|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Met ze voeten en mentaliteit is weinig mis, het wil alleen maar niet lukken dat die tussen ze oren al weet wat die moet doen zou een hoop schelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooie pot voetbal dadelijk..heerlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Valencia - Monaco?
Betwijfel het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker vermakelijk... So far... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo AZ laat het ff afweten, van 0-2 voor naar 3-2 in de eerste helft, die tweede van de tegenstander was echt mooi.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Welke zender wordt het uitgezonden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet, zag het net wel voorbijkomen die goals, op fox nu die snavels.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ wordt uitgezonden op Fox 3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinkgraff en Jodelj. Wat een topaankopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel heerlijk om te zien dat die Gudelj voor ajaks heeft gekozen..😜 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha dezelfde gedachte hier.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wát slecht zeg..gudelj..lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder speelt op zijn Feyenoord niveau. Knappe reflexen afwisselen met een standbeeld op de lijn. Mazzel dat er iemand op de doellijn stond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
:) PSV gaat weer punten morsen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu 1-1. Kon Mulder niets aan doen en toch zie je t en denkt, waarom doe je niet iets? Al was t zinloos. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
1-1 eindstand. goed resultaat. laat ze maar punten blijven morsen zodat we een voorsprongetje kunnen opbouwen :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Idd lekker, morgen nog wel ff winnen van Vitesse!
12 uit 4 zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV is zichzelf van binnenuit aan t afbreken. Dat is prima. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kunnen we gewoon niet met zijn allen afspreken Twente te laten degraderen dit jaar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net zo makkelijk inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stadionverbodje voor die nijlpaard.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik zie het nog gebeuren dat die neuzen de wedstrijd met de brilstand afsluiten. Of er moet echt zo'n dwarrelbal invliegen maar ik vind ze helemaal niet overtuigen.
Zowiezo proberen de 3 punten vandaag te pakken want ik zie Ajax en PSV in staat om punten te laten liggen tegen Chelsea Jr |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als Ziyech geblesseerd raakt o.i.d. dan sluit ik het niet eens uit. One man team en dan nog de punten links en rechts inleveren. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Perez is echt een belachelijke commentator. Dingen die die man zegt af en toe... "Wedstrijdritme is natuurlijk dat je een paar wedstrijden heb gespeeld" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klote neuzen nog steeds op 0-1, grrrr. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NEC speelt veel te angtig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet best bij jong sparta jong Vitesse. Keeper zwaar geblesseerd.
trauma heli onderweg en ambulances op t veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die strootman wordt waarschijnlijk nooit meer echt de oude denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Brugge ManU : hopen dat Club er lekker opklapt, en dat we een leuk potje te zien krijgen. Aan die Belgen zal het niet liggen. Die waren vorige week in Manchester ook (vocaal) goed bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pffff laat maar :p De Belgen zingen na de 0-1 hupie huppie huppiehuppie ..doet me aan thuis denken hahaha ;) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Tering, wat zijn die Belgen overklast. Maar ook Lazio afgeschoten. De Vrij zat er lekker naast bij die derde van die moffen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
020 ook overtuigend door lees ik, NOT! En die lampies kansloos in die poule natuurlijk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nu kijken of AZ zich nog kan plaatsen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Stinkt nog weken daar in de Bijlmer. Wat een geluk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker hoor voor AZ, geinige wedstrijd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoop dat de clubs het goed gaan doen en daarmee de broodnodige punten gaan halen, anders moet Feyenoord ( mits ze kampioen worden ) zich plaatsen via de voorrondes. Zo goed staat NL er niet voor dat de kampioen rechtstreeks geplaatst is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het nog steeds een belachelijk iets dat een kampioen van een land voorrondes moet spelen voor het kampioenbal.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Koemannetjes ook klaar met Southampton, stugge ploeg dat Midtjylland. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:Vind het nog steeds een belachelijk iets dat een kampioen van een land voorrondes moet spelen voor het kampioenbal.. Money rules |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:Vind het nog steeds een belachelijk iets dat een kampioen van een land voorrondes moet spelen voor het kampioenbal.. Zouden gewoon alleen kampioenen aan mee mogen doen, ieder land en geen uitzondering. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tijd voor een Europese "wilde" bond.... |
|
|
|