|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat wordt ik van al die Barcelona meelopers ;) en dat zijn er nogal wat dus gun mij m'n momentjes... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:42 schreef van geil het volgende:[..] mag jij vinden,,,maar is onzin.... bijna allemaal eigen spelers.. chelsea is pas echt gekocht,,en kan er niks van. anyway,,,,t zal me n reet roesten... heb maar twee clubs,,,waar ik zelf voetbal ,,en FEYENOORD Je wil gewoon niet accepteren dat je verschillende soorten voetbal heb maatje.. Als ze beter waren hadden ze gewonnen,dit van Chelsea was een staaltje cattenacio...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen op Bayern morgen! Anders de joden uit Spanje (real) tegen dat tyfus chelsea.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je wil gewoon niet accepteren dat je verschillende soorten voetbal maatje.. Als ze beter waren hadden ze gewonnen,dit van Chelsea was een staaltje cattenacio... Euh, Leon!
Ze waren beter hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Barca of Madrid 1 miljard schuld..morgen mag Madrid er aan en in de finale mag Chelsea er aan gaan van mij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je wil gewoon niet accepteren dat je verschillende soorten voetbal heb maatje.. Als ze beter waren hadden ze gewonnen,dit van Chelsea was een staaltje cattenacio... och,,,ik ben t al weer vergeten,,,,t boeit me niet en ik gun boudewijn n rukavondje...... ik klim liever op t vrouwtje:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
van Basten en Kieft zijn ziek zeg! hahahahah! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haaaaaaaaahahahaha
KUDT BARCELONA |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: pakkie paracetamol doet wonderen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Finale Bayern - chelsea
Gewoon vechtvoetbal, gezeik over mooi voetbal! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Bayern voetbalt wel aardig hoor |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die gasten slaan elkaar alleen maar neer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 22:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] iedereen die dit niet leuk vind snapt voetbal niet... schwalbes/kaartenvragen = matennaaierij = nog steeds erger dan ook mooi kunnen voetballen Voor welke jankploeg ben jij dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: De grootste jankerT komt morgen in actie! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is heel simpel,voetbal is een spel dat gespeeld word met bepaalde regels. Het doel van het spel is om te winnen,lukt jou ploeg dat binnen de gestelde regels en ook nog 50 minuten met 10 man ,dan ben je terecht de winnaar en ben je dus de betere ploeg ! zodoende!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ja daar heb je ook gelijk in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is heel simpel,voetbal is een spel dat gespeeld word met bepaalde regels. Het doel van het spel is om te winnen,lukt jou ploeg dat binnen de gestelde regels en ook nog 50 minuten met 10 man ,dan ben je terecht de winnaar en ben je dus de betere ploeg ! zodoende!!! Eens. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blij duzzzz
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als een kind in een snoepwinkel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is het al donderdag dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmmmm, Chelsea heeft gewonnen, waar blijft Dennis??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die lamme leeft in een andere wereld T.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al een tijdje niet meer gezien inderdaad.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die wacht miss.tot Real zich ook plaatst,en gaat dan helemaal los. Of zou hij een bannetje hebben? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eens Hoogie///lammepaardelul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:10 schreef tomson het volgende:[..] Die wacht miss.tot Real zich ook plaatst,en gaat dan helemaal los. Of zou hij een bannetje hebben? zou ook kunnen, ging af en toe aardig los, we zullen wel zien :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik mag lijen dat dit de teloorgang wordt van die schuldenrijke clubs. Volgend seizoen ARSENAL in de CL finale! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bek houwe, ben echt kwad! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:13 schreef FR-Henk het volgende:Ik mag lijen dat dit de teloorgang wordt van die schuldenrijke clubs. Volgend seizoen ARSENAL in de CL finale! tegen Feyenoord mag ik hopen :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Echt echt echt Kwad! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Relax man doe niet zo bespotteLIJK.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oei! Daar wordt ik niet vroLIJK van maat :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, ik BegLIJKp er niets van... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Chelsea (geen fan) heeft gelijk gespeeld, maar helaas wel in de finale maar ik ben ook geen fan van Barcelona ik had lieve misschien straks Benfica tegen ik hoop Real Madrid in de finale |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik begLIJK HoogLIJK nooit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Chelsea (geen fan) heeft gelijk gespeeld, maar helaas wel in de finale maar ik ben ook geen fan van Barcelona ik had lieve misschien straks Benfica tegen ik hoop Real Madrid in de finale Niet Benfica...lieve Feyenoord! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Chelsea (geen fan) heeft gelijk gespeeld, maar helaas wel in de finale maar ik ben ook geen fan van Barcelona ik had lieve misschien straks Benfica tegen ik hoop Real Madrid in de finale jaja, ik reken natuurlijk over twee wedstrijden ;) |
|
|
|