|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wanneer Vitesse van ons wint. 2 punten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet als AZ had verloren he.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
ik zei het toch competitievervalsing!nac kan niks meer halen en verliest bewust van az ik wist het!schandalig.kan het niet bewzijen maar is overduidelijk.hopelijk vliegt nac eruit nu!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen excuses morgen..er op klappen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:17 schreef Terminator1908 het volgende:ik zei het toch competitievervalsing!nac kan niks meer halen en verliest bewust van az ik wist het!schandalig.kan het niet bewzijen maar is overduidelijk.hopelijk vliegt nac eruit nu! Man ga eens wat gras in brand steken zeg, haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: jonge doe niet zo dom je moet goed opletten en een wedstrijd lezen dat jij nou alles gelooft wat je voorgeschoteld krijgt triest figuur.maja in nederland is er geen corruptie he.laat me niet lachen.ik heb alles gevolgt en dit is een bewussie geweest van nac om ons een hak te proberen zetten.of ben jij nou echt achterlijk? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
in de laatste 10 minuten komt excelsior op voorsprong en nac laat het binnen 8 minuten varen door 2 tegengoals.als excelsior gewoon verloren had van utrecht had nac nooit verloren van az maar ze deden het bewust om feyenoord een hak te zetten als ze dat denken!maar nac we onthouden dit!hahaha het zijn de homo's van breda!en mevrouw maaskant lullen over competitievervalsing hahahahaha.voor wie? maar goed wij doen het op eigen kracht morgen door gewoon van vitesse te winnen.come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord gaat toch gewoon winnen dus wat heeft het dan allemaal voor zin, echt één groot complot man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Morgen gewoon winnen, klaar ermee dan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:17 schreef Terminator1908 het volgende:ik zei het toch competitievervalsing!nac kan niks meer halen en verliest bewust van az ik wist het!schandalig.kan het niet bewzijen maar is overduidelijk.hopelijk vliegt nac eruit nu! Zot...NAC heeft elke puntje broodnodig om nacompetitie te ontlopen hahaha. Tuurlijk kan je niks bewijzen. Ze zijn echt zo slecht joh ! 😆 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:21 schreef Terminator1908 het volgende:[..] jonge doe niet zo dom je moet goed opletten en een wedstrijd lezen dat jij nou alles gelooft wat je voorgeschoteld krijgt triest figuur.maja in nederland is er geen corruptie he.laat me niet lachen.ik heb alles gevolgt en dit is een bewussie geweest van nac om ons een hak te proberen zetten.of ben jij nou echt achterlijk? Triest figuur ook nog he 😂 Voor dat achterlijke vraag je dan nog bevestiging, dat valt weer mee |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:59 schreef tomson het volgende:[..] Triest figuur ook nog he 😂 Voor dat achterlijke vraag je dan nog bevestiging, dat valt weer mee waarheid is hard he.maar ja dat jij dat niet wilt zien is jouw probleem.blijf maar oogkleppen ophouden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 17:04 schreef Terminator1908 het volgende:[..] waarheid is hard he.maar ja dat jij dat niet wilt zien is jouw probleem.blijf maar oogkleppen ophouden! K vind t best schatje 😙 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: prima houden zo.haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt niet zo'n aantrekkelijke wedstrijd te zijn? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de mensen die er gevoel bij hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het wordt met de minuut beter en beter. het gas gaat er op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi hoor. t publiek (real) ovaties voor Pirlo. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zou gek worden met Bale in de ploeg... Zo veel kansen om zeep geholpen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is net n tandje te hoog voor hem. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat Juve hem maar winnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker voor Juve, Barca zal alleen een stap te ver zijn denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Stond! Vite$$e mag nu zelfs met 1-0 verliezen zondag ... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: lekekr voor die kut zwolle hahaha alles voor niks geweest voor ze teringleijerssssssssssssssssss |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Niks mis met Zwolle. Sympathiek spul daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ik ken iemand uit Zwolle toevallig maar dat is me toch een onsympathieke achterlijk rood monster.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 22:45 schreef Terminator1908 het volgende:[..] lekekr voor die kut zwolle hahaha alles voor niks geweest voor ze teringleijerssssssssssssssssss Nee die Russische maffiabende uit Arnep is zon toffe club |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Er is maar één woord ,... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dag NAC.. Die hebben zo'n hekel aan Feyenoord toch ? Zullen ze wel blij zijn, hoeven volgend seizoen niet meer tegen ons in ieder geval 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zingen altijd Sparta is de club van Rotterdam. Kunnen ze volgend jaar mooi heen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:Zingen altijd Sparta is de club van Rotterdam. Kunnen ze volgend jaar mooi heen. hehehe...psies dat ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ik dan vitesse zie denk ik van..wat een team. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Nederland u20 1-0 Hateboer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gaat er iemand kijken straks ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD