|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zegt tie met een glimlach😡 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is ie nou een lul of kut! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu toch echt afgelopen lijkt me. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Southampton de spelersbus van Chelsea geleend en voor het doel geparkeerd, komen er het laatste kwartier goed vanaf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
G. Pellè erin voor de laatste minuutjes. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Hahahahaha reserveneuzen-neuzen oftewel hoerenveen- neuzen.deze wedstrijd is verkocht hahaha een keeper die blunders maakt van de baby een hoerenveen speler die gewoon al bijna in het doel staat die mist.wat een zielige vertoning weer.ik heb alles de samenvatting net gezien stukkie want we werden weer getipt wegens vermeende omkoping..... Maar goed er is ook maar 1 echte club FEYENOORD NEDERLAND!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onwijs. Wat heb ik een teringhekel aan die Frons de Boer. Altijd zijn zij beter. Altijd ligt het aan hunzelf als het niet loopt. Gooi die vuilniszak weg. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Omdat ze scoren is het pleurisvolk Wat een niveau zeg...
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 16:37 schreef Terminator1908 het volgende:Hahahahaha reserveneuzen-neuzen oftewel hoerenveen- neuzen.deze wedstrijd is verkocht hahaha een keeper die blunders maakt van de baby een hoerenveen speler die gewoon al bijna in het doel staat die mist.wat een zielige vertoning weer.ik heb alles de samenvatting net gezien stukkie want we werden weer getipt wegens vermeende omkoping..... Maar goed er is ook maar 1 echte club FEYENOORD NEDERLAND! Wat een calimero elke goede overwinning voor Ajax is zeker omkoping dat jij jezelf nog serieus neemt?
Echt deze forum heb ik nu zo'n paar dagen bekeken, en zo wil ik de Feyenoord supporter niet zien. dit is echt het 020,joden bla bla bla afvoerputje van de gefrustreerde Feyenoord supporters zelfde frustratie gedoe die we in Rome en in de Kuip tegen Roma zagen een slechte naam geven jullie de mooie club Feyenoord
veel ordinair schelden meer is het niet, en slechte verliezers ik kan wel zeggen goede wedstrijd gespeeld Ajax 1-4 Jullie praten elkaar na hoort erbij dan, lekker veel schelden en dom omkoping roepen
Afvoer putje deze forum.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, omdat ze ademen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:24 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Omdat ze scoren is het pleurisvolk Wat een niveau zeg... [..] Wat een calimero elke goede overwinning voor Ajax is zeker omkoping dat jij jezelf nog serieus neemt? Echt deze forum heb ik nu zo'n paar dagen bekeken, en zo wil ik de Feyenoord supporter niet zien. dit is echt het 020,joden bla bla bla afvoerputje van de gefrustreerde Feyenoord supporters zelfde frustratie gedoe die we in Rome en in de Kuip tegen Roma zagen een slechte naam geven jullie de mooie club Feyenoord veel ordinair schelden meer is het niet, en slechte verliezers ik kan wel zeggen goede wedstrijd gespeeld Ajax 1-4 Jullie praten elkaar na hoort erbij dan, lekker veel schelden en dom omkoping roepen Afvoer putje deze forum.. Ga naar je psycho-therapeut. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gelukkig was 'De S.C.F.' vroeger ook zo'n leuk clubje, waar jij je om wat voor reden dan ook verbonden mee voelt, anders had je als nickname wel 'De Viooltjes' genomen of iets dergelijks. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: dat kan ik beter over jullie zeggen hahahahaha wat veel ordinaire scheldberichten heb ik hier gelezen zeg! vooral veel joden haat enz.. terwijl Rotterdam,Amsterdam enz geleden heeft in de 2de wereldoorlog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:31 schreef DeS.C.F het volgende:[..] dat kan ik beter over jullie zeggen hahahahaha wat veel ordinaire scheldberichten heb ik hier gelezen zeg! vooral veel joden haat enz.. terwijl Rotterdam,Amsterdam enz geleden heeft in de 2de wereldoorlog knuffffffffffffffffffellllllllllllllllllllllllllllllllllhoooooooooooooooooooolie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:31 schreef DeS.C.F het volgende:[..] dat kan ik beter over jullie zeggen hahahahaha wat veel ordinaire scheldberichten heb ik hier gelezen zeg! vooral veel joden haat enz.. terwijl Rotterdam,Amsterdam enz geleden heeft in de 2de wereldoorlog Bedankt en tot ziens. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
