|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:48 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ook nog alcoholisten daar in de bijlmer.maar dat wisten we al.kijk uit dat je je niet doodzuipt whahahahaha of juist wel.... Dus als je bier drinkt in het weekend ben je een alcoholist? Snap jou whaha nietzo...
Maar iig proost ik bier jij ranja met een rietje..
En woon in het centrum niet in de Bijlmer |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:38 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Met verlies ben ik er ook, ik ben geen successupporter Hier lees ik als het goed gaat helden topics vol, maar als ze slecht spelen in die zelfde topics dat ze moeten oprotten enz.. En dit jaar geen titel ik geef toe Psv verdiende het en niet Ajax ik zeik mijn club niet af als het slecht gaat,.ik lees hier wel anders.. buiten dat?wij hebben natuurlijk wel reden om te zeiken vind je niet?of snap je dat niet?je bent toch niet dom.je bent toch voor ajaks de meest slimme toeschouwers in dat theater van nederland. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:51 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Dus als je bier drinkt in het weekend ben je een alcoholist? Snap jou whaha nietzo... Maar iig proost ik bier jij ranja met een rietje.. En woon in het centrum niet in de Bijlmer dan kun je beter gaan verhuizen.in de bijlmer zoeken ze nog successuporters. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:51 schreef Terminator1908 het volgende:[..] buiten dat?wij hebben natuurlijk wel reden om te zeiken vind je niet?of snap je dat niet?je bent toch niet dom.je bent toch voor ajaks de meest slimme toeschouwers in dat theater van nederland. De ene week een speler de hemel inprijzen en de andere week moet hij oprotten ik snap dat niet..
Feyenoord haar spel heeft veel krachten gekost, dat is het spel en heb daar wel waardering voor. Maar als je elke week moet vechten voor de 3punten omdat je niet makkelijk goals maakt, dan kan dat opbreken..
Feyenoord heeft ook pech gehad, Na de Sevilla wedstrijd in vorm vol zelfvertrouwen! Toornstra in top vorm! Dus Feyenoord ging naar Psv op oorlogssterkte met vertrouwen. Domme knvb stelde die wedstrijd uit, en Feyenoord ging naar Psv zonder Toorntra en niet neer met die zelfde flow als na de Sevilla wedstrijd. Die periode is de knak geweest van de flow van Feyenoord...
Kazim vind ik goed! Toen hij uitviel tegen Roma was dat balen hij zat goed in de wedstrijd voerde oorlogjes etc. zo'n type klerelijer wil ook graag bij Ajax zien maar dan in de verdediging Tevrede viel in en was onzichtbaar tot de rode kaart moment. Vandaag miste Feyenoord Kazim ook Kazim zakt zich vaak terug op het middenveld en hij zou perfect achter de spitsen kunnen spelen. Kalou zag ik bij Hertha hij is topfit maakte weer een goal... dus volgend jaar middenveld + aanval wat ik goed voor Feyenoord zou vinden is: ......Clasie................ ...............Toornstra. .......Kazim............... .Kalou......Boetius.... .........Kuyt.................
Ik kan gewoon normaal lullen over Feyenoord, en heb geen leuzen gedoe nodig |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:53 schreef Terminator1908 het volgende:[..] dan kun je beter gaan verhuizen.in de bijlmer zoeken ze nog successuporters. Ik sta altijd achter me club vooral in mindere tijden. ik kan er niks aan doen dat we veel succes hebben gekend.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:11 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik sta altijd achter me club vooral in mindere tijden. ik kan er niks aan doen dat we veel succes hebben gekend.. Ohw ok goed voor jouw.pfffffff vermoeiend dit hahaha.nou ik wens je alvast een prettige avond.en laat dat we maar weg want je speelt zelf niet mee lol.ik ga effe nba kijken stukkie. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:10 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] De ene week een speler de hemel inprijzen en de andere week moet hij oprotten ik snap dat niet.. Feyenoord haar spel heeft veel krachten gekost, dat is het spel en heb daar wel waardering voor. Maar als je elke week moet vechten voor de 3punten omdat je niet makkelijk goals maakt, dan kan dat opbreken.. Feyenoord heeft ook pech gehad, Na de Sevilla wedstrijd in vorm vol zelfvertrouwen! Toornstra in top vorm! Dus Feyenoord ging naar Psv op oorlogssterkte met vertrouwen. Domme knvb stelde die wedstrijd uit, en Feyenoord ging naar Psv zonder Toorntra en niet neer met die zelfde flow als na de Sevilla wedstrijd. Die periode is de knak geweest van de flow van Feyenoord... Kazim vind ik goed! Toen hij uitviel tegen Roma was dat balen hij zat goed in de wedstrijd voerde oorlogjes etc. zo'n type klerelijer wil ook graag bij Ajax zien maar dan in de verdediging Tevrede viel in en was onzichtbaar tot de rode kaart moment. Vandaag miste Feyenoord Kazim ook Kazim zakt zich vaak terug op het middenveld en hij zou perfect achter de spitsen kunnen spelen. Kalou zag ik bij Hertha hij is topfit maakte weer een goal... dus volgend jaar middenveld + aanval wat ik goed voor Feyenoord zou vinden is: ......Clasie................ ...............Toornstra. .......Kazim............... .Kalou......Boetius.... .........Kuyt................. Ik kan gewoon normaal lullen over Feyenoord, en heb geen leuzen gedoe nodig Nee dat zie ik.dat appricieer ik ook in je haha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tip voor T: Let it go.
Fijne avond nog! Ik ga aan de cognac. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:18 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Ohw ok goed voor jouw.pfffffff vermoeiend dit hahaha.nou ik wens je alvast een prettige avond.en laat dat we maar weg want je speelt zelf niet mee lol.ik ga effe nba kijken stukkie. Wat is er vermoeiend aan? En we blijf ik zeggen tis mijn cluppie he;-) dat gevoel heb jij vast ook... Jij ook prettige avond, ik ga match off the day kijken... |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Goede muziek tip!
Proost.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:21 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Wat is er vermoeiend aan? En we blijf ik zeggen tis mijn cluppie he;-) dat gevoel heb jij vast ook... Jij ook prettige avond, ik ga match off the day kijken... ja dat gevoel heb ik zeer sterk als feyenoord verliest dan is het WE en als Feyenoord wint dan is het gewoon Feyenoord.magoed match of the day dat hebben we ook nog dat ga ik ook kijken.fijne avond!P: |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: En goede opstelling toch;-) En als back Bacuna van AstonVilla komt daar nu weinig aan spelen toe en vind hem erg goed op de back positie..
En VBeek moet Oranje in vind hem de beste verdediger van NL ik kan niet anders doen dan dat toegeven. Hij zou zo de zoon van Boskamp Kunnen zijn dezelfde karakterkop;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: doeidoei!!laters!!!haha |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:23 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ja dat gevoel heb ik zeer sterk als feyenoord verliest dan is het WE en als Feyenoord wint dan is het gewoon Feyenoord.magoed match of the day dat hebben we ook nog dat ga ik ook kijken.fijne avond!P: En na Match of the day, The League cup show;-) |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: das ook lachen jah!engelsen altijd passie!!nu ga ik echt!mazol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker generaliserend. De "mening" van het forum baseren op de paar koekerds die hier nonstop schelden als het over Ajax of Psv gaat. Al die mensen die wel gewoon normaal over voetbal praten en hun tegenstanders wel bij hun normale naam noemen laat je dus buiten beschouwing. Geen haar beter dus, passievoorvoetbal !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ajax en PSV zijn gewoon kut clubs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uitspraken van dr love gebruiken om je mening over dit forum te bepalen.. cabaret ? |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:04 schreef tomson het volgende:Lekker generaliserend. De "mening" van het forum baseren op de paar koekerds die hier nonstop schelden als het over Ajax of Psv gaat. Al die mensen die wel gewoon normaal over voetbal praten en hun tegenstanders wel bij hun normale naam noemen laat je dus buiten beschouwing. Geen haar beter dus, passievoorvoetbal ! Ik had al 100x gezegd ik had het over de slechte.. 100x gezegd dat er goede zijn.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee joh. De ene is een beursgenoteerd kutbedrijf en de ander is een veredelde kutcarnavalsvereniging. Even los van mijn hekel aan het Neoliberalisme en Carnaval. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
De top 3 vind ik niet kut, daar mag NL trots op zijn die hebben het Nederlands voetbal veel gegeven.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:En op deze forum ongelofelijk... Spelen spelers goed dan worden ze de hemel ingrprezen helden topics vol met grote woorden. spelen ze slecht dan lees ik Immers oprotten Clasie ga nu naar Italy oprotten enz enz enz en nog veel ergere scheldwoorden.
