|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er hangt hier wel een vreemde geur ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog gestemd gisteren? PVV? Lekker links? Haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag eet ik geen bananen maar radijsjes..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: wat een niveau, adolf zal op je wachten bij de poorten van de hell |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haaaaaaaaaaaaahaha
De tyfus voor ze |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Feyenoord supporters komen in de hemel, als er in de hel geen plaats meer is enge snavel....... |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 23:29 schreef Peckerwood het volgende:[..] Feyenoord supporters komen in de hemel, als er in de hel geen plaats meer is enge snavel....... dat denken IS losers ook, ondanks koppen omhakken krijgen we 72 maagden haha jou bericht is netzo dom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
ooo wat heerlijk..stumperds:)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is de verlenging al afgelopen..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DeS.C.F ook weer weg, benieuwd welk account die weer gaat aanmaken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja ? Echt waar ? Opgeruimd ? mooi !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ach een trol op z'n tijd moet kunnen, sterker een forum kan niet zonder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de grenzen dichtgooien mag niet he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volledig PSVofiel wanneer je Bruma selecteert ipv van Beek |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
idd, onbegrijpelijk. Vlaar nog niet fit neem ik aan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit forum kan wel zonder die snavel, zoiets hebben we hier niet nodig. Heb je hem 1 keer iets over Feyenoord zien zeggen..(?) inhoudelijk over feyenoord wist ie niks te vertellen toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dit forum kan wel zonder die snavel, zoiets hebben we hier niet nodig. Heb je hem 1 keer iets over Feyenoord zien zeggen..(?) inhoudelijk over feyenoord wist ie niks te vertellen toch Dat we racistisch zijn bij Feyenoord en een hekel hebben aan Joden(mensen van die club dan zolang ze er voor uitkomen), goede constatering. We gaan daar alleen niks aan veranderen, dus nanananana. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
grenzen dicht op het forum |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dit forum kan wel zonder die snavel, zoiets hebben we hier niet nodig. Heb je hem 1 keer iets over Feyenoord zien zeggen..(?) inhoudelijk over feyenoord wist ie niks te vertellen toch Daarom zijn het ook trollen, die hebben nooit wat zinnigs te melden, de boel op stang jagen is hun enige doel. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Even een serieuze noot, pas altijd op dat wat je zegt niet strafbaar is. bepaalde mensen en organisaties proberen voetbalsupporters in het algemeen en die van ons in het bijzonder een oor aan te naaien en uit hun tent te lokken......om dan vervolgens aangifte te doen. Ik heb dat zelf eens meegemaakt op een ander forum. Dat is toen gelukkig met een sisser ( mag dat, sisser?) afgelopen. Ik kon namelijk letterlijk bewijzen dat ik niet anti semitisch was en dat de opmerking van mij en anderen alleen op ajaxieden en niet op het joodse volk gericht was. Dan kunnen trollen dus niet alleen ajaxieden zijn maar mensen van politiek georienteerde organisaties en of de pers. Be Careful ( Terminator bv ;). ) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De vrijheid van meningsuiting bestaat straks alleen nog achter anonieme proxies. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 14:50 schreef Peckerwood het volgende:Even een serieuze noot, pas altijd op dat wat je zegt niet strafbaar is. bepaalde mensen en organisaties proberen voetbalsupporters in het algemeen en die van ons in het bijzonder een oor aan te naaien en uit hun tent te lokken......om dan vervolgens aangifte te doen. Ik heb dat zelf eens meegemaakt op een ander forum. Dat is toen gelukkig met een sisser ( mag dat, sisser?) afgelopen. Ik kon namelijk letterlijk bewijzen dat ik niet anti semitisch was en dat de opmerking van mij en anderen alleen op ajaxieden en niet op het joodse volk gericht was. Dan kunnen trollen dus niet alleen ajaxieden zijn maar mensen van politiek georienteerde organisaties en of de pers. Be Careful ( Terminator bv ;). ) ze moeten ook ALTIJD mij hebben!!P:hehehe
nou ik ben lange naaaa geen rascist of nazi cq nsber.ik ben zo democratisch/republikeins als het maar zijn kan....maar die neuzen uit de bijlmer kunnen aan het gas!zo beter???P":
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 14:27 schreef VVout het volgende:[..] Dat we racistisch zijn bij Feyenoord en een hekel hebben aan Joden(mensen van die club dan zolang ze er voor uitkomen), goede constatering. We gaan daar alleen niks aan veranderen, dus nanananana. hahahahahahahahahaha
die moraalridders vragen er toch ook om met hun gezanik!stelletje fucking fascisten die ons voor rascist uitmaken het mot niet gekker worden.het meest democratische fucking land in europa! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ik zal tegen hem zeggen:ich habe es nicht gewusst!P: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Tjonge jonge wat een heilig boontje. Volgens mij heeft die snavel een anusinfectie van smeerlapperij. Ga zo door zou ik zeggen haha. Ik moet lachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 16:51 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Tjonge jonge wat een heilig boontje. Volgens mij heeft die snavel een anusinfectie van smeerlapperij. Ga zo door zou ik zeggen haha. Ik moet lachen. missen jullie hem ook niet een heel klein beetje??hahaha |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: We hebben en hadden hier trieste figuren maar deze slaat echt alles haha. Keep posting haha, wat jij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 16:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] We hebben en hadden hier trieste figuren maar deze slaat echt alles haha. Keep posting haha, wat jij? Ik ben niet weg te slaan uhum P:(oh nee moet jij eens opletten lol) maja neuzen lopen ALTIJD weg he hahahahah daar gaan we weer@P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 17:03 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Ik ben niet weg te slaan uhum P:(oh nee moet jij eens opletten lol) maja neuzen lopen ALTIJD weg he hahahahah daar gaan we weer@P: Haha. Daar lig je dan bloedend met een mes in je been. Kijk maar om je heen, je vrienden komen toch niet. Vraag het maar aan picorni. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 17:07 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Haha. Daar lig je dan bloedend met een mes in je been. Kijk maar om je heen, je vrienden komen toch niet. Vraag het maar aan picorni. hahaha oh my god!P:wat seg ik nu!!maar uiteraard is het wel heel triest natuurlijk en moet nooit meer gebeuren maar dat schnappen wij allemaal behalve descf onze moraalriddertje niet...... hij is gewoon een hooligan die descf!een politiek correcte hooligansssssssssssssssssssssssssssssssssss hahahaha ohw ohwwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Roomser dan de paus die man. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We missen hem hè, niks meer te trollen nu... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker, apennootjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel schijnt hier ook nog een Duitser rond te dwalen..😉 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
ja het wordt tijd dat hij terugkomt vind ik!kom we gaan effe stemmen op een democratische manier!wie wil hem terug??haha |
|
|
|