Zo en nu ga ik van bier genieten, heb jullie weer ff een spiegel voorgelegd betwijfel of jullie niveau er ook in kijkt en ziet hoe laag het niveau van jullie is
Laturzzzzzzz... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:38 schreef DeS.C.F het volgende:Zo en nu ga ik van bier genieten, heb jullie weer ff een spiegel voorgelegd betwijfel of jullie niveau er ook in kijkt en ziet hoe laag het niveau van jullie is Laturzzzzzzz... Hooghartig.arrogant Betweterig
Nee een ekte ekte ben je. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Hoe je het ook wil noemen...
Beter dat dan ordinair,dom,racistisch enz enz... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:42 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Hoe je het ook wil noemen... Beter dat dan ordinair,dom,racistisch enz enz... Kusje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:42 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Hoe je het ook wil noemen... Beter dat dan ordinair,dom,racistisch enz enz... Verslik je in een banaan ja.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:38 schreef DeS.C.F het volgende:Zo en nu ga ik van bier genieten, heb jullie weer ff een spiegel voorgelegd betwijfel of jullie niveau er ook in kijkt en ziet hoe laag het niveau van jullie is Laturzzzzzzz... Ga eens een dag aan de tramleiding hangen. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: dat is idd het lage niveau waar ik het over heb, jouw inhoud geeft dat precies aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:53 schreef DeS.C.F het volgende:[..] dat is idd het lage niveau waar ik het over heb, jouw inhoud geeft dat precies aan. Rot op man, ik reageer op een post van jou waarin jij je badinerend, denigrerend uitlaat over anderen. Je bent geen haar beter. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Rot op man, ik reageer op een post van jou waarin jij je badinerend, denigrerend uitlaat over anderen. Je bent geen haar beter. Nope ikke niet rot op..
Ik reageer juist op jullie ordinaire racistische taalgebruik
noem het badinerend ik noem het een terechte spiegel voor jullie lage niveau voor houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:05 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Nope ikke niet rot op.. Ik reageer juist op jullie ordinaire racistische taalgebruik noem het badinerend ik noem het een terechte spiegel voor jullie lage niveau voor houden. waar zie jij racisme dan? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:24 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Omdat ze scoren is het pleurisvolk Wat een niveau zeg... [..] Wat een calimero elke goede overwinning voor Ajax is zeker omkoping dat jij jezelf nog serieus neemt? Echt deze forum heb ik nu zo'n paar dagen bekeken, en zo wil ik de Feyenoord supporter niet zien. dit is echt het 020,joden bla bla bla afvoerputje van de gefrustreerde Feyenoord supporters zelfde frustratie gedoe die we in Rome en in de Kuip tegen Roma zagen een slechte naam geven jullie de mooie club Feyenoord veel ordinair schelden meer is het niet, en slechte verliezers ik kan wel zeggen goede wedstrijd gespeeld Ajax 1-4 Jullie praten elkaar na hoort erbij dan, lekker veel schelden en dom omkoping roepen Afvoer putje deze forum.. Donder op kut neus naar je kut bijlmer |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:38 schreef DeS.C.F het volgende:Zo en nu ga ik van bier genieten, heb jullie weer ff een spiegel voorgelegd betwijfel of jullie niveau er ook in kijkt en ziet hoe laag het niveau van jullie is Laturzzzzzzz... Houd je snavel SNAVEL |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Hahaha in zo een grote chicquita graag daar houd hij wel van. