|
|
Stylzz
|
|
|
Thuis wedstrijd is belangrijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan is hij eigenlijk al binnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou, doe VVSB maar thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt weer Feyenoordpech, die loting. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer Ziyech. En Heracles 3de . |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb je morgen Heracles en NEC boven ons staan. Zal toch niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC achter.
Hoe triest, dat je daar naar moet kijken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komend weekend onze concurrenten:
sc Cambuur - FC Utrecht Heracles Almelo - AZ Vitesse - Heerenveen FC Groningen - 020 NEC - PSV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:57 schreef MMM het volgende:Komend weekend onze concurrenten: sc Cambuur - FC Utrecht Heracles Almelo - AZ Vitesse - Heerenveen FC Groningen - 020 NEC - PSV Tegen wie speelt Twente? Onze uiteindelijke concurrent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is een concurrent slimmerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en staan ze gelijk vast boven ons dan is decompetitie dan al beslist slimmerd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jij bent echt Fer. Nooit van komma's en punten gehoord?
Wat moet ik uit dit gebrabbel halen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geachte meneer MMM! Ik wil u wijzen dat, de competitie nog niet afgelopen is. En dat u wel heel negatief bent over de club die u lief hebt. Gegroet |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:Geachte meneer MMM! Ik wil u wijzen dat, de competitie nog niet afgelopen is. En dat u wel heel negatief bent over de club die u lief hebt. Gegroet Piet, het enige dat MMM bedoelt is dat Heracles en NEC momenteel de concurrenten zijn. Dat is het pijnlijke en confronterende. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 16:38 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Piet, het enige dat MMM bedoelt is dat Heracles en NEC momenteel de concurrenten zijn. Dat is het pijnlijke en confronterende. Eens , en een schande. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk begrijp ik dat. Echter zijn deze ploegen op langere termijn beter zijn . Je kan ook ploegen groter en beter maken dan ze zijn. Het komt gewoon goed, al zal het er om spannen . Maar de rust bewaren is het allerbeste . |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 16:46 schreef piet de paler het volgende:Natuurlijk begrijp ik dat. Echter zijn deze ploegen op langere termijn beter zijn . Je kan ook ploegen groter en beter maken dan ze zijn. Het komt gewoon goed, al zal het er om spannen . Maar de rust bewaren is het allerbeste . De rust wordt al te lang bewaard , we moeten is spijkers met koppen slaan. Elk seizoen staan de hondstrouwe supporters weer voor lul. En dan die grofgeldverdienende spelers die het geen klote interesseert. Daar worden de Rotterdammers schijtziek van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 16:38 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Piet, het enige dat MMM bedoelt is dat Heracles en NEC momenteel de concurrenten zijn. Dat is het pijnlijke en confronterende. Klopt! We moeten, hoe pijnlijk ook, kijken naar deze clubs. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En verslaan dirct of indirect.en dan de bezem erdoor. Dat is logisch maar gillen en ontslaan heet nu geen zin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Memphis mag invallen. van 0-1 voor naar 1-1, door knullig de bal inleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nadert Utrecht ons vanavond ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, Utrecht nu op 1 punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Memphis kon vroeger toch aardig ballen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zie je verkeerd, die dacht dat ie aardig kon ballen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, dat lijkt me niet, die had toch een aardige hand in t feit dat de lampies kampioen werden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In Nederland kunnen ballen zegt niets helaas. Vandaag de 2-1 moeten maken. En dan valt ie weer aan de andere kant. Pfff das niet best voor z'n vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had aan t einde ook nog wat pech, maar dat flitsende van m is helemaal weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Louis doet het weer geweldig. Echt een trainer voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Korfbal uitslag bij Heracles. Twente gaat voor een periode titel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
020 heeft t lastig, maar zal wel gewoon met 0-2 winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Idrissi is een leuke voetballer, maar t rendement is nul. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Grun verdiend een treffer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Waar ken ik dat van.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Loopt aardig op met de gele kaarten voor ajaks. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Pffff volledig onverdiend maar absoluut niet verassend |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Altijd he met die gasten. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kijk Arsenal - Leicester. Goedkope penalty voor Leicester maar keihard binnen geschoten, 0-1 bij rust. |
|
|
|