|
|
van geil
|
|
|
Gullit en waterhoofd voor de analyse. Dat beloofd wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Sja krijg soms gewoon medelijden met hem gaat denk ik nooit meer wat worden met hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Redelijk gelijk op ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Toch , hij is pas 22 natuurlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Staat bijna iedereen goed zo'n tenue, maar of die Haller nou echt een succesnummer gaat worden... Een Franse kennis van me vertelde dat het een onhandelbaar figuur is. Verwend mannetje met een zeer groot ego. Hij zei ook dat je met hem de problemen in huis haalt en dat hij een slechte invloed heeft op andere jonge spelers. Een jeugdinternational die bij Franse clubs geen kansen meer krijgt en vervolgens in de Eredivisie aan de slag moet? Misschien zegt het niet veel, maar misschien ook alles. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Ja maar zet al sinds zijn transfer alleen maar stappen achteruit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Maar goed er kwam ooit ene G. Pelle bij ons spelen en toen dacht ik in eerste instantie ook dat die helemaal niet kon voetballen 😂😂😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:57 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Maar goed er kwam ooit ene G. Pelle bij ons spelen en toen dacht ik in eerste instantie ook dat die helemaal niet kon voetballen 😂😂😂😂 En dat is de andere kant (kans) :) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou daar komt de pak op de broek |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wahaha en die Bruma heeft een basisplaats bij oranje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:01 schreef van geil het volgende:Nederlandse ploegen spelen zo voorspelbaar, En laten hun slechtste voetballers het meeste aan de bal(de verdedigers). Rond spelen rond spelen en rond spelen. Is niet echt rond spelen. Van de ene flank via de verdediging naar de andere flank en dan weer terug. Kort geleden een artikel gelezen over de 'halfspace' kijk naar Real, Bayern, PSG, Manu en de andere topploegen. Die spelen daar allemaal. Nooit twee man op de vleugel. Wij houden vast aan een systeem uit 1974. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies! Ik roep al langer dat we 4-3-3 niet als superieur systeem moeten zien. We lopen gewoon voor joker in Europa. Kan alleen maar zo spelen als je over extreem goede spelers beschikt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Jep gaan Groningen en ajax ook doen... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Jezus van persie je bent het echt helemaal kwijt... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat weer lekker met de ranking. Niet dat wij er zo lekker opstaan dit seizoen maar de conculega's bakken er ook bar weinig van... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog een stevige elleboog op iemand zijn oor gegeven ook. Niet voor niks gewisseld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een wonder, Mulder heeft blijkbaar een strafschop gestopt.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ja zit ook te kijken... Ajax zonder aanvallers 4-6-0... ziet er niet uit als vitesse dit niet wint...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 voordeel: Vitesse wordt in de stand ook alvast verder naar achteren gelazerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heracles halverwege 2-0 voor. rukt weer op en met dezelfde doelcijfers als ons (-1) Knap . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weinig verassingen te verwachten vanavond. 020-Roda De Graafschap - PSV maar je weet t nooit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winnen ze beide makkelijk denk ik.
Als wij morgen maar winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Winnen en inlopen op doelsaldo. Dan is het een extra winweekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tussenstand Groningen - PEC 1-0 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Zo ajax in 5 min klaar... op naar psv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die spelen 25 min de pannen van het dak |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Op Volle Oorlogssterkte is het een heel verschil... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh, dat lijkt ook al over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat lijkt onmogelijk. Drie punten is noodzakelijk. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Lijkt mij ook doelsaldo is alleen mar groter na dit weekend |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Oh... Dus wij gaan ook 90 min domineren 5 scoren en maar anderhalve kans weggeven? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Opvallend, speelde 3 4 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T seizoen is nog zo lang... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Acht ik niet onmogelijk. Vooral als je al zo snel 2x scoort. Zo bijzonder was t allemaal niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax speelt meestal 3-4-3 tegen ploegen die 4-4-2 spelen..
Maar Roda maakte het wel heel makkelijk.. |
|
|
|