|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoeveel staat het bij Stylzz - de bluffer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is 1-0 voor de echte wereld. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Eigenlijk juist een beetje jammer, toch? Fijn dat het 1-0 is voor Heerenveen, want die stand komt ons goed uit, maar een eigen doelpunt gun ik zeker Vlaar niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je bedoeld zeker jou droomwereld, volgens mij ben jij niet bij de wedstrijd vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:13 schreef Els het volgende:[..] Eigenlijk juist een beetje jammer, toch? Fijn dat het 1-0 is voor Heerenveen, want die stand komt ons goed uit, maar een eigen doelpunt gun ik zeker Vlaar niet. Had hij maar bij Feyenoord moeten blijven in Engeland heeft hij er niks van gemaakt verloren jaren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:19 schreef de bluffer het volgende:[..] Je bedoeld zeker jou droomwereld, volgens mij ben jij niet bij de wedstrijd vandaag Jij ook niet, nepvent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:22 schreef de bluffer het volgende:[..] Had hij maar bij Feyenoord moeten blijven in Engeland heeft hij er niks van gemaakt verloren jaren Sukkel, Vlaar was een seizoenlang 1 van de beste spelers van Villa. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:22 schreef de bluffer het volgende:[..] Had hij maar bij Feyenoord moeten blijven in Engeland heeft hij er niks van gemaakt verloren jaren In Engeland heeft hij zichzelf verder ontwikkeld, veel geld verdiend, in mooie stadions gespeeld. Ik zou het niet echt verloren noemen. En hij wilde bij Feyenoord revalideren, maar die open deur bleek dicht. Kan je hem dan toch niet verwijten? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:13 schreef Els het volgende:[..] Eigenlijk juist een beetje jammer, toch? Fijn dat het 1-0 is voor Heerenveen, want die stand komt ons goed uit, maar een eigen doelpunt gun ik zeker Vlaar niet. Els ik ben een beetje met je eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Echt waar: geen sprookje van jou daar hou je toch van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik geloof niet in jouw sprookjes, nepvent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is die teVrede verschrikkelijk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hoe kom je op die naam staat dat in jou sprookjes boeken die je leest heel grappig, ben bijna in Overijssel we gaan even wat eten toch een fijne wedstrijd thuis |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ook een oud Feyenoord man daarom zijn we hem gelukkig kwijt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 13:55 schreef de bluffer het volgende:[..] hoe kom je op die naam staat dat in jou sprookjes boeken die je leest heel grappig, ben bijna in Overijssel we gaan even wat eten toch een fijne wedstrijd thuis De enige sprookjes die ik lees zijn degene die jij hier altijd neerzet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
het is 4-2 geworden geen sprookje Klasse Foppe en bedankt we blijven 5 punten voor op de Kaasboeren als we van de Tukkers winnen worden dat 8 en 7 op Heracles |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je bent er echt 1 he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oh.oh wat leuk teruglezen net:)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
@ Stylzz. Die Te Vrede was ver-schrik-kelijk slecht idd. Onwerkelijk gewoon:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Woudenberg aardig Sleegers heb je niets aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nope. Heeft Feyenoord ook niets aan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vardy aardig op dreef weer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sparta kampioen tegen de neuzen. mooie ontlading van good old Michel Breuer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi voor Sparta. Hoort in de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond t kicken voor Breuer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind er helemaal niets van Junkies van Spangen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ken de verstandhouding tussen Feijenoord en Sparta niet...ga het ook niet uitpluizen maar vind het wel mooi dat Sparta weer in de eredivisie zit (zolang het duurt) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Traditieclub. Hoort in de eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is jouw probleem..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is jouw probleem..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 22:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ken de verstandhouding tussen Feijenoord en Sparta niet...ga het ook niet uitpluizen maar vind het wel mooi dat Sparta weer in de eredivisie zit (zolang het duurt) Dat jij een probleem hebt weten we allemaal.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb geen probleem met Sparta,alleen met Chelsea.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan ook gewoon zeggen dat ik een klootzak ben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah meer een ongeleid projectiel ....en dat weten jullie allemaal....soit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat kan ik zeggen,maar dat ben je niet. Kus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is tie wel.....en ik zeg het gewoon....mot die knakker niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar goed, jij hebt problemen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Echt geen moeite mee,kan er niets aan doen. Misschien is dat omdat ik geen Rotterdammer ben of zo. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is mijn probleem....;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 22:37 schreef ar het volgende:[..] Echt geen moeite mee,kan er niets aan doen. Misschien is dat omdat ik geen Rotterdammer ben of zo. Misschien ja, maar in jouw geval kan het vele oorzaken hebben.. |
|
|
|