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Hahaha voor de Arenna graag. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Rot op man, ik reageer op een post van jou waarin jij je badinerend, denigrerend uitlaat over anderen. Je bent geen haar beter. Je hoeft niet reageren.je moet alleen opdonderen naar die kutbijlmer van je meer niet.hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:38 schreef DeS.C.F het volgende:Zo en nu ga ik van bier genieten, heb jullie weer ff een spiegel voorgelegd betwijfel of jullie niveau er ook in kijkt en ziet hoe laag het niveau van jullie is Laturzzzzzzz... Wat ben je toch goed zeg. Verslik je voorzichtig maar doeltreffend. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ja net zo doeltreffende als achabar graag haha |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Joden haat enz enz... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
terminator is echt een gefrustreerde eenzame droeftoeter.. kleine jonge |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En voor je over antisemitisme begint, we hebben t hier over ajacieden die zichzelf joden noemen. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: domme opmerking weer.. Racisme heb je in vele vormen, dat ik dat moet uitleggen zegt ook genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:46 schreef DeS.C.F het volgende:[..] domme opmerking weer.. Racisme heb je in vele vormen, dat ik dat moet uitleggen zegt ook genoeg Dat zegt inderdaad genoeg, dat zegt dat je het zelf niet begrijpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kom maar met je Wikipedia. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:En voor je over antisemitisme begint, we hebben t hier over ajacieden die zichzelf joden noemen. Dus als ze zichzelf Hollanders noemen roep je dan kut Hollanders? zoooo erg dom! Ajax is opgericht door Joden voor de 2de wereldoorlog 50% Joodse publiek. Hun speler in zo'n rotkamp overleden en toen gebruikte het publiek joden joden vanwege die droevige gebeurtenis als eerbetoon Oud spelers,voorzitters enz van Joodse komaf enz enz dus ja logisch dat ze zichzelf zo noemen, is dat een reden voor gas geluiden? en scheldtermen in verband met Joden zoooo erg dom is dat! ook omdat onze stad Rotterdam geleden heeft door andere Joden haters
Echt toppunt van domheid van supporters om je zo laag te gedragen in niveau! Omdat Ajax joden positief belichten is dat een reden om Joden negatief te benaderen
Bekrompenheid ten top! als je dat niet inziet is dat erg dom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door DeS.C.F -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:05 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Nope ikke niet rot op.. Ik reageer juist op jullie ordinaire racistische taalgebruik noem het badinerend ik noem het een terechte spiegel voor jullie lage niveau voor houden. Gelukkig nog een übermensch die het plebs probeert te verheffen! Chapeau! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De enige die ik hier zie generaliseren ben jij.
Ik vind ajacieden over t algemeen kutvolk, tyfusvolk etc. Kan mij het schelen hoe ze zich noemen,maar ze noemen zichzelf joden, kutjoden dus ja. En hier en daar zit er een minder beroerde tussen.
Alle termen die jij nu zelf aanhaalt, heb je mij niet horen roepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:55 schreef hotjumper het volgende:[..] Gelukkig nog een übermensch die het plebs probeert te verheffen! Chapeau! ik vind het altijd wel mooi dat dat soort volk zelf altijd doet waar ze de andere partij van beticht. Heerlijk. Genieten. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:55 schreef Stylzz het volgende:De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik vind ajacieden over t algemeen kutvolk, tyfusvolk etc. Kan mij het schelen hoe ze zich noemen,maar ze noemen zichzelf joden, kutjoden dus ja. En hier en daar zit er een minder beroerde tussen. Alle termen die jij nu zelf aanhaalt, heb je mij niet horen roepen. Hahaha precies en descf je moet je lidmaatschap opzeggen want het lijkt er niet op met je intellectuele gezever |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|