|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Tja, zij winnen wel van Willem ll |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente lijkt af te haken. AZ en Vitesse de oprukkende clubs Heerenveen op de loer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Onverdiend dat dan weer wel he. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: En ik ruk me straks effe af club p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk dat er toch 3 punten bij komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Niet vreemd dat we het moeilijk hadden tegen Excelsior, leuke club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bruins gaat lekker. helpt ons n beetje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tyfus, ik kijk geen minuut meer. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Zijn boeren ook al vrienden van de Joden?psv verliest opzettelijk????? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Polen moffen zweden.echt het vreemdelegioen.
Kom op psv! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat een schijtjodenclub niet te filmen |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Tja die joden moeten het van een rotterdammer hebben zelf kunnen ze het niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
jaja 020 doet het gewoon weer heh,zo ziek van |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Tjah zo houden die 2 koopclubs elkaar in stand.ik kijk er nooit naar nu wel tweede helft maar psv deed er tegen ons meer aan dan tegen de Joden.dat was duidelijk te zien.gewoon weer matchfixing dit |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Maar buiten dat kampioen worden die kneuzen toch niet en de Europa league redden ze ook niet.nu hebben ze maar door allerlei factoren weer geluk maar dat houdt een keer weer op.wat een ballenelftal.wij waren slecht maar die kneuzen en boeren waren net zo slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 18:38 schreef Terminator1908 het volgende:Tjah zo houden die 2 koopclubs elkaar in stand.ik kijk er nooit naar nu wel tweede helft maar psv deed er tegen ons meer aan dan tegen de Joden.dat was duidelijk te zien.gewoon weer matchfixing dit heb je goed gekeken gozer.. PSV was de veel betere ploeg mr Ajax de betere afmaker helaas! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 20:13 schreef infamous psv het volgende:[..] heb je goed gekeken gozer.. PSV was de veel betere ploeg mr Ajax de betere afmaker helaas! Nee stukkie van de tweede helft.triest niveau ook net als ons maar idd psv was veel beter Maja jullie hebben er wel voor gezorgd dat ook de tweede plaats voorspelt is .wrom konden jullie het wel tegen ons opbrengen en niet tegen de neusjes?magoed wij waren ook 2 keer vet beter als ajaks en ook niet kunnen winnen.jullie winnen alle wedstrijden nu behalve die in de kuip hehe.we hebben nog een appeltje met jullie te schillen....p |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 20:20 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Nee stukkie van de tweede helft.triest niveau ook net als ons maar idd psv was veel beter Maja jullie hebben er wel voor gezorgd dat ook de tweede plaats voorspelt is .wrom konden jullie het wel tegen ons opbrengen en niet tegen de neusjes?magoed wij waren ook 2 keer vet beter als ajaks en ook niet kunnen winnen.jullie winnen alle wedstrijden nu behalve die in de kuip hehe.we hebben nog een appeltje met jullie te schillen....p waarom? waarom verliezen jullie van Heracles en speel je gelijk tegen Utrecht..Waarom? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Magoed op fc rijnmond zeiden ze het.wij spelen begrafenisvoetbal hahahaha |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 20:21 schreef infamous psv het volgende:[..] waarom? waarom verliezen jullie van Heracles en speel je gelijk tegen Utrecht..Waarom? Niet omdat ze beter waren hoor.maar omdat zoals ze op fc rijnmond al zeggen.we spelen begrafenisvoetbal.ons zetten ze tenminste in het hokje....p |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 20:21 schreef infamous psv het volgende:[..] waarom? waarom verliezen jullie van Heracles en speel je gelijk tegen Utrecht..Waarom? Zo kan ik nog wel een rijtje opnoemen gozer... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 20:21 schreef infamous psv het volgende:[..] waarom? waarom verliezen jullie van Heracles en speel je gelijk tegen Utrecht..Waarom? En we verliezen van Heracles omdat het slecht is en we een domme fout maakte.maar als jullie of nog erger de Bijlmer zo spelen hebben ze wel de stront en wij missen ook veel kansen.alleen nu creƫren we ze niet eens meer. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Ach ongelooflijk dat je tevrede nog durft op te stellen.als wij nooit uit een voorzet een doelpunt scoren dan ga je toch zeker geen statische spits opstellen mits je opportuun gaat spelen maar daar start je toch niet mee.Manu in de spits als kazim er niet is klaar.wat voor dom figuur ben je dan?kijk ik vind dat Rutte nog 1 jaar moet blijven en niet slap doen en weglopen maar doe nou niet zo dom met tevrede op te stellen.. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
Jeetje zeg, joden dit joden dat joden zus en zo.. wat een haterlijke gedoe altijd zeg. Ajax heeft gewoon een moeilijke uitwedstrijd gewonnen het verdedigde goed en heeft altijd scorendvermogen. In de Arena speelde Ajax beter en verloor het nu is het andersom. En wat een afgunst dan van jullie kant..
