|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
omdat ik aan het werken ben boven.. en heb hier geen tv |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Okee,beetje doorwerken dan :) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
fijne beweging van iniesta hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Drogbaaaa!! Geweldig uit de counter. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Moet zeggen Chelsea staat gruwelijk te verdedigen. Ze kunnen wel weinig bal bezit hebben maar de verdediging staat als een kasteel. Maar goed 1-0 gaat niet genoeg zijn want ze moeten naar Barca ook. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
Chelsea heeft zo'n lucky steeds |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat Chelsea is een schande voor het voetbal. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zonder geluk vaart niemand wel. 1-0 eindstand! Hij wou er gewoon niet in bij Barca. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kutploeg,,,,,net als vele andere clubs bij elkaar gekocht.. de moeite van t kijken niet waard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb niet gekeken. Hou niet van Chelsea-ingraaftaktiek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze mogen van mij allebij verliezen.. De finale tussen Munchen en Chelsea zou het mooiste zijn,en dat de gezondste club ter wereld dan maar mag winnen.. Bayern Munchen dus!!
Dat ik ooit nog voor een Duitse club zou zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uit Volkskrant: Schulden 2011 van: Real Madrid: € 590 miljoen Barcelona: € 578 miljoen. Eens met Leon.
Overigens: Valencia € 470 miljoen schuld Atl. Madrid € 456 miljoen schuld En dan Athletic Bilbao....€ 59 miljoen schuld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog niet eens zoveel meer als wij in de min stonden (officieel) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Artikel geeft verder aan dat de 20 clubs samen zo'n 3,5 miljard euro schuld hebben. Spaanse bevolking en regering keert zich tegen deze situatie. In deze crisistijd werd nl. ook duidelijk dat de clubs in de Primera Division ook een belastingschuld hebben staan van € 752 miljoen... En nog erbovenop € 550 miljoen achterstallige sociale zekerheidspremies.
Aanpakken die hap. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De koning van Spanje was pas nog een olifant af wezen knallen voor het vriendenprijsje van 44.000 euro. Ook fraai.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Artikel geeft verder aan dat de 20 clubs samen zo'n 3,5 miljard euro schuld hebben. Spaanse bevolking en regering keert zich tegen deze situatie. In deze crisistijd werd nl. ook duidelijk dat de clubs in de Primera Division ook een belastingschuld hebben staan van € 752 miljoen... En nog erbovenop € 550 miljoen achterstallige sociale zekerheidspremies. Aanpakken die hap. Als die clubs aagepakt zouden worden door de KNVB dan worden ze gelijk bij de Zaterdagamateurs geplaatst met 20 punten in mindering. Misschien dat hun sipporters ook een miljoentje bij elkaar kunnen schrapen ;-P |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 23:36 schreef tomson het volgende:De koning van Spanje was pas nog een olifant af wezen knallen voor het vriendenprijsje van 44.000 euro. Ook fraai.. Hoop dat die Koning van hun door een olifant in zijn aars gevingerd wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is aan het licht gekomen omdat hij daar bij een val in zijn hotel zijn heup op 3 plaatsen brak. Karma is a bitch :) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 23:43 schreef tomson het volgende:[..] Is aan het licht gekomen omdat hij daar bij een val in zijn hotel zijn heup op 3 plaatsen brak. Karma is a bitch :) + 44.000 :) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:46 schreef Sensi het volgende:Moet zeggen Chelsea staat gruwelijk te verdedigen. Ze kunnen wel weinig bal bezit hebben maar de verdediging staat als een kasteel. Maar goed 1-0 gaat niet genoeg zijn want ze moeten naar Barca ook. ik vind het jammer dat die drie er nog inzitten Bayern Munchen Barcelona en Chelsea ik mag ze met 020 alle 4 niet de Finale had moeten gaan tussen Real Madrid en Benfica |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik spuug op t spaanse voetbal.w |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ze mogen van mij allebij verliezen.. De finale tussen Munchen en Chelsea zou het mooiste zijn,en dat de gezondste club ter wereld dan maar mag winnen.. Bayern Munchen dus!! Dat ik ooit nog voor een Duitse club zou zijn? 100% ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo Bilbao voor, geen buitenspel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sporting met 2-1 voor gerechtigheid..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die miste ff een kans.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wedstrijd met heel veel fouten. OngeloveLIJK hoe slecht Ramsey speelde...
RvP speelde een redelijk tot goede wedstrijd. Wat ongelukkig in de afwerking, maar voor de rest wel belangrijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wedstrijd met heel veel fouten. OngeloveLIJK hoe slecht Ramsey speelde... RvP speelde een redelijk tot goede wedstrijd. Wat ongelukkig in de afwerking, maar voor de rest wel belangrijk. Robin speelde zeker goed was wat ongelukkig in de afronding.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bremen - Bayern 1-2 Ribéry scoorde in de blessure tijd de winnende, Dortmund nog geen kampioen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog meer die de Spaanse klassieker gaan bekijken..? |
|
|
|