Nou echte supporters hoor die achter hun club blijven staan NOT
Kijk maar een keer naar jullie eigen club! en naar jullie eigen daden inplaats van die eeuwige domme haat en afgunst naar Ajax. pure jaloezie.. .....pardon ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb nooit afgunst naar Ajax gehad, waarom? Ik supporter de mooiste club van Nederland |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Idd daar sprak ik de mensen aan die dat doen en dan ook nog zeggen dat Ajax veel successupporters hebben. dus tegen die mensen liet ik ff zien wat ze zelf allemaal zeggen..
Ik zeg niet iedereen, maar sprak hier de mensen erop aan... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ook. Al meer dan 35 zware jaren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Supporteren neem ik aan 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:12 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Idd daar sprak ik de mensen aan die dat doen en dan ook nog zeggen dat Ajax veel successupporters hebben. dus tegen die mensen liet ik ff zien wat ze zelf allemaal zeggen.. Ik zeg niet iedereen, maar sprak hier de mensen erop aan... ik las een hele hoop jullies... ik hoor okk bij hunnie snappie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:12 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Idd daar sprak ik de mensen aan die dat doen en dan ook nog zeggen dat Ajax veel successupporters hebben. dus tegen die mensen liet ik ff zien wat ze zelf allemaal zeggen.. Ik zeg niet iedereen, maar sprak hier de mensen erop aan... Nee ze verkleden zich als arena stoeltjes als het even minder gaat.? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Pffff.... Inderdaad..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha ! Ja echt he ? Zo benieuwd hoe het er daar uit zou zien na 16 jaar zonder schaal. Dan hadden ze het hele stadion wel op kunnen doeken, zat er geen hond meer.. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: In de jaren met geen titel was de Arena goed gevuld hoor..
Maar successupporters heb je overal.. Bij Ajax is dat makkelijk gezegd omdat we veel succes hebben gehad;-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geef er maar een draai aan; wij weten beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:21 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] In de jaren met geen titel was de Arena goed gevuld hoor.. Maar successupporters heb je overal.. Bij Ajax is dat makkelijk gezegd omdat we veel succes hebben gehad;-) Joh dit seizoen ook al halflege vakken gezien, en bij een zeperd liep het leeg als een lek luchtbed.schei toch uit joh.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:24 schreef tomson het volgende:[..] Joh dit seizoen ook al halflege vakken gezien, en bij een zeperd liep het leeg als een lek luchtbed.schei toch uit joh.. Allemaal terug te vinden in cijfertjes In die tijd gemiddeld 48,889 supporters in de jaren zonder titel...
Ik ben er bijna elke thuiswedstrijd sinds '94 en ik ken onze supporters als supporters die altijd achter hun club blijft staan..
Tuurlijk zijn er ook successupporters maar die zie ik bij veel clubs .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Handig om verkochte seizoenkaarten als bezette plekken te rekenen. Tuurlijk zit het dan vol...haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:36 schreef tomson het volgende:Handig om verkochte seizoenkaarten als bezette plekken te rekenen. Tuurlijk zit het dan vol...haha Nee cijfertjes hoe vol het zat in die jaren...
Maargoed waar hebben we het over...
Elke club heeft die hard goede supporters en ook meelopers die je niet ziet als het minder gaat... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:21 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] In de jaren met geen titel was de Arena goed gevuld hoor.. Maar successupporters heb je overal.. Bij Ajax is dat makkelijk gezegd omdat we veel succes hebben gehad;-) En wij hebben alles als eerste gewonnen, mooiste stadion, mooiste tenues, beste supporters, zelfs ons tuig is beter dan dat van jullie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:50 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Nee cijfertjes hoe vol het zat in die jaren... Maargoed waar hebben we het over... Elke club heeft die hard goede supporters en ook meelopers die je niet ziet als het minder gaat... Ik snap niet dat je jezelf een goede supporter kan vinden als je zoveel naar andere clubs kijkt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik snap niet dat je jezelf een goede supporter kan vinden als je zoveel naar andere clubs kijkt. Ik heb idd geen afgunst naar andere clubs
afgunst naar andere clubs maakt mij geen betere Ajacied.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:50 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Nee cijfertjes hoe vol het zat in die jaren... Maargoed waar hebben we het over... Elke club heeft die hard goede supporters en ook meelopers die je niet ziet als het minder gaat... Die meelopers zijn er bij jullie echter in grote getallen te vinden.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:50 schreef hotjumper het volgende:[..] En wij hebben alles als eerste gewonnen, mooiste stadion, mooiste tenues, beste supporters, zelfs ons tuig is beter dan dat van jullie. Vooral dat laatste... helaas. 😠 |
|
|
|