|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een KUT club is dat zeg! En dat is alleen maar omdat Mourinho er de trainer is ... |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een KUT club is dat zeg! En dat is alleen maar omdat Mourinho er de trainer is ... Dus omdat Mourinho trainer van Chelsea is, daarom is de club kut? En als hij weg is, dan is de club niet meer kut? Dan maak je juist Mourinho groter dan hij is. want jij zegt eigelijk Mourinho is de club..
Een club is De supporters,De clubmensen van de materiaal man die er 40jaar werkt tot aan de helden van vroeger op het veld,de geschiedenis,de speelstijl,het shirt enz enz dat maakt een club een club! Niet de trainer!
Als Mourinho trainer word van Feyenoord ( hypotetisch ) dan is de club Feyenoord toch ook niet kut! Geen ene buitestaander is de club!! En zeker Mourinho niet! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat zou gunstig zijn, en als onze Rotterdamse broeders die Duitsers met 0 punten naar huis sturen en wij nemen ze mee uit Leeuwaarden staan we zowaar derde.. Pomtidomtidom |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hey...joejietsoe weer terug ? Wel een topweekend btw 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 01:48 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:[..] Dus omdat Mourinho trainer van Chelsea is, daarom is de club kut? En als hij weg is, dan is de club niet meer kut? Dan maak je juist Mourinho groter dan hij is. want jij zegt eigelijk Mourinho is de club.. Een club is De supporters,De clubmensen van de materiaal man die er 40jaar werkt tot aan de helden van vroeger op het veld,de geschiedenis,de speelstijl,het shirt enz enz dat maakt een club een club! Niet de trainer! Als Mourinho trainer word van Feyenoord ( hypotetisch ) dan is de club Feyenoord toch ook niet kut! Geen ene buitestaander is de club!! En zeker Mourinho niet! Is gewoon een waardeloze lul, heel die Mourinho ... Maar ook zonder deze lul zal Chelsea nooit mijn club worden!!! Arrogantie van de bovenste plank daar in Londen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja en arrogantie hebben wij een broertje dood aan he :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 06:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is gewoon een waardeloze lul, heel die Mourinho ... Maar ook zonder deze lul zal Chelsea nooit mijn club worden!!! Arrogantie van de bovenste plank daar in Londen Je herkent het? |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 06:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is gewoon een waardeloze lul, heel die Mourinho ... Maar ook zonder deze lul zal Chelsea nooit mijn club worden!!! Arrogantie van de bovenste plank daar in Londen Maar je zei het anders, je zei dat Chelsea alleen kut is vanwege Mourinho. daar reageerde ik op. nu zeg je weer wat anders;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ajaks staat aardig onder druk tegen Urk.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Urk.... Hebben zeker de neus vol.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien nog wat Neuzen te vullen daar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Shrewsbury uit.... Altijd lastig.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was een leuke wedstrijd om te zien.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
ADO drukt aardig, hopelijk maken ze weer gelijk :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het een paar puntjes pakt van PSV kan ik er anders best mee leven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie net trouwens dat Willems na een botsing in het ziekenhuis is beland en PSV met 10 man speelt, zou het dan misschien toch nog gelijk komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2014 - 22:20 schreef VVout het volgende:Zie net trouwens dat Willems na een botsing in het ziekenhuis is beland en PSV met 10 man speelt, zou het dan misschien toch nog gelijk komen. Al voor de 1-0 joh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toen was ik nog met een andere wedstrijd bezig natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kut PSV staat boven ons dus dan gun ik het kut ADO. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja en dat tegen 10 man, jammer hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden geholpen door scheidsrechter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Triest inderdaad, kaart aan de verkeerde gegeven en daardoor rood.. Daarna 3 goals. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goh, net even naar Real Madrid zitten kijken. Wat een eikel is die Pepe toch om zijn eigen medespeler zo vol in de borst te raken ... Die spoort echt niet !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een waardeloze ploeg om zo als een watje te spelen tegen 10 man ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos