|
|
bode
|
|
|
we moeten niet meer naar 020 kijken we moeten het zelf doen en met de grove taal oppasen wat we zeggen, wel zijn nu uit de rode cijfers en willen toch weer een nette club worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 17:38 schreef bode het volgende:we moeten niet meer naar 020 kijken we moeten het zelf doen en met de grove taal oppasen wat we zeggen, wel zijn nu uit de rode cijfers en willen toch weer een nette club worden Hahahahaha! Ik doe me stropdas om, bode! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog iemand die Ajax kijkt? Zit er nog een gelijkspelletje in voor Groningen? |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nog iemand die Ajax kijkt? Zit er nog een gelijkspelletje in voor Groningen? ja groningen verdedigt en houd tegen 1-0 tussenstand 13 min te gaan, hoop op een countertje 91ste minuut :) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laat toch gaan, we moeten nu gewoon nog ff winnen van AZ en HERACLES, dan spelen we volgend seizoen Vr CL.
En realistisch gezien is dat echt meer dan het maximale wat er in zat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 18:33 schreef Gerard49 het volgende:Laat toch gaan, we moeten nu gewoon nog ff winnen van AZ en HERACLES, dan spelen we volgend seizoen Vr CL. En realistisch gezien is dat echt meer dan het maximale wat er in zat. Vergeet Heerenveen uit niet.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:47 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik probeerde eigenlijk te stoppen bij 6666, maar voor de gelijkmaker van VVV maak ik een uitzondering. Op naar de 10.000 dan maar ;) d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft zijn plicht gedaan, jammer dat de concurrenten dit voorbeeld hebben gevolgd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord heeft zijn plicht gedaan, jammer dat de concurrenten dit voorbeeld hebben gevolgd.. Met aanmerkelijk meer moeite dan Feyenoord, terwijl wij op papier toch de lastigste wedstrijd hadden van allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Met aanmerkelijk meer moeite dan Feyenoord, terwijl wij op papier toch de lastigste wedstrijd hadden van allemaal. Ik hè gezegd dat als we van ADO winnen winnen we de rest ook, Mark my words T.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Morgen is het weer afgelopen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kuyt had vandaag voor de verandering weer eens een basisplaats bij Liverpool. Die verloren echter thuis met 0-1 van West Bromwich. Kuyt werd als eerste gewisseld bij Liverpool. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Qua voetbal, alleen Vriezenveen was ok |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup, maar op voorhand hadden wij de lastigste wedstrijd. Blij met de punten, wel enigzins teleurgesteld dat zowel AZ, PSV als Twente toch nog naar 3 punten mazzelen, dus ik begrijp je gevoel wel ja.... we kunnen ons echt helemaal niets veroorloven qua misstappen.... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 18:33 schreef Gerard49 het volgende:Laat toch gaan, we moeten nu gewoon nog ff winnen van AZ en HERACLES, dan spelen we volgend seizoen Vr CL. Dan moet Twente van 020 verliezen en wij gelijk of winnen van Heerenveen En realistisch gezien is dat echt meer dan het maximale wat er in zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach Feyenoord gewonnen de A1 vrijdag, al met al toch een geslaagd weekend.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Cheer up man..het gaat toch boven verwachting..!! Wat interesseert ons de rest nou.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel mee eens. Twente in blessuretijd 0-1, psv 3 minuten voor einde 2-1....Tóch beetje balen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Cheer up man..het gaat toch boven verwachting..!! Wat interesseert ons de rest nou.. T gaf wat zekerheid.. Nu kan je nog met lege handen staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, tel er nog maar 9 punten bij op..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of wel...Nothing's for sure. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ach Feyenoord gewonnen de A1 vrijdag, al met al toch een geslaagd weekend.. Wel grappig ,zat gisteren op een verjaardag van een maatje van mij en kwam aan de praat met een ventje uit me oude straat..Hij begon over voetbal te lullen en vertelde dat hij had gewonnen..Ik zeg tegen wie had je gespeeld dan?Hij tegen Ajax hahaha Speelt tie in de A1 .:) Joey van der Velden.. Ik was wat verbaasd maar feliciteerde hem hartelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wel grappig ,zat gisteren op een verjaardag van een maatje van mij en kwam aan de praat met een ventje uit me oude straat..Hij begon over voetbal te lullen en vertelde dat hij had gewonnen..Ik zeg tegen wie had je gespeeld dan?Hij tegen Ajax hahaha Speelt tie in de A1 .:) Joey van der Velden.. Ik was wat verbaasd maar feliciteerde hem hartelijk.. Vet, lachen man.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat me wel opviel was dat hij droomt van een contract en dat het hem niet zoveel uitmaakte waar als tie maar z`n centen straks kan verdienen..iets meer je best doen was mijn advies! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
kun je nu zien kuyt werd gewisseld een teken dat ze hem niet mee nodig hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat me wel opviel was dat hij droomt van een contract en dat het hem niet zoveel uitmaakte waar als tie maar z`n centen straks kan verdienen..iets meer je best doen was mijn advies! Geen roodwit hart dus.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik vrees dat ze het tegen FC Twente niet laten liggen, PSV gaat het Zondag niet redden in Kerkrade en FC Twente pakt de Woensdag erop Heerenveen.
Dus die wedstrijd tegen Heerenveen is dan niet meer van belang.
Dit is het beste scenario, anders wordt 't lastig die 2de plek vast te houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 14:24 schreef Gerard49 het volgende:[..] Ik vrees dat ze het tegen FC Twente niet laten liggen, PSV gaat het Zondag niet redden in Kerkrade en FC Twente pakt de Woensdag erop Heerenveen. Dus die wedstrijd tegen Heerenveen is dan niet meer van belang. Dit is het beste scenario, anders wordt 't lastig die 2de plek vast te houden. Alsof wij even snel Heracles opzij zetten? Heracles heeft 2 belangen: psv minimaal 2e, zij zelf nog voor een play-off-plaats. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 15:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Alsof wij even snel Heracles opzij zetten? Heracles heeft 2 belangen: psv minimaal 2e, zij zelf nog voor een play-off-plaats. Ja oké maar dan moeten ze wel op winst gaan spelen, het voordeel daarvan is weer dat er meer ruimte is om te voetballen. Ik zie Heracles nou niet echt als een ploeg die op de eigen helft blijft en op de counter gaat spelen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
1-0 Barca, Busquets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zoutige wedstrijd.. gewoon weer 2-1! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb die rode kaart niet goed kunnen zien, iemand enig idee of het terecht was? Schitterende goal van Ramires trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 21:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Heb die rode kaart niet goed kunnen zien, iemand enig idee of het terecht was? Schitterende goal van Ramires trouwens. smerige overtreding van Terry (knietje in de rug), komt goed, . . . VISCA BARCA !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
rode kaart sloeg toch nergens op zeg... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jawel want hij speelt het liefst in de kuip maar het schijnt voor vele toch een onbereikbaar gevoel tegeven,oftewel hij vind zichzelf niet goed genoeg maar heeft hoop ...en komt er dan een ander met een contract dan heeft hij toekomst.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en ja hoor.... Barca kan alleen maar weer eens winnen door rode kaarten en schwalbes! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
oh... gerechtigheid! Messi mist de penalty! :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 21:53 schreef Boudewijn het volgende:en ja hoor.... Barca kan alleen maar weer eens winnen door rode kaarten en schwalbes! nee hoor haha |
|
|
|