|
|
MMM
|
|
|
Iemand die AZ - VVV kijkt? Hoe gaat het daar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is een belangrijke speler voor hun. Kleine troost inderdaad. Maar had natuurlijk liever Karim erbij gehad (en zij dan Moisander) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik kijk PSV, AZ schijnt het moeilijk te hebben tegen VVV. Schot op de paal dacht ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik kijk PSV, AZ schijnt het moeilijk te hebben tegen VVV. Schot op de paal dacht ik. Klopt AZ speelt tegen zichzelf,ook wel een paar kansen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV - NEC nog steeds 0-1. Nu rust. PSV veel meer balbezit, maar dwingt 90% van de tijd niets af. Wel af en toe een paar minuten achter mekaar veel kansen. NEC is denk ik maar 2-3 uberhaupt in de buurt geweest van het doel van Tyton. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klepperende kut kaaskoppen |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
bosifyable 6666 posts mijlpaaltje hoor XD |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik probeerde eigenlijk te stoppen bij 6666, maar voor de gelijkmaker van VVV maak ik een uitzondering.
Op naar de 10.000 dan maar ;) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
bah 1-1 bij PSV. Komt uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zolang het gelijk blijft is het goed. VVV heeft ook wat aardige kansen tegen AZ, die zie ik ook nog wel scoren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup, deed te weinig... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zat je net een post te versturen over immers,heb niks gezien !! Maar ik neem het voor lief aan ,kut Babos!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
NEC graaft zich nog verder in. Beide vleugelaanvallers zijn vervangen door vleugelverdedigers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zat je net een post te versturen over immers,heb niks gezien !! Maar ik neem het voor lief aan ,kut Babos!!! niet echt een blunder, maar hij werd gepunterd in de korte hoek, zag er niet lekker uit... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 16:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] niet echt een blunder, maar hij werd gepunterd in de korte hoek, zag er niet lekker uit... Oke ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV zal nog wel winnen.. NEC gaat verdedigender spelen, hou ik nooit zo van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bijna die neus 1-2 gvd jammer zeg... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ook Schone er nu uit voor een verdediger... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
die zeefuik wat een mietje is dat... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
KUT! PSV op 2-1 door die lange hoerenzoon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nix meer aan. Vind ik niet leuk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut publiek ook daar.. Bah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie vrije trap Koolwijk..
KUT PSV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel verdient natuurlijk maar dat lag ook aan de nichtjes Koolwijk Schöne en de grootste nicht Zeefuik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoop op een ontketende Suk tegen 020 :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wel verdient natuurlijk maar dat lag ook aan de nichtjes Koolwijk Schöne en de grootste nicht Zeefuik.. Precies. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jij brengt de hele middag al slecht nieuws!! waarom doe jij dat ? hahaha ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, kan er niet wakker van liggen. Had veel liever dat AZ of PSV vandaag punten had laten liggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, kan er niet wakker van liggen. Had veel liever dat AZ of PSV vandaag punten had laten liggen. 020 nu verliezen is wel fijn. Tegen Twente komend weekend moeten ze er dan nog meer bovenop vliegen. Is voor ons ook wel weer prettig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] 020 nu verliezen is wel fijn. Tegen Twente komend weekend moeten ze er dan nog meer bovenop vliegen. Is voor ons ook wel weer prettig. Zekers, ik heb ook liever dat ze verliezen, maar wij schieten er minder mee op, dan wanneer ze een paar weken terug verloren hadden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] 020 nu verliezen is wel fijn. Tegen Twente komend weekend moeten ze er dan nog meer bovenop vliegen. Is voor ons ook wel weer prettig. Dat zullen we zoiezo wel moeten denk ik hoor, die pot laat Ajax echt niet lopen, als we daar kampioen kunnen worden zal dat echt niet worden nagelaten.. Ajax moet eerst nog maar eens zien te winnen van Groningen, we staan wel voor maar goed is het zeker niet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] Dat zullen we zoiezo wel moeten denk ik hoor, die pot laat Ajax echt niet lopen, als we daar kampioen kunnen worden zal dat echt niet worden nagelaten.. Ajax moet eerst nog maar eens zien te winnen van Groningen, we staan wel voor maar goed is het zeker niet.. Gaan ze nu weer het al oude Feyenoord fluitje kopieren in de arena?pfffffffff De orginaliteitsprijs zullen ze nooit winnen in Amsterdam!! |
|
|
|