|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Daarom zeg ik ook dat we ons op onze eigen wedstrijd moeten concentreren. Daar een mooie pot van maken en winnen. En dan daarna gewoon zelf de bovenste ploegen pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat maar zitten, deze dag kan ik wel weer uittekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het middenveld van Twente is gewoon dramatisch slecht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Saaie tweede helft tot nu toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi hoor dat zogenaamde wonder middenveld van Twente. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik kan er niet geconcentreerd naar blijven kijken, gaaaaaaaaaap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente vond ik de tweede helft beter als Psv. voor in hebben ze niks. Er liepen wel wat aankomende toppertjes op t veld. Willems Depay Ziyech Wijnaldum |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Daar hebben we die nsber wijnaldum op tv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Higler (of eerder zijn assistent) faalt weer bij Excelsior - NAC. Bal totaal niet over de lijn maar de grens ziet er een doelpunt in, 2-0.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-1 Vitesse, slecht verdedigd door veltman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-3. Die Veltman kan er echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
beetje schrale troost, .. maar de neusjes hebben ook weer eens voetballes gekregen, van fietstas notabene ! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
hehehehe lekker voor die neuzen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schraal is het juiste woord.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 23:15 schreef sevillana het volgende:beetje schrale troost, .. maar de neusjes hebben ook weer eens voetballes gekregen, van fietstas notabene ! Het verzacht de pijn inderdaad.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kan mij dat schijtajaks nou schelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mij ook niet, maar als die joden met 0-4 verliezen kan ik daar dan weer wel van genieten.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: precies.andersom doen ze het ook.maar het neemt niet weg dat mijn kerst en nieuwjaar en oudjaar verkloot is door alweer de knJb.bommen op zeist zeg ik je! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 23:51 schreef Terminator1908 het volgende:[..] precies.andersom doen ze het ook.maar het neemt niet weg dat mijn kerst en nieuwjaar en oudjaar verkloot is door alweer de knJb.bommen op zeist zeg ik je! Leef je uit Dennis.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ik wil me uitleven op de kop van kuipers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Beter ja nu moet Utrecht effe winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pisvee heeft er al twee inhangen |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Tjah hier hebben ze geen scheids voor nodig die kutboeren.
Come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das dan weer jammer, ja. Maar ja ... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Netjes Utrecht nog 2 erbij graag
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Schittetend Utrecht op 0-3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , en daar kunnen wij niet van winnen, zegt ook wat. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Tegen az kwam het door de scheids en onszelf tegen Utrecht weet ik het niet meer.was wel 1-2 toen geloof ik
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De bal is rond, toch had je van AZ thuis gewoon moeten winnen. Het is alleen ook een feit dat in bepaalde omstandigheden de tegenstander zich geweldig kan opladen om het je moeilijk te maken, hoe beter het je gaat hoe meer dat gaat spelen. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Feyenoord heeft 17 wedstrijden(bijna) gespeeld en alle wedstrijden de betere geweest en had kwa voetbal allang eerste MOETEN staan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jemig wat ziet dat er sneu uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is een en twee. drie tot 9 en de rest. precies als verwacht. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Tjah je kan irritant blijven doen met je opmerkingen maar feyenoord was beter Dan de nummers 1 tm 17.maar door domme foutjes en VOORAL de knjb loop je achter de feiten aan.niet altijd wordt de best kampioen.in dit land meer niet Dan wel.en als jij dit had verwacht Ben je niet goed bij je hoofd.je bent beter als pisvee, de bijlmer,AZ,twente etc.maar Ben blij dat jij niet verder kijkt Dan je NEUS Lang is
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook goed. maar volgens mij dacht 50procent van dit forum dat al. maakt t niet minder KUT. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Klopt maja
Come on feyenoord!niks is sterker Dan dat ene woord!
Ps ik hoop wel meer ALS 50 procent.minimaal 90 procent
Buiten dat je gaat toch niet bij voorbaat AL zeggen dat het niks wordt.feyenoord Moet voetballend in ieder geval zo doorgaan en die kutratten wel een Pak rammel morgen geven
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Fietstas schijnt de weg naar het doel gevonden te hebben |
|
|
|