|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaaa hij kan zelfs prima mee voetballen.. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Barca - sevilla 4-4 ook niet gek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij was ook niet altijd ruk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Puntenverlies bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Prutsers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dus... gaan ze nog even shoppen voor September. Kope kope kope toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wij hebben er nog een paar in de aanbieding voor ze. Die linkerflank is kut zonder Willems. Ze kunnen Nelom kopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als we van cambuur winnen en de "juiste" mensen scoren komen we in een flow en gaan we serieus meedoen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: was leuk al had ik het idee dat barca er niet alles aan deed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hij bedoelt pisvee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh, ja die hebben veel meer dan wij gekocht... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En die gingen haast onderuit daarmee tegen ADO.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Indrukwekkend eerbetoon bij Groningen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als Botteghin vandaag eens (bewust 😉) een paar fouten maakt drukt dat de prijs en wil nijland hem misschien graag van de hand doen.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Jong Heerenveen - Jong Feyenoord 1-0
Opstelling Jong Feyenoord: Hahn; Nieuwkoop, Dammers, Woudenberg, Verdonk; Gustafson, Immers, Schuurman; Achahbar, Kramer, Manu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn zowat alle bankzitters zeg maar in de opstelling.. Heeft kramer gescoord of weet je het niet Nico..(?) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Van Amersfoort bij Heerenveen en Jari Schuurman maakt net de gelijk maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
"Jari Schuurman neemt op prachtige wijze de gelijkmaker voor zijn rekening"
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als Groningen zo door kan blijven gaan gaat die Duitsers er aan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech kiest voor het voetbal. Ik zie het.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dit jaar nog ff vlammen om volgend seizoen de stap naar het buitenland te maken zei ie..😂😂 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja dit jaar nog ff vlammen om volgend seizoen de stap naar het buitenland te maken zei ie..😂😂 Inderdaad,maar ook championsleaque,ek's en wk's he..:)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo tegen de verhouding in 0-1 Twente, mooi doelpunt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
knappe goal. Goede corner.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zahovic, op de penalty na, niet veel gezien. Hij wordt echter ook weinig gezocht. Bij Feyenoord is Kramer ook nog niet gevaarlijk geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sleegers weer niet in de basis. Waarom halen we deze jongen terug vraag ik me af.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Ik snap het ook niet. Speelt er iets op de achtergrond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die moet zo snel mogelijk weg wezen, en aan zichzelf denken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Gio wil gewoon opties hebben denk ik, 8 aanvallers voor 3 posities lijkt me wel gezond voor een topclub, je zou zolang niemand geblesseerd is kunnen overwegen om Sleegers of Achabar te verhuren.
Door alle posities dubbel te bezetten kunnen we wel op veel verschillende manieren aanvallen, spelers rust geven wanneer nodig en bij blessures heb je niet direct de angel uit de aanval. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hij komt pas net om de hoek kijken, als er 1 aanvaller geblesseerd of geschorst is zit hij al gewoon op de bank en maakt hij kans op speelminuten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies had hem dan nog in Eindhoven gelaten of door verhuurd aan een eredivisie club.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Gio zal wel denken dat hij hem nodig heeft, Bilal is al weer geblesseerd vertrokken van de training. Heb je met Elia, Manu, Sleegers en Kuyt nog maar 4 opties voor 2 posities. Richards, Kramer en Achabar centraal.
Lijkt me niet meer dan gezond om dit aantal aanvallers te hebben, als Sleegers verstandig is tekent hij gewoon een contract voor een paar ton per jaar voor de komenden 3-4 seizoenen en wacht hij rustig op zijn kans. Die kans komt er echt wel dit seizoen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Denk dat hij zelf ook graag bij Feyenoord wil blijven, gezien de interviews waarin hij aangeeft dat verhuur geen optie is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Duitsers zien er zwak uit trouwens, hebben weinig te vrezen dit jaar van Vitesse AZ en Twente zo lijkt het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:47 schreef moa het volgende:[..] Denk dat hij zelf ook graag bij Feyenoord wil blijven, gezien de interviews waarin hij aangeeft dat verhuur geen optie is. Okay, siert hem.. Aangezien hij het talent van de JL was verwachte ik wel wat van hem, dus verbaast het me dat ie publiekelijk nog niet in de plannen voorkomt en nu zelfs bij de beloften niet eens.. |
|
|
|