|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ook, het kan allemaal voetballen maar 90 procent is n jochie. Daar ligt de kans.
Dat bedoel ik. Jeugdigheid , mentaal kwetsbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop daar dan eens gauw mee.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eer dat je mij op roze kicksen zou zien voetballen, steekt vies af op het scherm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij geloof dat dat aan die kicksen ligt..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oostenrijkers pakken door. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yes, 2-2 met 10 man, goaaaaaaaaaaaaaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WOEHOEEEEEEEEEEE..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit heeft in ieder geval niets in de CL verloren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: De groepsapp van m'n nieuwe werk is gevuld met Ajacieden. Ze zijn niet blij met me. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Denk trouwens dat Kuyt en zelfs Kazim het Reidewald en Veltman het erg lastig kunnen maken dit seizoen, wat waren die zwak vanavond. Vooral Veltman, snap niet dat je in zo'n wedstrijd, niet wat ervaring in de ploeg zet met Heitinga. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sow hee ik schrok er gewoon van. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heb een klein stukje op de radio gehoord. Dodo's zaten de kleding van frank de hoer op te hemelen. Mot gvd toch niet gekker worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2015 - 08:50 schreef nr 10 het volgende:Heb een klein stukje op de radio gehoord. Dodo's zaten de kleding van frank de hoer op te hemelen. Mot gvd toch niet gekker worden. Zoals ik eerder al zij is dit een van de redenen om een alternatief kanaal op te zoeken, dat geneuzel gaat me te ver. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Heb na 5 minuten voorbeschouwing met die de boer niet verder meer gekeken,bah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pellè scoort een mooie goal tegen Vitesse voor de Europa League. 1-0 vlak voor rust. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker aan het douchen daar, sprinkler staat aan :) met spelers deels op het veld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Al heb ik die goal gemist. Mijn stream hield er mee op. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die keeper heeft alleen wat horen fluiten. Wat een streep van Pèlle. Pingel van Chadli zat er ook keurig in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pingel was wel lachwekkend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2015 - 22:01 schreef nr 10 het volgende:Die keeper heeft alleen wat horen fluiten. Wat een streep van Pèlle. Pingel van Chadli zat er ook keurig in. Tadic lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Details, kleine details. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Overtreding in de box=pingel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja ik zag het, maar om de een of andere reden zegt ie dat ik niet voldoende rechten heb. Kijk via internet. Waarschijnlijk kan je deze wedstrijd dan alleen zien via Fox international of hoe het ook heet. Al dacht ik eigenlijk dat je wedstrijden van NL'se club ook via je eredivisie abonnement kon bekijken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wist nie eens dat ze moesten spelen. Boeit het dan, of kon er niet geneukt worden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tijd om iets te regelen dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t had 2-1 moeten zijn . maar boeien, ik ga plat. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
3-0. Foutje in de defensie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Vitesse is wél beter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waren wat flitsen bij het journaal. Lekker balletje weer van die Pellemans :) AZ heeft zichzelf (en de NL uefaranking) een plezier gedaan met die 2-0. Daar ook een penalty waar over te discussiëren valt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig is Groningen geplaatst. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 03:22 schreef tomson het volgende:Waren wat flitsen bij het journaal. Lekker balletje weer van die Pellemans :) AZ heeft zichzelf (en de NL uefaranking) een plezier gedaan met die 2-0. Daar ook een penalty waar over te discussiëren valt. Pingel bij Vitesse is een schoolvoorbeeld. Die gozer deelt een beuk uit zonder zelfs in de buurt van de bal te zijn. Kuipers had die zelfs aan ons gegeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Been geeft n heldere analyse in mijn ogen. |
|
|
|