En een antwoord op veel berichten hier, Ja idd Ajax niet kampioen. Psv proficiat jullie verdienen de titel. Ik ben blij dat we na een rot periode 4x de titel hebben gewonnen. Ik ben geen successupporter en heb vrede nu met plek 2. helaas maar soms moet je je meerdere erkennen. Maar dat vele hier daar om moeten lachen terwijl jullie al 16jaar geen kampioen zijn geworden! tsja....
En ik snap niet dat Feyenoord publiek zo geprezen worden.. Feyenoord kei en kei hard gewerkt om uit de financiele zorgen te komen en eindelijk weer goed presteren in Europa (Feyenoord was beter dan Roma ook met 10man) En dan toch gaan mensen in de Kuip ervoor zorgen dat al het harde werk deels teniet worden gedaan. Als je ook maar 1 cent schulden maakt voor je club dan ben je in mijn ogen geen echte supporter.
En op deze forum ongelofelijk... Spelen spelers goed dan worden ze de hemel ingrprezen helden topics vol met grote woorden. spelen ze slecht dan lees ik Immers oprotten Clasie ga nu naar Italy oprotten enz enz enz en nog veel ergere scheldwoorden.
Nou echte supporters hoor die achter hun club blijven staan NOT
Kijk maar een keer naar jullie eigen club! en naar jullie eigen daden inplaats van die eeuwige domme haat en afgunst naar Ajax. pure jaloezie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:41 schreef passievoorvoetbal het volgende:Jeetje zeg, joden dit joden dat joden zus en zo.. wat een haterlijke gedoe altijd zeg. Ajax heeft gewoon een moeilijke uitwedstrijd gewonnen het verdedigde goed en heeft altijd scorendvermogen. In de Arena speelde Ajax beter en verloor het nu is het andersom. En wat een afgunst dan van jullie kant.. En een antwoord op veel berichten hier, Ja idd Ajax niet kampioen. Psv proficiat jullie verdienen de titel. Ik ben blij dat we na een rot periode 4x de titel hebben gewonnen. Ik ben geen successupporter en heb vrede nu met plek 2. helaas maar soms moet je je meerdere erkennen. Maar dat vele hier daar om moeten lachen terwijl jullie al 16jaar geen kampioen zijn geworden! tsja.... En ik snap niet dat Feyenoord publiek zo geprezen worden.. Feyenoord kei en kei hard gewerkt om uit de financiele zorgen te komen en eindelijk weer goed presteren in Europa (Feyenoord was beter dan Roma ook met 10man) En dan toch gaan mensen in de Kuip ervoor zorgen dat al het harde werk deels teniet worden gedaan. Als je ook maar 1 cent schulden maakt voor je club dan ben je in mijn ogen geen echte supporter. En op deze forum ongelofelijk... Spelen spelers goed dan worden ze de hemel ingrprezen helden topics vol met grote woorden. spelen ze slecht dan lees ik Immers oprotten Clasie ga nu naar Italy oprotten enz enz enz en nog veel ergere scheldwoorden. Nou echte supporters hoor die achter hun club blijven staan NOT Kijk maar een keer naar jullie eigen club! en naar jullie eigen daden inplaats van die eeuwige domme haat en afgunst naar Ajax. pure jaloezie.. bedankt. Je scheert heel veel mensen over 1 kam.
Pot. ketel. Zwart. Doei. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Ik spreek de mensen aan die zich hier schuldig aan maken
Ajax en Feyenoord hebben hersenloze supportera en ook goede supporters
Hier lees ik heel veel afgunst en kraken de meeste heel snel hun club en spelers af.
Dus mijn bericht is naar die mensen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt hier langs om ons af te zeiken. En 020 is net zo interessant als 20 wegwerpbekertjes. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:Komt hier langs om ons af te zeiken. En 020 is net zo interessant als 20 wegwerpbekertjes. Nee ik reageerde op al die afzeik berichten..
