|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Dat heb jij bijdeze gedaan... Geeft meteen jouw IQ aan... Jou woorden... |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Komen nooit optijd lukt niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik stel voor dat we deze onprettige verstoring van ons verpozen gewoon blijven negeren. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Bijdeze negeer je niet... Je spreekt jezelf telkens tegen... Opzich wel grappig hoor, dat zeker wel... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 20:29 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Mannen als samson die ongesteld kunnen worden in gedrag en de enige mannen zijn die tegen hun vrouw zeggen Nee schat ik heb hoofdpijn, zulke types reageren altijd tegen mij alsof ze in de overgang zijn en een drang hebben om zichzelf te bewijzen maarja tegen wie? maar een voordeel zulke types neem ik niet serieus, ik moet er HARD om lachen, nee echt! best wel hard! Zijn vrouw zegt tegen hem deed jij maar zo HARD maarja jij hebt altijd hoofdpijn samson jij leest liever de Libelle Ok dus je werkt voor je uitkering bij de NS lol Ik ga niet veel info over mezelf vertellen ik ben hier om te zeggen Zeg nee tegen Racisme! dat is mijn taak daar word ik ruimschoots voor betaald door de uefa say no to tomson uhhhh Racisme... Enige wat ik zeg over me werk dat ik veel op reis ben Ja ook met de trein maar vooral met het vliegtuig.. Laten we als Nederlanders hopen dat we vanaaf weer wat puntjes kunnen bijschrijven op de co efficient! hahahahaha ohw nu je het zegt dat bijlmergeval speelt vanaaf nou daar kijk ik dus echt niet naar he!fuck die joden!hahaha daar gaan we weer!haha
hup dnjpr!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch bespeur ik telkens hier iets wat er niet hoort. Ben er nog niet helemaal uit wat het is. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Toch bespeur ik telkens hier iets wat er niet hoort. Ben er nog niet helemaal uit wat het is. tjah als hij(descf) de bijlmer iets gunt dan hoor je hier zeker niet nee.descf ik begon je aardig te vinden maar nu je supportert voor de bijlmer kun je beter voor de trein springen ik laat er morgen wel eentje iets eerder en op tijd starten!hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Toch bespeur ik telkens hier iets wat er niet hoort. Ben er nog niet helemaal uit wat het is. In de spiegel kijken en de antwoorden komen op je af... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:00 schreef Terminator1908 het volgende:[..] tjah als hij(descf) de bijlmer iets gunt dan hoor je hier zeker niet nee.descf ik begon je aardig te vinden maar nu je supportert voor de bijlmer kun je beter voor de trein springen ik laat er morgen wel eentje iets eerder en op tijd starten!hahaha ik snap niet dat je op dat stuk vuil reageert joh. Daar moet je boven staan. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ja jij hebt geen spiegel meer he die is gebroken.P: |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: oh ja effe vergeten lol hey maar als je de stand van de bijlmer gaat bijhouden kun je dat effe lekker op een andere site doen bv de bijlmersite??wij zitten niet te wachten op andere clubs dan alleen het onze FEYENOORD!
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op een gegeven moment is het ook gewoon niet grappig meer. Alsof je een BLØF liedje voor de tweede keer hoort. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:00 schreef Terminator1908 het volgende:[..] tjah als hij(descf) de bijlmer iets gunt dan hoor je hier zeker niet nee.descf ik begon je aardig te vinden maar nu je supportert voor de bijlmer kun je beter voor de trein springen ik laat er morgen wel eentje iets eerder en op tijd starten!hahaha Gaat om de co efficient! we worden dadelijk ingehaald door Zwitserland,Belgie,Greece En Oekraine is onze concurrent Kieff gewonnen dus ja... Ik kies toch voor het Nederlandse belang wat in het belang is voor elke NL club, dat belang is belangrijker dan haat en afgunst belang |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Terwijl jij steeds op mij reageerde afgelopen minuten haha lol En indirekt reageer je weer op mij lol wil je een handtekening ofzo ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door DeS.C.F -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:04 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Gaat om de co efficient! we worden dadelijk ingehaald door Zwitserland,Belgie,Greece En Oekraine is onze concurrent Kieff gewonnen dus ja... Ik kies toch voor het Nederlandse belang wat in het belang is voor elke NL club, dat belang is belangrijker dan haat en afgunst belang voor ons maakt het toch niet uit want we spelen en tegen de knjb en tegen uefa!corruptie ten hoogtijd.maar ja ik zie net op teletekst dat fiorentina gehakt gemaakt heeft van roma hahaha.ja hoor.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:06 schreef Terminator1908 het volgende:[..] voor ons maakt het toch niet uit want we spelen en tegen de knjb en tegen uefa!corruptie ten hoogtijd.maar ja ik zie net op teletekst dat fiorentina gehakt gemaakt heeft van roma hahaha.ja hoor.... Europees voetbal is net zo kansloos als interland voetbal joh. Wij hoeven geen illusies te hebben dat een Nederlandse club daar nog een rol van betekenis gaat spelen. Dus t boeit geen ene teringmoer. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Europees voetbal is net zo kansloos als interland voetbal joh. Wij hoeven geen illusies te hebben dat een Nederlandse club daar nog een rol van betekenis gaat spelen. Dus t boeit geen ene teringmoer. ik had het alleen over feyenoord hoor de rest van de nederlandse clubs boeit me sowieso niet haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:10 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ik had het alleen over feyenoord hoor de rest van de nederlandse clubs boeit me sowieso niet haha ook Feyenoord gaat daar nooit meer een rol van betekenis spelen. We zijn nog een speelbal voor het grote geld. Overwinteren is de max. Dus ach, maakt t uit. