|
|
moa
|
|
|
Kom op vitesse, grafhoerenclub zonder supporters pak eens 3 punten vandaag :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja ik had hetzelfde kunnen zeggen over Ajax uitgezonderd dat over de 3 punten. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK kijk nu al uit naar de wedstrijden op
15-02 020-De Tukkers en op 01-03 de Gloeilampen-020 maar dan moeten wij alles gewoon blijven winnen wat een feest vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij moeten ze de volgende tegen de kaasjoden? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Zo zonde dat je er vorige week niet ff een balletje in schiet. Dan had je nou op 2 punten van de snavels gestaan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
05/02/2015 Ajax - AZ 08/02/2015 GA Eagles - Ajax 15/02/2015 Ajax - Twente
04/02/2015 Heerenveen - Feyenoord 08/02/2015 Feyenoord - Cambuur 14/02/2015 Heracles - Feyenoord |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:35 schreef Tjabba het volgende:Zo zonde dat je er vorige week niet ff een balletje in schiet. Dan had je nou op 2 punten van de snavels gestaan. Als die joden zo blijven spelen halen we ze vanzelf wel in. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nou nou pas een beetje op je woorden, dit past niet op een FEYENOORD Topic verdwijn dan lieve op deze Feyenoord Topic voor altijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar maak ik me echt niet druk om, dat Ajaks is wel de slechtste tegenstander die we zijn tegengekomen deze competitie, die staan veel te hoog voor wat ze laten zien.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is P V geen 020 fan omdat hij niet floot van die handsbal van Djurdjevic bij dat doelpunt ik was wel blij |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ja lijkt inderdaad hands , dat maakt het nog zoeter. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:44 schreef de bluffer het volgende:[..] Nou nou pas een beetje op je woorden, dit past niet op een FEYENOORD Topic verdwijn dan lieve op deze Feyenoord Topic voor altijd Iedereen ziet die joden/snavels/neuzen/smouzen toch graag verliezen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Top begin net een beetje nuchter te worden van een feestje en lees dit goeie nieuws, beter :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha! Willems na 29 seconden met rood eraf gestuurd. Leek Swerts onderuit te schoppen, maar professioneel toneel van Swerts. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 20:52 schreef Bosifyable het volgende:Hahaha! Willems na 29 seconden met rood eraf gestuurd. Leek Swerts onderuit te schoppen, maar professioneel toneel van Swerts. tjah blom is de knjbscheidsrechter he!rara hoe dat nou kan?
come on feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en PSV is nog gewoon sterker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
avondje NAC komt op mij heel angstig over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat PSV speelt met tien man gewoon hetzelfde countervoetbal als met 11 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blom zal wel balen, die hoopt nog op een titel voor die neuzen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij hebben hem van het weekend tegen Cambuur, kan ie de tweede plaats voor die neuzen veiliger stellen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen op een gelijkspel vanavond bij 020 - AZ? |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
020 moet gewoon verliezen, ik heb nog liever dat Zwolle tweede wordt, hoewel we er wel voor moeten blijven gaan! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
hehehe zijn we al over de ellende van gisteren heen???
hoerenveen-fc kutzwolle zaterdag.wat gaat dat worden volgens jullie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 12:20 schreef FANdré het volgende:020 moet gewoon verliezen, ik heb nog liever dat Zwolle tweede wordt, hoewel we er wel voor moeten blijven gaan! Zolang 020 maar niet wint inderdaad. Ben benieuwd vanavond.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: vind je het gek dat de bijlmer de hoogste kijkcijfers krijgt zo.de meerderheid zijn haters die er naar kijken volgens mij waaronder ik maar ik kijk er niet naar.
wint ajaks dan blijft az beetje weg wint az dan komt az gelijk met ons......dus ja ik zou zeggen gelijkspelletje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
trouwens de volgende competitiewedstrijden zijn cambuur thuis heracles uit en excelsior thuis dat MOETEN 9 punten worden.ik zal het anders formuleren.13 wedstrijden te gaan 40 punten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 12:37 schreef Terminator1908 het volgende:trouwens de volgende competitiewedstrijden zijn cambuur thuis heracles uit en excelsior thuis dat MOETEN 9 punten worden.ik zal het anders formuleren.13 wedstrijden te gaan 40 punten! Dat zou knap zijn Dennis.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: sssssttttt je moet me niet verraden....hahahaha uhum.naja 1 bonuspunt voor het legioen natuurlijk!ik dacht al reageert er niemand op...P:
mij echte naam is Ron maar dat wist je toch al?
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lamaarzitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: precies! voor het jarenlang trouw zijn voor niks!dat mag ook eens beloont worden door de knjb!
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hey dat is een programma!P; |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 13:48 schreef Terminator1908 het volgende:[..] sssssttttt je moet me niet verraden....hahahaha uhum.naja 1 bonuspunt voor het legioen natuurlijk!ik dacht al reageert er niemand op...P: mij echte naam is Ron maar dat wist je toch al? Haha of dat bij andere nog niet duidelijk was..😂 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: whehehe daarom zeg ik het ook!P: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo Heracles word even benadeeld, bal is duidelijk achter. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hopelijk gelijkspel bij az met 2 glaszuivere goals van ajax die (on)terecht afgekeurd worden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hupperts speelt zwak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik schrok toen ik het las dacht dat hupperts in eigen doel had gescoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rood voor een snavel las ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou , toch nog een beetje lol door die nederlaag van die homo's uit 020 ... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
hehehehehe lekker voor die snavels!maja dat az retteketet is ook dichterbij gekomen nu.he nu gunde ik die kutsnavels 1 punt en dan gebeurt het niet P:dus nu MOET Feyenoord echt alles winnen hoor!gisteren eerste helft had het 0-2 MOETEN staan ipv 1-1 en de tweede helft was hoerenveen echt niet beter hoor!
come on Feyenoord! |
|
|
|