Ik zette ff een spiegel voor, als Ajax niet interessant is waarom gaat het hier dan heel erg vaak over Ajax ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:04 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Nee ik reageerde op al die afzeik berichten.. Ik zette ff een spiegel voor, als Ajax niet interessant is waarom gaat het hier dan heel erg vaak over Ajax ??? Je scheert iedereen over 1 kam (zie post Stylzz). Spiegels voorzetten moet je niet als passant gaan doen. Als je iemand voor het eerst spreekt en diegene heeft meteen een mening over je klaar spuug je 'm toch ook meteen in z'n bek? |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
Ik lees hier van veel mensen Joden dit en dat lachen omdat ze geen kampioen worden enz enz veel word gezegd dat wij arrogant zijn en successupporters..
Nou vandaar mijn reactie die bedoelt zijn voor die mensen, en voor degene die zich aangesproken voelen..
Lees hier de topics en je leest heel veel 020,joden bla bla
Ik scheer niemand over 1 kamp. Feyenoord mooie club en veel goede supporters ik kan dat gewoon als Ajacied zeggen..
Mijn reactie was op de afgunst.. dus als je je niet voelt aangesproken dan bedoel ik jou niet. vind de reacties op mijn bericht wel erg makkelijk |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:41 schreef passievoorvoetbal het volgende:Jeetje zeg, joden dit joden dat joden zus en zo.. wat een haterlijke gedoe altijd zeg. Ajax heeft gewoon een moeilijke uitwedstrijd gewonnen het verdedigde goed en heeft altijd scorendvermogen. In de Arena speelde Ajax beter en verloor het nu is het andersom. En wat een afgunst dan van jullie kant.. En een antwoord op veel berichten hier, Ja idd Ajax niet kampioen. Psv proficiat jullie verdienen de titel. Ik ben blij dat we na een rot periode 4x de titel hebben gewonnen. Ik ben geen successupporter en heb vrede nu met plek 2. helaas maar soms moet je je meerdere erkennen. Maar dat vele hier daar om moeten lachen terwijl jullie al 16jaar geen kampioen zijn geworden! tsja.... En ik snap niet dat Feyenoord publiek zo geprezen worden.. Feyenoord kei en kei hard gewerkt om uit de financiele zorgen te komen en eindelijk weer goed presteren in Europa (Feyenoord was beter dan Roma ook met 10man) En dan toch gaan mensen in de Kuip ervoor zorgen dat al het harde werk deels teniet worden gedaan. Als je ook maar 1 cent schulden maakt voor je club dan ben je in mijn ogen geen echte supporter. En op deze forum ongelofelijk... Spelen spelers goed dan worden ze de hemel ingrprezen helden topics vol met grote woorden. spelen ze slecht dan lees ik Immers oprotten Clasie ga nu naar Italy oprotten enz enz enz en nog veel ergere scheldwoorden. Nou echte supporters hoor die achter hun club blijven staan NOT Kijk maar een keer naar jullie eigen club! en naar jullie eigen daden inplaats van die eeuwige domme haat en afgunst naar Ajax. pure jaloezie.. niet altijd de beste wint he.dat is met jullie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak het geval!buiten dat zeiken we op wie wij willen daar hebben we jouw niet voor nodig met alle respect.....jaloezie??whahaha nee hoor op psv zijn we ook neit jaloers maar ja dat komt omdat die prijzen wint op eigen kracht dat kan ik van jullie niet zeggen met onze vrienden uit zeist de knjb genaamd.nu hebben we zelfs de fifa die ons openlijk naait dus wij bepalen zelf wel waarover wij lullen hoe we lullen en jaloers om dat domme clubje uit de bijlmer hahahahahah laat me niet lachen man dat mochten jullie willen!
oh ja kun je hier weer effe weggaan dan kunnen we het weer over een echte club hebben FEYENOORD!
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: het zijn allemaal rukkende clubs!haha |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je scheert iedereen over 1 kam (zie post Stylzz). Spiegels voorzetten moet je niet als passant gaan doen. Als je iemand voor het eerst spreekt en diegene heeft meteen een mening over je klaar spuug je 'm toch ook meteen in z'n bek? jawel joden spuug ik altijd in hun bek alleen ze zijn zo dom dat ze dat niet eens weten hahaha |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:24 schreef Terminator1908 het volgende:[..] niet altijd de beste wint he.dat is met jullie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak het geval!buiten dat zeiken we op wie wij willen daar hebben we jouw niet voor nodig met alle respect.....jaloezie??whahaha nee hoor op psv zijn we ook neit jaloers maar ja dat komt omdat die prijzen wint op eigen kracht dat kan ik van jullie niet zeggen met onze vrienden uit zeist de knjb genaamd.nu hebben we zelfs de fifa die ons openlijk naait dus wij bepalen zelf wel waarover wij lullen hoe we lullen en jaloers om dat domme clubje uit de bijlmer hahahahahah laat me niet lachen man dat mochten jullie willen! oh ja kun je hier weer effe weggaan dan kunnen we het weer over een echte club hebben FEYENOORD! och och Ajax niet op eigen kracht? knjb? dit bedoel ik zo kinderachtig 4x kampioen en terecht veel achterstanden goed gemaakt.. maar waardering daarvoor kunnen de meeste niet over hun hart verkrijgen.
