|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen..😜 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hebben wel een aardige spits! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een nog niet erkend kind van Frons.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens zou t best wel eens kunnen zijn dat t 'oh zo trots met allemaal jonge spelers spelende 020' uitgeschakeld wordt door Rapid |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Loyale Pisvee jöchtspieler.... Toch?! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is die veltman een prutsert zeg man man man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:Overigens zou t best wel eens kunnen zijn dat t 'oh zo trots met allemaal jonge spelers spelende 020' uitgeschakeld wordt door Rapid Volgens mij is NL dan n champions league plaats kwijt toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ah ik het t,mooie stand ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als die joden maar voor schut gaan boeit mij het geen reet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2-0. Manmanman wat een ellende. Verdedigende nog beroerder dan ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
0-2..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Moet ook bekennen dat ik dit HEERLIJK vind! En voor dit 020 hoeven wij ook absoluut niet bang te zijn! |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57 schreef JanM het volgende:Moet ook bekennen dat ik dit HEERLIJK vind! En voor dit 020 hoeven wij ook absoluut niet bang te zijn! NOOIT. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geweldig niveau he.... Kleredivisie.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ergens in Amsterdam.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Figuurlijk uiteraard meeuw! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tobteam dat jeugdige ajakkes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zal lul de boer leren met zn arrogante praatjes vooraf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
99% van het Joodse volk voorspelde een dikke overwinning. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ben nu alleen bang dat martin die neus veltman op ze lijstje zet. die dijks ook slecht zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zal m ook n's aanzetten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hèt voorbeeld waarom technische (jeugd)spelers opstellen keihard afgestraft kan worden maar dat zal ongetwijfeld anders uitgelegd worden door enkele volhardende critici ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gelukkig zitten er trouwens Oostenrijkers want anders was het oorverdovend stil! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is echt schrijnend. Benieuwd naar de tweede helft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat vind ik nou ook, Jan. En die jeugd dwingt geen kans af. En grillig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08 schreef JanM het volgende:Hèt voorbeeld waarom technische (jeugd)spelers opstellen keihard afgestraft kan worden maar dat zal ongetwijfeld anders uitgelegd worden door enkele volhardende critici ... Steken onder water hoeven natuurlijk niet.
Maar t is wel waar, er zitten te weinig kerels tussen. En dan heb ik t niet eens over fysiek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57 schreef JanM het volgende:Moet ook bekennen dat ik dit HEERLIJK vind! En voor dit 020 hoeven wij ook absoluut niet bang te zijn! Dat roepen we ook al jaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tos rust, wacht maar ff.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Steken onder water hoeven natuurlijk niet. Maar t is wel waar, er zitten te weinig kerels tussen. En dan heb ik t niet eens over fysiek. Probleem van Feyenoord is vergelijkbaar. 1 of 2 klerelijers zijn nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bedenk me net dat ik amper n paar spelers van 020 kan opnoemen. Die zijn echt in n neerwaartse spiraal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon lachen he als je 0-2 achter staat,zegt ook wat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd of ze dat na de 0-4 ook doen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoorde wel weer ouderwets uitfluiten net bij rust. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:15 schreef van geil het volgende:Ik bedenk me net dat ik amper n paar spelers van 020 kan opnoemen. Die zijn echt in n neerwaartse spiraal. Dijks. Vind ik wel wat power hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah, snel ff op ORF checken :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet die snavels nageven dat ze consequent zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klaassen vind ik n goede speler en Gudelj kan er een worden. de rest zegt me weinig eerlijk gezegd. |
|
|
|