|
|
van geil
|
|
|
Pingels, tja . nou moet ik nog langer opblijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu alles erin zou humor zijn |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Knap hoor van PSV, op clubniveau de knapste prestatie sinds 2002 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 2008 dacht ik ook kwartfinale? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als dat zo is zal die keeper van Atletico niet erg nerveus zijn :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zou goed kunnen idd. maar de afstand tussen te absolute top en de eredivisie is in de tussentijd wel groter en groter geworden. Volgens mij AZ ook halve finale europa league in datzelfde jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
ja zonde, had leuk geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die aanloop ook van Narsingh... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Simeone wist ook dat Narsingh beïnvloedbaar was. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom wordt die Narsingh er dan 3 minuten voor tijd ingezet als hij niet bij de eerste vijf strafschoppennemers zit. Dom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 08:12 schreef nr 10 het volgende:Waarom wordt die Narsingh er dan 3 minuten voor tijd ingezet als hij niet bij de eerste vijf strafschoppennemers zit. Dom. Eens. Schaars was logischer geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe dan ook, ben verrast van deze pot voetbal en de prestatie van PSV. Nou een paar daagjes rusten en dan mogen ze van mij die ene club ook een pak slaag geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nl zo goed als zeker weer n plaatsing kwijt in 2018 las ik zojuist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, ze hebben n systeem gemaakt wat het voetbal vermoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus we stellen niets meer voor in Europa. Elk jaar minder, systeem of niet, we winnen amper meer van clubs uit Malta. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie hierboven , dat heeft de geldmachine veroorzaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat dát te makkelijk is. Ik denk dat het Bosman arrest van groter invloed geweest is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar is alles mee begonnen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee...dat heeft de gelden omhoog geschroefd. Niet de verdeelsleutel gebroken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De verdeelsleutel was zo gek nog niet. Dat teams cq landen die het meeste presteren en het meeste exposure krijgen het meeste geld krijgen is logisch. Dat je geen geld meer krijgt voor spelers, of veel minder, dat maakt dat er onbeperkt gekocht kon worden. De verdeelsleutel financiert dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok, dan verschillen we daar van mening. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 18:26 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat dát te makkelijk is. Ik denk dat het Bosman arrest van groter invloed geweest is. Ik denk een combinatie. Volgnes mij krijgt de nummer laatste in de PL meer geld uit tv-inkomsten dan de hele eredivisie bij elkaar. En dan mogen 4 Spaanse, Engelse, Duitse en Italiaanse ploegen zomaar geplaatst Europa in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat zijn lokale inkomsten. Daar kijken gewoon meer mensen naar. Je moet je afvragen of zegge 20 jaar geleden, er niet veel meer interesse was in de Nederlandse competitie, wereldwijd. Toen kon je de spelers ng behouden en gingen ze voor mooie bedragen weg. Uiteindelijk, een paar, in plaats van je halve selectie elk jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, daar gingen pas meer mensen naar kijken nadat ze met het grote geld uit Europa overal spelers weg gingen kapen. Zeker in Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Plus dat die Tv zenders etc pas geld hadden voor zulke bedragen na inkomsten uit datzelfde Europa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekkere goal die 0-2 van Juve |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dachten ook even goed bezig te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle kwartfinalisten zijn nu bekend. Benfica, Real Madrid, Paris Saint-Germain, VfL Wolfsburg, Atletico Madrid, Manchester City, Bayern München en FC Barcelona zitten vrijdag in de koker bij de loting in het Zwitserse Nyon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop op wat grootmachten tegen elkaar meer kans op verrassingen in de andere wedstrijden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Toch mooi dat een club als Benfica komende uit een arm en qua aantal inwoners klein land tussen al die clubs uit veel grotere competities staat. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Toch mooi dat een club als Benfica komende uit een arm en qua aantal inwoners klein land tussen al die clubs uit veel grotere competities staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dubbel en dwars verdient zou ik zeggen 😋 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij gaat er in t Portugese voetbal wel aardig wat muntjes om? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Kennelijk wel. Ik lees zo hier en daar dat er aardig verdiend wordt aan spelers die ze uit Brazilie halen. Verder lees ik dat ze een begroting hebben van boven de 100 miljoen Euro.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik hoop van niet het moet straks een mooie finale worden |
|
|
|