En vaak hebben we gewonnen dit seizoen terwijl we minder waren klopt, wat wil je zeggen? Dit seizoen loopt het gewoon niet maar toch gewoon 2de worden. ook zeker niet op eigen kracht?
dus pure jaloezie.. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:32 schreef Terminator1908 het volgende:[..] jawel joden spuug ik altijd in hun bek alleen ze zijn zo dom dat ze dat niet eens weten hahaha Joden in de bek spugen.. wat een niveau zeg.. wat een haat
Ik zeg Feyenoord, en geen leuze namen... mooie club veel goede supporters maar ook veel hatertjes met hun joden leuzen bla bla
Lijkt het geloof soms wel, ben je niet voor onze geloof (club) dan spugen we je in jou bek hoor je er niet bij en veroordelen we je als mens vanwege je clubvoorkeur.. Zo extreem vind ik dat, net als veel geloven extreem en haatdragend
Ik lees hier veel teksten over Ajax, zit diep blijkbaar... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:32 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] och och Ajax niet op eigen kracht? knjb? dit bedoel ik zo kinderachtig 4x kampioen en terecht veel achterstanden goed gemaakt.. maar waardering daarvoor kunnen de meeste niet over hun hart verkrijgen. En vaak hebben we gewonnen dit seizoen terwijl we minder waren klopt, wat wil je zeggen? Dit seizoen loopt het gewoon niet maar toch gewoon 2de worden. ook zeker niet op eigen kracht? dus pure jaloezie.. hou je SNAVEL!ben je nog niet weg?haha
echt als jullie winnen blijft die snavel maar open gaan he maar als jullie verliezen dan zeggen jullie niksss!haha
wij zeggen altijd wat want wij zijn feyenoord! jullie zijn ajaks jullie zeggen alleen wat als jullie winnen.merk je het verschil.magoed its the same old story |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:35 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Joden in de bek spugen.. wat een niveau zeg.. wat een haat Ik zeg Feyenoord, en geen leuze namen... mooie club veel goede supporters maar ook veel hatertjes met hun joden leuzen bla bla Lijkt het geloof soms wel, ben je niet voor onze geloof (club) dan spugen we je in jou bek hoor je er niet bij en veroordelen we je als mens vanwege je clubvoorkeur.. Zo extreem vind ik dat, net als veel geloven extreem en haatdragend Ik lees hier veel teksten over Ajax, zit diep blijkbaar... ja ajaks zit heel diep vooral als ik moet schijten.maja dan komt er ook zo weer uit.maar dan met spuitpoep.en hele bakken vol
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:36 schreef Terminator1908 het volgende:[..] hou je SNAVEL!ben je nog niet weg?haha echt als jullie winnen blijft die snavel maar open gaan he maar als jullie verliezen dan zeggen jullie niksss!haha wij zeggen altijd wat want wij zijn feyenoord! jullie zijn ajaks jullie zeggen alleen wat als jullie winnen.merk je het verschil.magoed its the same old story Met verlies ben ik er ook, ik ben geen successupporter
Hier lees ik als het goed gaat helden topics vol, maar als ze slecht spelen in die zelfde topics dat ze moeten oprotten enz..
En dit jaar geen titel ik geef toe Psv verdiende het en niet Ajax ik zeik mijn club niet af als het slecht gaat,.ik lees hier wel anders.. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:37 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ja ajaks zit heel diep vooral als ik moet schijten.maja dan komt er ook zo weer uit.maar dan met spuitpoep.en hele bakken vol Hersenloze onvolwassen reacties met weinig inhoud.... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ohw ok
en nu? ga je nu naar bedje toe?P: |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Nee na deze overwinning neem ik nog wat bier, Heerlijk helder 3 punten.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:43 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Nee na deze overwinning neem ik nog wat bier, Heerlijk helder 3 punten.. ook nog alcoholisten daar in de bijlmer.maar dat wisten we al.kijk uit dat je je niet doodzuipt whahahahaha
of juist wel.... |
|
|
|