|
|
FR-Henk
|
|
|
Die psv-verdediging is een streling voor het oog. Zondag ook zo! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je bedoelt die waterpolo wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker met die pot in het vooruitzicht, als het niet wordt uitgesteld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dordrecht tegen Willem twee al 0-3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heracles wint bij Heerenveen. apart.n kleine opmars |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse gelijk.. Utrecht wint. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vitesse... Moest toch wel lachen toen iemand Vitesse tipte als titelkandidaat. Zal het maar niet quoten ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zijn allemaal van die kutclubs: PSG, Real Madrid, Manchester City, Chelsea FC. Al ga ik Real Madrid steeds meer waarderen! Alleen die botte blij van een Pepe eruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat een scheidsrechter uit Haarlem een wedstrijd van Ajax krijgt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is toch nooit wat geweest ! Alleen ten tijde van Buliykin, Immers en Verhoek was het iets |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is toch nooit wat geweest ! Alleen ten tijde van Buliykin, Immers en Verhoek was het iets Eens. Maar meestal dankzij hun strijd, passie en inzet kunnen ze het 020 moeilijk maken. Zit er vandaag totaal niet in |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:17 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Maar meestal dankzij hun strijd, passie en inzet kunnen ze het 020 moeilijk maken. Zit er vandaag totaal niet in Nee, het lijken wel makke schapen die zich naar de slachtbank laten leiden ...
En dan roepen er hier wat supporters dat Henk Fräser zo'n goeie coach voor Feyenoord zou zijn ... jaaah , dus echt niet!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelijkspel zou wel terecht zijn voor ADO.. Maar zal wel niet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, het lijken wel makke schapen die zich naar de slachtbank laten leiden ... En dan roepen er hier wat supporters dat Henk Fräser zo'n goeie coach voor Feyenoord zou zijn ... jaaah , dus echt niet!!! Heb alleen 2de helft gezien, maar vind het toch wel een lekkere vechtwedstrijd :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kramer scoort wel maar ik vind het geen spits voor Feyenoord! Veel te beperkt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik twijfel over hem, maar kan er ook niet alles over zeggen, want heb hem nog niet al teveel gezien. Vanavond weer de samenvatting bekijken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat mij betreft fluiten ze af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gore klootzak die scheids. Doorlaten spelen en Zuiverloon nog even zijn 2e geel geven. Wat een idioot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen. Dikverdiend punt voor ADO, hadden misschien wel meer verdiend. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Maar wel afgelopen met een 1-1 stand. Gunstig voor ons. Nu de inhaalwedstrijd tegen PSV zelf winnen en het gaat er weer op lijken... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi 1-1 voor die homo's uit Amsterdam ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ehhmm even een rectificatie graag.de homo's uit de Bijlmer!en aangezien de Bijlmer niet bij amsterdam hoort.
come on feyenoord! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is toch nooit wat geweest ! Alleen ten tijde van Buliykin, Immers en Verhoek was het iets ik denk meer aan de tijd van Theo van de Burg, Aadsje Mansveld, Ton Thie, .. Lex Schoenmaker niet te vergeten ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Twente thuis met 0-2 achter tegen Groningen. Zonder te spelen, lijken we toch al een plaats te gaan stijgen... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:37 schreef feyenoord!!! het volgende:Twente thuis met 0-2 achter tegen Groningen. Zonder te spelen, lijken we toch al een plaats te gaan stijgen... goed zo come on groningen!P: |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Twente-Groningen afgelopen. 1-2 geworden, castaignos scoorde in de 88e minuut nog. Gelukkig wint Groningen wel, dus stijgen we een plekje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:58 schreef sevillana het volgende:[..] ik denk meer aan de tijd van Theo van de Burg, Aadsje Mansveld, Ton Thie, .. Lex Schoenmaker niet te vergeten ;) Dat was ook een goeie tijd! Voor de meeste hier onbekend vandaar dat ik die niet noemde ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi weekend toch alles bij elkaar: die homo's spelen gelijk en die Duitsers verliezen. Het enige wat jammer is dat Feyenoord niet heeft gespeeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer heeft geen bal goed geraakt, zelfs de goal niet. staat wel altijd op de goede plaats. Hij lijkt in alles op Te Vrede , die ik iets beter vind. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus allebei niet goed genoeg |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vooralsnog blijkt dat het zonder echte target-spits niet echt onverdienstelijk verloopt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:48 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ehhmm even een rectificatie graag.de homo's uit de Bijlmer!en aangezien de Bijlmer niet bij amsterdam hoort. come on feyenoord! Hey Dennis! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
die club uit west heeft weer eens niet verloren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sneu voor Southampton, uit bij Arsenal. Al 3 keer gewisseld, speler raakt geblesseerd en dus met 10 man verder. 88e minuut 1-0 Arsenal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dus van Geel is gek ? of spoort niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als hij Kramer gaat halen. Ja. |
|
|
|