|
|
van geil
|
|
|
hadden wij maar zo'n gemeente |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Ik zou er een rotgevoel aan overhouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hoe anders was dat geweest in een revolutionair nieuw stadion. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mét garantstelling wel. Als de gemeente het betaald heeft, niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat kan, ik heb er geen moeite mee, zo'n club geeft n gemeente ook veel, dus of t nu van de vrienden van of van de gemeente komt, mij maakt dat geen ruk uit. Als het er maar komt. zolang er maar geen overname is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo'n constructie als de gemeente Eindhoven gedaan heeft stinkt aan alle kanten. Dat moet je niet willen. Maar goed. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat dachten jullie van de gemeente Bijlmer dan met hun staatsteun van de arennaa? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:12 schreef Terminator1908 het volgende:Wat dachten jullie van de gemeente Bijlmer dan met hun staatsteun van de arennaa? je hebt toch ook een trauma he... ga asjeblieft verhuizen of zo. Of probeer eens 10 zinnen uit te spreken zonder dat de ajakkesbijlmerkoopclub en de knjb complotten er weer bijgesleurd worden. Dit is echt niet gezond man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:23 schreef tomson het volgende:[..] je hebt toch ook een trauma he... ga asjeblieft verhuizen of zo. Of probeer eens 10 zinnen uit te spreken zonder dat de ajakkesbijlmerkoopclub en de knjb complotten er weer bijgesleurd worden. Dit is echt niet gezond man. t is Theo Maassen maar ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat net de complete selectie van PSV te zingen, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOD. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:Zo'n constructie als de gemeente Eindhoven gedaan heeft stinkt aan alle kanten. Dat moet je niet willen. Maar goed. Corrupte Brabanders.... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:23 schreef tomson het volgende:[..] je hebt toch ook een trauma he... ga asjeblieft verhuizen of zo. Of probeer eens 10 zinnen uit te spreken zonder dat de ajakkesbijlmerkoopclub en de knjb complotten er weer bijgesleurd worden. Dit is echt niet gezond man. Verhuizen nee 10 zinnen nee.ik zit precies goed hoor.geen problemen.miss moet jij maar eens verhuizen of je snavel houden lelijk eendje.je kan er niet tegen he als er iets negatiefs over koopclubbijlmer wordt gezegd wat de waarheid is.misschien moet jij eens verhuizen naar de Bijlmer dat lijkt me een beter idee kNEUS
Jij bent zo blind en zo dom dat je echt denkt dat alles eerlijk gebeurt.of je Wilt het niet zien of je bent echt dom.ik denk dat jij beide bent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: en speciaal voor tomson.CORRUPTE GEMEENTE BIJLMER MET HUN OMKOOPPRAKTIJKEN |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 18:46 schreef van geil het volgende:staat net de complete selectie van PSV te zingen, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOD. En weet je wie ook😄 niet sprong.TOMSON want die is vrienden van de Joden uit koopclubbijlmer die alleen maar winnen door corruptie en de knjb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe eens ff normaal jij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 19:16 schreef Terminator1908 het volgende:[..] En weet je wie ook😄 niet sprong.TOMSON want die is vrienden van de Joden uit koopclubbijlmer die alleen maar winnen door corruptie en de knjb. Gaat ie lekker, tijger? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Hahaha ja geweldig ik zit nu naar fc rijnmond te kijken.hoop dat ze het hele elftal belachelijk maken😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha... morgen weer lekker de vuilnisbakken van die Amsterdammers legen menace ? Ik begrijp je frustraties hoor jochie 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff wie is er nu niet gefrustreerd.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 20:16 schreef tomson het volgende:Haha... morgen weer lekker de vuilnisbakken van die Amsterdammers legen menace ? Ik begrijp je frustraties hoor jochie 😂 Hahaha nee ik ben morgen vrij.ik leeg niks.dinsdag weer😂buiten dat 90 procent wat daar rondloopt is geen amsterdammer😂 maja ben blij dat je mijn frustratie begrijpt......lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 20:36 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Hahaha nee ik ben morgen vrij.ik leeg niks.dinsdag weer😂buiten dat 90 procent wat daar rondloopt is geen amsterdammer😂 maja ben blij dat je mijn frustratie begrijpt......lol Je blijft een sukkel... KNEUS !!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Tjah maar als Zwolle de beker dan is de vierde plek ook vr euroleague?of moet je er dan 2spelen.hoe zit dat?ja zie je wel.ik ben gewoon een vuilnisbakkeras.ik moet zelfs in de vierde vuilnisbak graaien...😂 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Als je in de spiegel kijkt zie je een KNEUS EN EEN NEUS! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allebei in de hoek staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Je kan wel zien wat voor mongol je bent als je naar VI kijkt.haha het grootste mongolprogramma en neuzenparade die er is.😂 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Maja ik werk tenminste.dat kan ik van jouw niet zeggen😂 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Beter van niet voor hem.want dan heb hij geen NEUS meer😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je kunt ook andere dingen doen dan in 020 afvalmanager zijn. Doe ik dus ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 21:24 schreef tomson het volgende:[..] Je kunt ook andere dingen doen dan in 020 afvalmanager zijn. Doe ik dus ook. afvalmanager lol vertel wat doe jij zoal? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik werk als fietsenmaker bij een fietsenwinkel. Veel reparaties en onderhoudsbeurtjes. Maar ook afmonteren van nieuwe fietsen voor in de showroom, en het rijklaar maken voor klanten als ze verkocht zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 00:52 schreef tomson het volgende:[..] Ik werk als fietsenmaker bij een bike totaal fietsenwinkel. Veel reparaties en onderhoudsbeurtjes. Maar ook afmonteren van nieuwe fietsen voor in de showroom, en het rijklaar maken voor klanten als ze verkocht zijn. ok netjes.....en heb je er plezier in of is het gewoon een noodzakeljk kwaad net als bij mij......haha
naja ik heb er ook geen problemen mee hoor want anders zou ik geen 13 jaar afvalmanager..... zijn hahahaha |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hehehe oh jee bijlmerhoolies.....P: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: dat was een foutje excuus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hoeft mij je excuus niet aan te bieden😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 14:12 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ok netjes.....en heb je er plezier in of is het gewoon een noodzakeljk kwaad net als bij mij......haha naja ik heb er ook geen problemen mee hoor want anders zou ik geen 13 jaar afvalmanager..... zijn hahahaha Wat denk je zelf ? Ik vind het een mooie job en ik vind de techniek interessant, maar het is en blijft {werk} . Vul de rest zelf maar in.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Worden dubbele cijfers in München. |
|
|
|