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Europees voetbal is net zo kansloos als interland voetbal joh. Wij hoeven geen illusies te hebben dat een Nederlandse club daar nog een rol van betekenis gaat spelen. Dus t boeit geen ene teringmoer. Wat een instelling, geen instelling van een winnaar maar een opgever pur sang |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:[..] ook Feyenoord gaat daar nooit meer een rol van betekenis spelen. We zijn nog een speelbal voor het grote geld. Overwinteren is de max. Dus ach, maakt t uit. Met scheidsrechters als mevrouw turpin niet nee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach, dat is slechts bijzaak. T blijft mensenwerk. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Tuurlijk wel.we blijven gewoon doorgaan.wij zijn feyenoorders wij houden vol alleen ze moeten het op het veld doen.daar hebben wij weinig invloed op. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Tuurlijk wel.we blijven gewoon doorgaan.wij zijn feyenoorders wij houden vol alleen ze moeten het op het veld doen.daar hebben wij weinig invloed op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beleving is niet te koop. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: De bovenste klopt alleen de onderste hoort er niet bij.dat is alleen sing when You are winning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:21 schreef Terminator1908 het volgende:[..] De bovenste klopt alleen de onderste hoort er niet bij.dat is alleen sing when You are winning. Dat is om even t verschil aan te geven pik. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:15 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Tuurlijk wel.we blijven gewoon doorgaan.wij zijn feyenoorders wij houden vol alleen ze moeten het op het veld doen.daar hebben wij weinig invloed op. Feyenoord was veel beter dan Roma, jammer dat Kazim uitviel enz.. En thuis tegen de titelverdediger Sevilla veel beter...
Dus dat we zo nederig doen over het verschil met Europa tsja... niet mijn mentaliteit iig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door DeS.C.F -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En t zijn leuke pogingen tot sfeer in een toernooi die je nooit meer gaat winnen. Een toernooi waar de rest van de wereld ook nog eens geen kut meer om geeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies gewoon niet meer reageren op die tyfussnavelt is het beste en allemaal lekker de racist uitgaan hangen, hamassol..!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies gewoon niet meer reageren op die tyfussnavelt is het beste en allemaal lekker de racist uitgaan hangen, hamassol..!!! Goed verhaal, lekker kort! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies gewoon niet meer reageren op die tyfussnavelt is het beste en allemaal lekker de racist uitgaan hangen, hamassol..!!! Hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 21:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies gewoon niet meer reageren op die tyfussnavelt is het beste en allemaal lekker de racist uitgaan hangen, hamassol..!!! Renaatje zo gefrustreerd echt armoede jouw niveau.. Lekker schelden en hopen op schouderklopjes iets wat jij in het echte leven vast niet kan vinden Dat merk je aan alles... |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Jij bent echt niet helemaal 100% he elke stad,dorp,land heeft idioten, maar tuurlijk dit is weer de schuld van Amsterdam jij bent echt kinderlijk in niveau, dat is me echt wel duidelijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roma fans zijn overigens misschien nog wel maffer dan die mafklappers van ons. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Voor iemand met nichterig gedrag zoals jij dat hebt, is dit een heerlijke foto
Maar verder ben je heel ziekelijk omdat 1 persoon iets ziekelijks doet een heel volk daarop aan te spreken. maar jij deed dat voor schouderklopjes natuurlijk want zulke ziekelijke teksten gaan hier in als koek...
Zo blij dat ik niet zo ben.. ff afkloppen!!! heel blij !!! lijkt me ondragelijk om zo ziekelijk te moeten leven, brrrr je zou maar zo zijn, verspilde leven als je het mij het zou vragen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 22:03 schreef DeS.C.F het volgende:[..] Jij bent echt niet helemaal 100% he elke stad,dorp,land heeft idioten, maar tuurlijk dit is weer de schuld van Amsterdam jij bent echt kinderlijk in niveau, dat is me echt wel duidelijk.. Achterlijk eerst, en nu weer kinderlijk. Jij deelt groepen mensen het liefst in op acceptabele intelligentie. De rest moet vermorzeld worden. Weet je zeker dat je geen snorretje hebt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Allemaal de schuld van Amsterdom man.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja man, pleuris volk, de tyfus voor ze. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is wel een enorm groot urinoir daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, als zo'n mafkut een beetje kon lezen kon je zien dat t een Arnhemmer was. maar goed, shit is lastig met een plaat voor je kop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: een beetje in t genre van heel holland bakt. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Jouw niveau heel racistenland kakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
soms even kijken. Spruitjeslucht bestaat nog. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Jahoor de schuld van alle Amsterdamse leerkrachten,winkeliers,vrijwilligers enz enz Jij bent echt zoooo dom,.maaaaaaaaar!!!! je krijgt wel schouderklopjes hier met dat lage niveau en dat is heeeeeeeeeeeeel belangrijk voor jouw vertrouwen want in het echte leven ben je maar een onzekere slappe racistje.. |
|
|
|