|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:30 schreef FR-Henk het volgende:Ach, vind het wel weer zonde voor het Nederlandse voetbal. Lul de Boer gun ik het dan weer wel van harte. Was maar aan het roepen alsof ze door waren. Is die gast gereformeerd? En is z'n broer in hongerstaking geweest? Dat viel mij ook op Henk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Tillie alles wel..( h |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met mij wel hoor...schud het zo van me af.....ik maak me geen illusies. Nederlands voetbal glijd alleen maar af...er is geen club in NL die ver komt in welke Europese competitie dan ook Deal with it en ik kan dat prima....'95 was ik 31 en heb dat van dichtbij mee gemaakt, ik kwam vlak daarna Litmanen tegen in Weesp en een tijd met hem zitten lullen.
Voor mij is winnen van Feijenoord het belangrijkste....uit en thuis...voor de rest maak ik me niet zo druk meer Er zijn ook maar 2 clubs in NL..althans voor mij de rest is competitie vulling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan die misplaatste arrogantie voor de wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
you only sing when you're winning.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Imago.... Stylzz.... dat laat je niet gauw los |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij krijst...doen al die kutmeeuwen, ze schijten mijn auto onder....maar nooit een gratis kaartje voor de wasstraat |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Met mij wel hoor...schud het zo van me af.....ik maak me geen illusies. Nederlands voetbal glijd alleen maar af...er is geen club in NL die ver komt in welke Europese competitie dan ook denk dat je daar wel een punt hebt, ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij krijst...doen al die kutmeeuwen, ze schijten mijn auto onder....maar nooit een gratis kaartje voor de wasstraat 👌✌️👊😁😉 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
020, de schande voor het NL voetbal ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegenwoordig Voetbal op Vrijdag op Foxsports 1. Schakelprogramma van een aantal competities. Lachen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij krijst...doen al die kutmeeuwen, ze schijten mijn auto onder....maar nooit een gratis kaartje voor de wasstraat Dat is een hele vooruitgang, eerst hingen ze boven mijn dek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Competitie mag wel beginnen zo, roda - heracles 19:45u. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zit er klaar voor :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Copy, normaal kijk ik wedstrijden met dit soort affiches niet maar aan het begin van het seizoen is het op 1 of andere manier leuk om elke ploeg even in actie te zien :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eerst patat en bier halen. Mis ik de eerste 20 minuten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Trappen ze hier niet in :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is wel net Jupiler voetbal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt door dat bier wat jij drinkt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zit nog aan de koffie oud. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke ...horizontale programmering |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goalllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die Bruggink lijkt net Neil Patrick Harris. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degenen die AZ zo bewierrookt hadden kunnen daar ook mee ophouden. Subtop. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Subtop is te hoog gegrepen voor AZ dit seizoen als ik het zo bekijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is echt heel matig. Ajax trouwens ook hoor. Maar die schieten drie keer op goal, drie goals. Die keeper zag er slecht uit bij alle drie. De eerste was een mooie goal, maar bij een goede keeper gaat ie er nooit in. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Die eerste was idd. een beauty die eigenlijk nooit een doelpunt had mogen zijn, derde was ook erg slecht gekeept inderdaad. Had de 2e even gemist. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:T is echt heel matig. Ajax trouwens ook hoor. Maar die schieten drie keer op goal, drie goals. Die keeper zag er slecht uit bij alle drie. De eerste was een mooie goal, maar bij een goede keeper gaat ie er nooit in. Heb net de goal gezien. Nou ik denk eerlijk gezegd dat er niet et veel keepers zijn die die eruit ranselen... Misschien de gea of courtois... leg jij ff contact met ze? 😛 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede keepers staan positioneel beter. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 13:48 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Heb net de goal gezien. Nou ik denk eerlijk gezegd dat er niet et veel keepers zijn die die eruit ranselen... Misschien de gea of courtois... leg jij ff contact met ze? 😛 Nee joh gek, die keeper heeft alle tijd om een stapje terug te doen en die bal te vangen, schot van die afstand moet keepert gewoon hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zet hem net ff aan maar pfffff wat een oerlelijke shirts hebben die aan zeg.. |
|
|
|