is there a Fire Drill haha, Die Engelse supporters zijn de grappigste supporters die er zijn! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Chelsea word kampioen, En zijn de enigste club die Bayern Munchen,Real en Barca nog wat tegenstand kan bieden in de ChamL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bedoelt de bus voor t doel parkeren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Ja maar vanuit die bus komen spelers uit zoals Hazard,Oscar,Costa,Schurrle,Willian enz en die komen er gevaarlijk uit!!
En ja hoor toch de 1-1 !!! V Persie LoL |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had iemand een raampje open laten staan, ghèhè! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: LoL !!
Maar ik vind Courtois ook al een bus hoor!
Neuer de beste keeper van de wereld, Courtois nummer 2.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Mentaal kan dit een belangrijke punt zijn voor United ! vooral de manier waarop in de laatste minuut...
In de winterstop een goede verdediger halen, en plek 2 t/m 4 moet te doen zijn.. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Met 2 niet Engelse trainers, was dit een typische Engelse wedstrijd dat werd terecht achteraf gezegd.. Aardige wedstrijd met veel strijd. En Fallaini heeft V Gaal toch nodig op het middenveld in Engeland, alleen maar met dribbelaars red je het niet, in Spanje wel in Engeland niet.. |
|
|
|