|
|
tomson
|
|
|
Jammer dat het niet na 90 minuten is :p |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Met de winterstop staan wij boven aan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaan ze never 85 minuten volhouden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Belachelijke strafschop nu . Terecht mis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach laat die de Jong maar vrij, die kan toch niet koppen. manmanman |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
hahahahahaha het blijft een lachertje die neuzenmedia!als feyenoord oppermachtig is tegen excelsior wordt er doodleuk gezegd dat de tegenstander niks doet en als ajakkes 4-0 tegen willem 2 voor staat wordt er gezegd dat ze er overheen walsen etcetc.dan wordt er niet gezegd dat willem 3 er niks aan doet!ik heb ook een tyfus hekel aan die Tilburgers.dat zijn ook vrienden van de neuzen maar dat wisten wel al die teringclub!
come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Willem II heeft geen zin zeker.
Jammer dat Dordrecht weer achter staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
meten met twee maten, nu geeft hij de strafschop niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, scoorde uit een penalty. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 2-0 nu
Hoera Hoera.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kramer heeft nog geen pepernoot geraakt tegen Zwolle. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit er ook op te letten, inderdaad, zoals ie nu speelt hoeven we nog niet eens naar de prijs te informeren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 13:47 schreef RenatoBos het volgende:Zit er ook op te letten, inderdaad, zoals ie nu speelt hoeven we nog niet eens naar de prijs te informeren.. Nee, dan is zelfs gratis te duur.
Ook een beetje te kijken hoe de tegenspelers op hem reageren, maar die maken zich niet echt druk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Necid, is dat niet wat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar die had te Vrede ook gemaakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tomá Necid werd enige tijd geleden in verband gebracht met Feyenoord, maar de aanvalsleider van PEC Zwolle aast niet op een vertrek uit het IJsseldeltastadion. De Tsjechische spits wordt dit seizoen gehuurd van CSKA Moskou. Gerard Nijkamp, technisch manager van PEC Zwolle, sprak over de kwestie met het Algemeen Dagblad: ''Tomá heeft aangegeven het liefst bij ons te blijven, maar CSKA heeft daar ook een grote stem in. Of het ons lukt om hem hier te houden, is moeilijk in te schatten.'' Necid beschikt bij de Russische topclub over een aflopend contract, waardoor het niet ondenkbaar is dat hij in de winterstop terugkeert naar Oost-Europa om vervolgens verkocht te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha Rasoptimist d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dost heeft ook gescoord voor Wolfsburg..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tomá Necid werd enige tijd geleden in verband gebracht met Feyenoord, maar de aanvalsleider van PEC Zwolle aast niet op een vertrek uit het IJsseldeltastadion. De Tsjechische spits wordt dit seizoen gehuurd van CSKA Moskou. Gerard Nijkamp, technisch manager van PEC Zwolle, sprak over de kwestie met het Algemeen Dagblad: ''Tomá heeft aangegeven het liefst bij ons te blijven, maar CSKA heeft daar ook een grote stem in. Of het ons lukt om hem hier te houden, is moeilijk in te schatten.'' Necid beschikt bij de Russische topclub over een aflopend contract, waardoor het niet ondenkbaar is dat hij in de winterstop terugkeert naar Oost-Europa om vervolgens verkocht te worden. alsof hij bepaalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd wat dadelijk Chelsea tegen Duitsland gaat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verslaggever geeft ook al net aan bij de wedstrijd tegen ADO dat dit mogelijk zijn laatste thuiswedstrijd was voor Pec.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die hebben gisteren al gespeeld VV..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zit net te lezen dat die vanmiddag om 16:45 aftrappen RB |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik doe niet mee aan die haatzaaiende opmerkingen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Derby van het noorden, kan wel eens een leuke match worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oogjes dicht en snaveltje toe :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rappe voorsprong voor Grunn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Prima goal zeg van de Leeuw. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb ik altijd wel een aardige spits gevonden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is dat niks voor ons..(?) scoort ook wel erg makkelijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind uth niet veel. Maar is ook nog jong. Vind m wel verder dan te Vrede of Kramer. Meer ervaren ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:Ik vind uth niet veel. Maar is ook nog jong. Vind m wel verder dan te Vrede of Kramer. Meer ervaren ook. Zal ook wel iets meer moeten kosten vrees ik, van Basten vond hem de opvolger van Finnbogasson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Contract tot 2015. Dus dat zal mee vallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, inderdaad dan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 15:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zal ook wel iets meer moeten kosten vrees ik, van Basten vond hem de opvolger van Finnbogasson. Van Basten ? Dat is toch die assistent van vdBrom ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|