|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Elke club die er nu nog in zit is in staat een goede finale op te leveren. En aan t einde wint Barcelona. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV zn eigen "Rome" ... we komen allemaal aan de beurt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zware loting nu zeg, tegen Dortmund. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeker.
Had de finale mogen zijn van mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De strijd bij de topscorers wordt leuk. Nu Haller 2 keer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat een scheidsrechter...drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd een ajacied die de boel moet verpesten ook :) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Jammer dat die Janssen nu een vermogen gaat kosten van de zomer. En helemaal als hij ook nog eens topscorer wordt van de eredivisie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jezus wat is die Wuytens dom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 13:49 schreef feyenoord!!! het volgende:Jammer dat die Janssen nu een vermogen gaat kosten van de zomer. En helemaal als hij ook nog eens topscorer wordt van de eredivisie.. Lekker laten gaan. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Tsja, maar volgens mij zou een spits wel handig zijn voor aankomend seizoen. Kramer kan op zich prima functioneren, maar dan moet je dus wel met twee buitenspelers spelen die goed voorgeven. En dus niet zoals Elia..
Nu hebben we eigenlijk alleen Kramer voor in de spits. En Kuyt af en toe, maar Achahbar wordt volgens mij niet volwaardig meegerekend. Dus dan heb je toch in elk geval een extra spits nodig van de zomer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:01 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, maar volgens mij zou een spits wel handig zijn voor aankomend seizoen. Kramer kan op zich prima functioneren, maar dan moet je dus wel met twee buitenspelers spelen die goed voorgeven. En dus niet zoals Elia.. Nu hebben we eigenlijk alleen Kramer voor in de spits. En Kuyt af en toe, maar Achahbar wordt volgens mij niet volwaardig meegerekend. Dus dan heb je toch in elk geval een extra spits nodig van de zomer? Ja maar Janssen, ondanks beter dan Kramer, gaat het bij ons ook niet waarmaken. Ligt niet aan hem, vooral aan ons spel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja maar Janssen, ondanks beter dan Kramer, gaat het bij ons ook niet waarmaken. Ligt niet aan hem, vooral aan ons spel. Waarom vind je dat ons spel niet bij hem past? En wat voor spits (of type) zou jij dan willen zien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:18 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Waarom vind je dat ons spel niet bij hem past? En wat voor spits (of type) zou jij dan willen zien? Omdat zoals wij spelen hij NUL ruimte krijgt. Wat hij nu bij AZ wel krijgt.
Ik heb geen idee, zoals wij nu spelen, kan je net zo goed zonder spits spelen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat zoals wij spelen hij NUL ruimte krijgt. Wat hij nu bij AZ wel krijgt. Ik heb geen idee, zoals wij nu spelen, kan je net zo goed zonder spits spelen. Mwah, op zich vind ik Kramer wel nuttig de laatste tijd. Scoort ook regelmatig. Zonder spits vraag ik me af wie de goals gaat maken. Hoewel ik het met je eens dat we met de huidige manier van spelen met vrijwel elke spits toch nog problemen zullen ondervinden. Het spel is gewoon niet goed genoeg en Elia komt al weken zijn man niet voorbij. Vind goede vleugelspelers dan ook wel belangrijker eigenlijk. Soms verlang je terug naar de tijd van Schaken en Boëtius (toen ze in vorm waren).
Bij een AZ zal je altijd meer ruimte krijgen dan bij een van de topclubs. Maar zoals hij nu speelt, heb ik het idee dat hij echt wel een aanwinst voor ons zou zijn. Hard werken, er zijn continu twee verdedigers met hem bezig en hij scoort ook nog. Maarja, scoren doet Kramer momenteel ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een gelul bij Fox wie de topper pisvee 020 wint is landskampioen onzin. Lekker hoor die 2-2 maar Twente hebben wij ook nog niet van gewonnen. Over 2 weken krijgen we toch pivee az? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 15:23 schreef piet de paler het volgende:Wat een gelul bij Fox wie de topper pisvee 020 wint is landskampioen onzin. Wanneer psv wint denk ik het wel, wanneer 020 wint niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Az en Utrecht ook nog tegen elkaar.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een eind van die wedstrijd zeg...zag je Koeman juichen langs de lijn bij de 3-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa kijk nou hoe die transgender dat veld oploopt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een homo is die Cillissen toch he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mja ach het zijn uiteraard allemaal homo's daar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die joden moeten blijkbaar winnen van de bond.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ze kunnen niet wachten op hun boottochtje door de openriolen in hun roze leren string. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh, een snavel verrot trappen is toch gedoogd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:11 schreef Tjabba het volgende:[..] Ze kunnen niet wachten op hun boottochtje door de openriolen in hun roze leren string. en roepen "wij zij ajaks, wij bukken het beste.." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|