|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig die viergevert toch nog geel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Cabral is te erg om naar te kijken manman.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1 bij twente en vit. Ook prima. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: mooi..dan zullen wij ook wel punten laten liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misser Armenteros, neeeeeee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok effe de hond er uit en dan kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 wedstrijden nog, PSV kampioen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vieze actie van Milik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als ze van de joden winnen is t helemaal af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De boer vond het onverdiend..pfff haha hij is niet goed bij z,n hoofd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu nog klop krijgen van PSV. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zeiden wij hier ook |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Ik zit effe 5 minuten te kijken maar wat een rampen die 2 poolse elftallen ajaks legia.de ene pool verkoopt de wedstrijd aan de andere pool |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ja vind je het gek.zelfs willem 2 had hier nog van gewonnen haha.wat een drama. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: wel echte spitsengoals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ligt meer aan die homofiele polen dan aan die homofiele jauden lol Het is net de lamme tegen de blinde.magoed ik heb genoeg joods gezien.
Come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Uit onmacht punten voor de ranking kwijtraken is tot daar an toe maar zoals hun structureel er met de pet naar gooien is eigenlijk gewoon schandalig. Je verneukt willens en wetens de kansen van de NL clubs op Europees voetbal in het algemeen. En op de ranking zaten we als ik het goed begreep net op een kritiek moment. Weet niet meer precies welke landen maar ik dacht dat Roemenië, Griekenland en of een van die Balkanlanden op het punt stond ons te passeren waardoor we weer een plaats verliezen ? Straks krijg je dat zelfs onze kampioen kwalificaties moet gaan spelen. Als ik me goed herinner hadden we in het begin van de huidige cl opzet 3 plaatsen, 2 direct en 1 kwalificeren of andersom ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar goed, dat is nu eenmaal zo |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is toch een juiste weergave van de Europese verhoudingen? We zijn heel erg lang heel erg verwend geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:21 schreef Barabas het volgende:Is toch een juiste weergave van de Europese verhoudingen? We zijn heel erg lang heel erg verwend geweest. Ach, vroeger deden we mee, toen kwam t geld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daarom kwam bij mij de zeperd tegen Dynamo Kiev zo hard aan. Met dat elftal had je nog wel een incidenteel succesje kunnen boeken in de poule. Als je 2 potjes kunt winnen en je speelt er eentje gelijk dan heb je bij wijze van spreken al een spits verdiend. Als je in de EL op die manier meehobbelt kost het avontuur alleen maar geld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dordrecht wint. die kruipen naar de nacompetitie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kunnen ze niet allebei verliezen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kalou vandaag de 1-0 in de op één na laatste minuut gemaakt! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die nieuwe trainer heeft een goede invloed op hem. Hij lacht weer en zei zeer tevreden te zijn over het team. Zal mij benieuwen of hij aan het einde van het seizoen nog genegen is naar Feyenoord te komen.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal wel weer kansloos zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:48 schreef tomson het volgende:Daarom kwam bij mij de zeperd tegen Dynamo Kiev zo hard aan. Met dat elftal had je nog wel een incidenteel succesje kunnen boeken in de poule. Als je 2 potjes kunt winnen en je speelt er eentje gelijk dan heb je bij wijze van spreken al een spits verdiend. Als je in de EL op die manier meehobbelt kost het avontuur alleen maar geld Alleen de startgelden zijn al +/- 10-12 miljoen euro, het blijft onvergelijkbaar.
Aan de andere kant leverde de EL ons dit seizoen gewoon weer een paar miljoen aan start en TV gelden op + 5 keer een uitverkochte kuip. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Minus een boete van de UEFA |
|
|
|