|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar....maar.....zouden wij dan misschien toch nog...😃 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: ![A012060.jpg](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/lookandlearn-preview/A/A012/A012060.jpg) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is dus een jood en een mof tegelijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hey, die ken ik al! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En z'n moeder n hoer uiteraard. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich.
Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty."
Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn.
Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij zit je op het verkeerde forum Co.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En je mist een paar momenten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor.. Hier veel commentaar op Kuipers.. Zeker terecht..
Maar het kan toch niet zo zijn dat je geen kaart geeft omdat je voordeel geeft.. Dus ik wou zijn eigen mening even met jullie delen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor.. Hier veel commentaar op Kuipers.. Zeker terecht.. Maar het kan toch niet zo zijn dat je geen kaart geeft omdat je voordeel geeft.. Dus ik wou zijn eigen mening even met jullie delen.. Blijft toch een klootzak hoor.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:34 schreef remco k het volgende:De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich. Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty." Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn. Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart." Die Kuipers is wel een leugenaar he? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Utrecht en Heracles puntverlies. Ook AZ lijkt t niet te gaan redden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik zit gewoon naar Barca - Real te kijken, in de veronderstelling dat we morgen pas moesten ballen! Anyway 3 punkten in de pocket! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 00:42 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik zit gewoon naar Barca - Real te kijken, in de veronderstelling dat we morgen pas moesten ballen! Anyway 3 punkten in de pocket! Vandaag Bahrein, hoogie. Feyenoord heeft al gevoetbald dus :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jaja,zit er al klaar voor maat! :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEC staat voor tegen Vitesse 1-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fietstas gaat ook lekker dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klaar, goede zaken gedaan NEC. Ze staan nu gelijk met Fietstas, achter op doelsaldo op een 8e plaats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gunstige uitslagen allemaal voor ons.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er ontstaat wel een lekker buffertje zo ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks Zwolle nog ff winnen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die andere staan nog 16 punten voor, dus als ze 6 keer verliezen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi, te beginnen vanmiddag dan maar.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heĺaas denk ik dat zowel ajaks en peesv beide niet meer gaan verliezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De attitude van Atletico. Ik voorzie kampioenschappen oprij voor Feyenoord , na deze woorden van Gudde. 0-1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Atletico is sinds de aftrap tijd aan het rekken..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar heb je een puntje. En het was een uitstekende steekbal. @geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er gaat er zeker nog één af met rood als het zo doorgaat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was terecht. Dat in ieder geval. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kijk die Simeone zich eens aanstellen.... Stuur hem ook maar naar de tribune. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beter dan een Franse paardenzak uit Nancy.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aangezien het waarzeggen deze week niet onaardig gaat gooi ik er nog een voorspelling tegenaan:
Neymar maakt kort na rust gelijk en na een dik uur de winnende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|