|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay, siert hem.. Aangezien hij het talent van de JL was verwachte ik wel wat van hem, dus verbaast het me dat ie publiekelijk nog niet in de plannen voorkomt en nu zelfs bij de beloften niet eens.. Ja wat het idee daar achter is weet ik ook niet, misschien wel beetje sparen om uit tegen Cambuur te debuteren in de tweede helft ? In dat soort wedstrijden gaat Sleegers denk ik wel zijn minuten pakken, omdat je in uitwedstrijden tegen dat soort ploegen altijd wel een onder druk komt te staan en je snelle jongens voorin kan gebruiken. Voorhoede met Elia - Achabar - Sleegers kan dan zomaar dodelijk zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Strafschop trouwens van Kramer. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Groningen sterker dan Twente maar benut de kansen niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente is hysterisch matig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:53 schreef moa het volgende:[..] Ja wat het idee daar achter is weet ik ook niet, misschien wel beetje sparen om uit tegen Cambuur te debuteren in de tweede helft ? In dat soort wedstrijden gaat Sleegers denk ik wel zijn minuten pakken, omdat je in uitwedstrijden tegen dat soort ploegen altijd wel een onder druk komt te staan en je snelle jongens voorin kan gebruiken. Voorhoede met Elia - Achabar - Sleegers kan dan zomaar dodelijk zijn. Zie jij voor Sleegers dan een rol als rechtsbuiten..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha het valt jou ook op.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Net als Psv gisteren de tweede helft. Alleen maar tegenhouden. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Het speelt saai voetbal. Al een paar seizoenen trouwens. Er zit geen pit in de ploeg en het spel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Groningen verdient de gelijkmakert.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Yep. Valt ook nog wel als het zo doorgaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoop het, maar betwijfel het, die Duitsers gaan schweinen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Misschien moet de keeper mee in blessuretijd 😃 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Groningen zat kansen gehad daar lag het niet aan iig. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dan de 2-1 scoren..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom overigens Zeraus, veel plezier hier op het forum.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Thnx Renato je mag ook Tom zeggen wat je wil😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1-3 jong Feyenoord..hoppaaaaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eigen doelpunt van Heerenveen na inzet van Schuurman.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aangenaam kennis te maken Tom..😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijkbaar geen eigen doelpunt maar een zuivere tweede goal van Jari.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Erik_van_Zuid
|
|
|
Wat een antivoetbal van Twente zeg.Hoop dat ze eruit gaan maar dat zal wel niet. Botteghin viel niet erg op, maakte ook geen fouten. Liep hem nog bijna in de goal trouwens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:26 schreef Erik_van_Zuid het volgende:Wat een antivoetbal van Twente zeg.Hoop dat ze eruit gaan maar dat zal wel niet. Botteghin viel niet erg op, maakte ook geen fouten. Liep hem nog bijna in de goal trouwens. Vind hem wel sterk in zijn passing, beetje vergelijkbaar met Sven, een no nonsense speler. Doet geen gekke dingen..
Welkom Erik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit een beetje quotes te F5-en Tot dusver niets. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: laat maar zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door rcrd -- |
|
|
|
|
Erik_van_Zuid
|
|
|
Dank Renato! daarom ben ik ook heel erg voorstander van zijn komst, ook al zal het wel even puzzelen worden wie er speelt. Maar dat is altijd beter dan zekerheidjes bij gebrek aan concurrentie. Dat zie je wel bij onze vriend Nelom |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:33 schreef Erik_van_Zuid het volgende:Dank Renato! daarom ben ik ook heel erg voorstander van zijn komst, ook al zal het wel even puzzelen worden wie er speelt. Maar dat is altijd beter dan zekerheidjes bij gebrek aan concurrentie. Dat zie je wel bij onze vriend Nelom Denk dat we er vanuit kunnen gaan dat Kongolo LB gaat spelen, dan is 1 puzzelstukje al gelegd. Aangezien Karsdorp geschorst word is het niet geheel onlogisch dat Gio voor van Beek gaat kiezen als RB, hoop echt dat ie niet Wilkshire op gaat stellen. Dan blijven van der Heijden en Botteghin over centraal. Gaat ie wel met Wilkshire spelen vermoed ik dat van der Heijden gaat banken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dan weer een jaar aan 'm vastzitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als Karsdorp niet geschorst of geblesseerd raakt blijft hij in beeld.. Maar mag aannemen dat dit Martin maar eenmalig doet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als Karsdorp niet geschorst of geblesseerd raakt blijft hij in beeld.. Maar mag aannemen dat dit Martin maar eenmalig doet.. Hij had het eenmalig niet moeten doen toen. Maar goed, tis maar waar je een td op afbrandt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik brand hem daar niet op af, vond het destijds onverstandig en nu nog trouwens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet ik, onverstandig is de juiste benadering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Martin is ook maar een mens net als wij, wij maken ook fouten alleen als hij het doet valt bijna heel de achterban over hem heen, dat mag maar dat is voor,sommigen een reden m hem tot op de grond af te branden en dat vind ik dan weer jammer.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Cambuur sterk teruggekomen na 2-0 achterstand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zwolle komt echt goed weg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
nr 10