|
|
hoogvliet010
|
|
|
Messi zit lekker in z@n velletje!:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Thanks. Rood lijkt overdreven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En het leek inderdaad ook verdacht veel op een schwalbe (bij die penalty). |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar ook heel dom!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ze zijn veel beter als Chelsea mr t zijn wel mannetjes hoor. als je ze aantikt dan kreunen ze vd pijn om 2 seconde later weer over t veld te dartelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:00 schreef infamous psv het volgende:[..] ze zijn veel beter als Chelsea mr t zijn wel mannetjes hoor. als je ze aantikt dan kreunen ze vd pijn om 2 seconde later weer over t veld te dartelen yup, al kan Drogba er natuurlijk ook wat van.
EDIT qua vallen en opstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volkomen onnodig inderdaad, maar een rode kaart.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ja dat zou wel eens barca''s nieuwe aanwinst voor volgend seizoen zijn |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hij neemt het risico, totaal onnodig! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ivm zijn gedrag wat betreft continu vallen en janken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Barça begint het nu toch benauwd te krijgen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
OEF!
wel terecht afgekeurd! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
maar denk toch dat Barca er nog eentje in prikt in de laatste minuten... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
zullen ze dan toch die lijers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: kan je wel eens gelijk in hebben |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Torres maakt het toch ook niet waar bij Chelsea he |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en om eerlijk te zijn zou het niet eens onverdiend zijn, maarja... ik gun het ze gewoon niet |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Barca gaat niet winnen! Ghehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Messi heeft vandaag wel een enorm slechte dag, heel veel balverlies door zijn pases, gemiste penalty en de tegengoal van Drogba door zijn schuld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Chelsea houdt het in ieder geval spannend met 10 man :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zeg dat mr niet te hard met die gasten |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: is ook n prestatie mochten ze finale halen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mourinho lacht z`n lul uit z`n broek! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
huh WTF!
hahahahahahahaha
goal voor Chelsea! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Torres stond gewoon 30 meter vrij! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Torres komt uit de verf bij Chelsea... hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft ie nu wel wat terugbetaald :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t zal me n reet roesten.... maar iedereen die dit leuk vindt heeft n hekel aan voetbal... mijn mening,. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHHAHAHA |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:37 schreef van geil het volgende:t zal me n reet roesten.... maar iedereen die dit leuk vindt heeft n hekel aan voetbal... mijn mening,. Rustig Geile! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:37 schreef van geil het volgende:t zal me n reet roesten.... maar iedereen die dit leuk vindt heeft n hekel aan voetbal... mijn mening,. Verschillende soorten voetbal kerel and i love it!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:37 schreef van geil het volgende:t zal me n reet roesten.... maar iedereen die dit leuk vindt heeft n hekel aan voetbal... mijn mening,. iedereen die dit niet leuk vind snapt voetbal niet...
schwalbes/kaartenvragen = matennaaierij = nog steeds erger dan ook mooi kunnen voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In ieder geval niet de zoveelste "classico" dit jaar.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
wel Leuk voor n keer , n finale zonder Barca |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
+ enorme schulden en toch mega bedragen mogen uitgeven hoort ook bij het rijtje! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Torres raakt het hele jaar geen bal hahahaha Vraag me af of ik wel kan slapen,wat een adrenaline :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mag jij vinden,,,maar is onzin.... bijna allemaal eigen spelers.. chelsea is pas echt gekocht,,en kan er niks van. anyway,,,,t zal me n reet roesten... heb maar twee clubs,,,waar ik zelf voetbal ,,en FEYENOORD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 21:53 schreef Boudewijn het volgende:en ja hoor.... Barca kan alleen maar weer eens winnen door rode kaarten en schwalbes! Maak eens een antibarcelona.headliner.nl
Ik word doodziek van je gejank |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:42 schreef van geil het volgende:mag jij vinden,,,maar is onzin.... bijna allemaal eigen spelers.. chelsea is pas echt gekocht,,en kan er niks van. Gekocht met eigen geld, naar mijn mening veel beter dan een elftal gebaseerd op enorme schulden dus morgen mag Bayern Munchen van mij ook door gaan (naast dat Robben mee doet!) |
|
|
|