|
|
van geil
|
|
|
Yep gaat minimaal 5 jaar duren. maar zoals ik al zei, ze hebben geen Varkenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vanochtend de grote goed nieuws show van Feyenoord en je bent een en al chagrijn, maar nu een beetje leedvermaak om Twente en je gaat ineens serieus zitten doen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorzie een gemeentelijk reddingsplan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat Heracles t slot van de competitie nog n beetje leuk maken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar hoop ik een beetje op. Gelijkspelletje of verlies. Dan wordt het nog leuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die gaan punten laten liggen tegen Hetacles.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Stonden ze ook nog 17 miljoen in de min als ik t wel heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet de gemeente de gemeente redden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Excelsior lekker bezig vooralsnog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Dat heerenveen doet echt helemaal niks tegen az.competitievervalsing.wat een lachertje.kutvitesse ook gewonnen.dat krijg je met ploegen die in die pleeoffs al staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 20:21 schreef Terminator1908 het volgende:Dat heerenveen doet echt helemaal niks tegen az.competitievervalsing.wat een lachertje.kutvitesse ook gewonnen.dat krijg je met ploegen die in die pleeoffs al staan. Je glazen bol klopt... 5-2 Heerenveen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
toch knap voor n ploeg die er niets aan doet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van mij mag nac er uit flikkeren. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Hahaha.tjah nu moeten we morgen winnen niet alleen omdat we net als alle wedstrijden moeten maar ook omdat we az en Vitesse op 9 en 10 punten moeten zetten en vooral omdat wevnog een appeltje met willem 2 hebben te schillen voor die kutthuisnederlaag.
Come on feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
helaas, ieder zijn beleving. maar dit is echt t minst opwindende seizoen sinds tijden. 11 april en alles is duidelijk. vanaf wedstrijd 1 kansloos, ondanks t Mickey Mouse niveau. werk aan de winkel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 23:00 schreef van geil het volgende:helaas, ieder zijn beleving. maar dit is echt t minst opwindende seizoen sinds tijden. 11 april en alles is duidelijk. vanaf wedstrijd 1 kansloos, ondanks t Mickey Mouse niveau. werk aan de winkel. Daarbij wel aangetekend dat PSV erg weinig punten laat liggen. Maar goed, we hadden dichter bij Ajax moeten staan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Daarbij wel aangetekend dat PSV erg weinig punten laat liggen. Maar goed, we hadden dichter bij Ajax moeten staan. We hadden tweede kunnen en moeten staan maar moeten nu genoegen nemen met de derde plaats ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 20:21 schreef Terminator1908 het volgende:Dat heerenveen doet echt helemaal niks tegen az.competitievervalsing.wat een lachertje.kutvitesse ook gewonnen.dat krijg je met ploegen die in die pleeoffs al staan. Nou 5-2 is wel een mooie uitslag hoor ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Man utd 10 minuten lang gedeclasseerd zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoorde de uitslag helaas al onderweg maar pik nu even MotD mee. De samenvatting is uiteraard compleet anders dan de wedstrijd in zn geheel live bekijken, maar een lekker partijtje om te zien idd. Alleen ongelooflijk dat Falcao en Di Maria compleet vergeten lijken te zijn hoe ze moeten voetballen. Nog een meevaller dat Falcao slechts op huurbasis overgekomen is, anders was hrt helemaal een klap geld over de balk geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Di Maria speelde volledig voor zichzelf 😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat een opzictige fouten maakt die keeper van den haag sjongejonge.
Hup Dordrecht!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ik vind dat echt helemaal niks dat gudelje geval |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook niet. Met dat mietige haar en dat loopje. Ik vind het echt een Bijlmer baller. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat een kans voor Dordrecht hoe kunnen ze die missen???jesus christus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zit net effe te kijken naar PSV Depay De Jong en Wijnaldum 51 goals tot nu. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Precies net zoals die berghuis ook zo een homo haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
netjes die goals gaan wij volgend seizoen ook halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat een zielige commentator bij koopclub vitesse-Dordrecht.hij is de hele wedstrijd al voor Vitesse en dat blijkt duidelijk van wat hij zegt.hoe zielig kun je zijn?triestelijke commentator. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV kampioen. dat werd tijd, nu zijn wij aan de beurt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. En dat gebeurt ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gemeente Eindhoven kampioen. Leuk voor ze. Zo zie je maar wat 48 miljoen verkapte staatssteun kan doen. |
|
|
|